Daar zit wel ventilatie inquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
De grote slaapkamer wordt ook niet gelucht
Dan moet het daar nog veel harder stinken lijkt me
Goor eigenijk mijn raam staat dag en nacht open mag er niet aan denken dat alles potdicht zit in je slaapkamer...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:29 schreef greysbones het volgende:
De grote slaapkamer wordt ook niet gelucht
Dan moet het daar nog veel harder stinken lijkt me
Dat zit toch ook in de suitequote:
Dat denk ik ook maar wat hij nu doet is heel erg kinderachtig en flauw. En respectloos naar Jane.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok
Lekkere invulling van mij
Dat jordy bang is dingen te missen
Als hij in de suite slaapt
Ja is ook heel ongezond, overdag zit ook alles dicht kunnen geen raam open zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goor eigenijk mijn raam staat dag en nacht open mag er niet aan denken dat alles potdicht zit in je slaapkamer...
Ooh en Jane snurkt als een malle...
Meerdere hebben geklaagd over het snurken van jane. Pootje had er ook last van wat jordy benoemt. Die vond het ook niet prettig in de suite qua droogte en luchtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar wat hij nu doet is heel erg kinderachtig en flauw. En respectloos naar Jane.
Want hij legt nu alles bij haar , overdrijft en maakt er wederom een hele act van.
Dat bozige heeft Jordy continu als het niet gaat zoals hij het wil...
Ik vind dit vals gedrag
Vreselijk... ik zou daar ook niet willen maffen...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is ook heel ingezonden, overdag zit ook alles dicht kunnen geen raam open zetten.
Dan doet hij oordopjes in , ik vind dit wel heel erg makkelijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Meerdere hebben geklaagd over het snurken van jane. Pootje had er ook last van wat jordy benoemt. Die vond het ook niet prettig in de suite qua droogte en lucht
Kan dat niet dan. Ze deden allebei klagen erover. Jordy vraagt aan jolien nu over dat sharice vertelde dat jolien haar verteld heeft dat ze iets anders gaat doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:34 schreef Puzzie het volgende:
Gisteren riep hij nog hoe goed hij had geslapen, 8 uur en hij was goed uitgerust , nu dit verhaal
Ik snap niet wat je precies zegtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan dat niet dan. Ze deden allebei klagen erover. Jordy vraagt aan jolien nu over dat sharice vertelde dat jolien haar verteld heeft dat ze iets anders gaat doen.
Dat sharice tegen jordy had gezegd in de keuken dat jolien allang had verteld dat hun geen magic Mike gingen doen.quote:
Oh please Koos !!!! Prima dat je Jordy fan bent , maar ga niet alles goedpraten met onzin argumenten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind belachelijk dat sharice 3 nachten bij milena mocht slapen in die week dat ze in de suite moest slapen en een ander dat niet mag. Keanu sliep ook 1 nacht bij jolien. En laat iedereen bij elkaar op de slaapkamer slapen nu en gooi die suite dicht.
Wat is magic mike?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat sharice tegen jordy had gezegd in de keuken dat jolien allang had verteld dat hun geen magic Mike gingen doen.
Ben jolien fanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh please Koos !!!! Prima dat je Jordy fan bent , maar ga niet alles goedpraten met onzin argumenten.
De act die ze zeggen te gaan doenquote:
Dat was naar mijn mening sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:43 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie zegt pff wat een droge lucht hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |