Nee magic Mike is van een filmquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is een Basketballer die zich zo noemt, maar wat het met dit te maken heeft snap ik ook niet
Ah die ken ik niet maar Michael Jordan de basketballer wordt ook Magic Mike genoemdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee magic Mike is van een film
Strip film
Ja omdat ik hem hierin snap. Ben ik nu een slecht persoon of fan. Als ik al wil dat er iemand wint is het jolien. En van jordy vind ik dat hij het spel goed speelt, regelmatig sfeer brengt, ook negatief is af en toe, maar ook een fijn gesprek kan voeren. Ipv hele dag in de zon te liggen en dat al weken lang.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus dit verhaal heeft niets met Jordy te maken bedoel je?
Dat achterover drukken slaat ook nergens op. Toen ze zelf betaald oke maar van de week was betaald door de groep was niet oke. Jolien had toen ook een bak in een sjaal zitten en achterover gedruktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind Jordy een enorme zeur als het niet loopt zoals hij wilt en heeft al zoveel voordeeltjes gehad, en steeds dat jatten van spullen vind ik ook zwaar irritant
Dat ligt aan het type gaas dat je gebruiktquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:55 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom niet de zalf op het verband doe en dat erop leggen. Lijkt me beter dan met je hand erover heen te gaan. Zo werd bij mij gedaan door arts na in contact te zijn geweest met een strijkbout.
Zo heb ik hem het liefst , anders is hij veel te luidruchtig en sarcastischquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:53 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind Jordy een enorme zeur als het niet loopt zoals hij wilt en heeft al zoveel voordeeltjes gehad, en steeds dat jatten van spullen vind ik ook zwaar irritant
Zegt dag korsten niet goed is op wonden. Is toch juist dat je lichaam zich hersteld als er op een wond een korst komt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:55 schreef KangaP het volgende:
Goeie TV
Sharice verzorgd Janes brandwond
Een korst dicht de wond afquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zegt dag korsten niet goed is op wonden. Is toch juist dat je lichaam zich hersteld als er op een wond een korst komt.
er zijn gisteren foto's gestuurd naar de (huis)artsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:04 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat ze heel goed weten hoe de brandwonden van Jane verzorgd moeten worden. Ten eerste is charise verpleegkundige en heeft instructies gekregen en er is hoogstwaarschijnlijk een arts bijgeweest.
Het blijft toch wonderlijk dat er elke keer weer getwijfeld wordt aan de deskundigheid en de manier van behandelen.
Je weet niet of dit al eerder is gebeurd of dat er al eerder een arts bij is geweest, Die foto's van gisteren kunnen ook zijn gegaan over de controle of over de voortgang.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn gisteren foto's gestuurd naar de (huis)arts
het is de COSquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Je weet niet of dit al eerder is gebeurd of dat er al eerder een arts bij is geweest, Die foto's van gisteren kunnen ook zijn gegaan over de controle of over de voortgang.
Waar ik op doel is het haast dagelijks herhalen van manieren hoe men eigen brandwonden heeft behandeld enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |