Omdat Jordy naar de suite moet van BBquote:Op maandag 17 maart 2025 22:01 schreef kater1 het volgende:
Jordy en Mattie de slappe lach. Geen idee waarom maar ziet er leuk uit.
Ik denk dat iedereen buiten BB medelijden heeft met dat arme dingquote:Op maandag 17 maart 2025 22:00 schreef Folies het volgende:
[..]
Soms heb ik echt medelijden met dat beestje. Is ook niet gezond.
Het zal ook wel aan de afstand liggen denk ik. De meeste wonen een flink eind uit elkaarquote:Op maandag 17 maart 2025 22:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh das wel heel raar ..
En eens, kunnen lekker samenAl is het altijd te bezien. Sommigen zijn echt dikke vrienden nog steeds en sommigen waarvan je het dacht spreken dan toch de anderen nog nauwelijks of niet.
Sharicequote:Op maandag 17 maart 2025 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
Pootje (evt Sharice) mag winnen van mij. De rest vind ik, ieder op zijn eigen manier, maar irritant
bling bling Petertjequote:
Van mij mag iedereen winnen behalve Jolien, Jordy en Mattheus.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
Pootje (evt Sharice) mag winnen van mij. De rest vind ik, ieder op zijn eigen manier, maar irritant
Rare combinaties soms ook, zag straks een post op X langskomen met een samenkomen van Keanu van dit jaar, Doriana van vorig jaar en Jolien van weer het jaar daar voor.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh das wel heel raar ..
En eens, kunnen lekker samenAl is het altijd te bezien. Sommigen zijn echt dikke vrienden nog steeds en sommigen waarvan je het dacht spreken dan toch de anderen nog nauwelijks of niet.
ok dan, ook goedquote:Op maandag 17 maart 2025 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen winnen behalve Jolien, Jordy en Mattheus.
Sharice staat er bij mij ook echt goed op. Denk alleen dat ze te laat is gaan groeien om kans te maken.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
Ze staat voor iedereen klaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:07 schreef Willewa het volgende:
[..]
Sharice staat er bij mij ook echt goed op. Denk alleen dat ze te laat is gaan groeien om kans te maken.
Pootje ook wel maar gewoon te onverstaanbaar om echt te binden voor mij en erg lang in een spek en bonen-rol gezeten omdat ie wekenlang gewoon weg wou en er een beetje bij hing. Pas de laatste tijd bind ik wat meer met hem.
Haha ja zag het ook toevallig. Dacht ook huh, wat doet ie daar nouquote:Op maandag 17 maart 2025 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rare combinaties soms ook, zag straks een post op X langskomen met een samenkomen van Keanu van dit jaar, Doriana van vorig jaar en Jolien van weer het jaar daar voor.
--
Gaan wel weer vroeg te bed vandaag..
Het schijnt dat de ex bewoners van welk seizoen dan ook samenkomenquote:Op maandag 17 maart 2025 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rare combinaties soms ook, zag straks een post op X langskomen met een samenkomen van Keanu van dit jaar, Doriana van vorig jaar en Jolien van weer het jaar daar voor.
--
Gaan wel weer vroeg te bed vandaag..
na de hele dag gelegen te hebben word die nu wakker ofzoquote:Op maandag 17 maart 2025 21:55 schreef Lrod01 het volgende:
Pootje moet weer luid doen, want dat is grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |