SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bang, bang hart, geen banger hart, dan dat van mij
Maar als je bang of eenzaam bent
Wordt ik op slag een ander mens
Ik sla mijn armen om je heen
En kan je troosten als geen
Troosten als geen één!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
RespectThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat wil jij dan ik ben jou man en alles draait om mij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
COLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Okquote:Op maandag 17 maart 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, na deze bolk even niet posten.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kende ik nog niet. Ik heb net Boris Brejcha Tomorrowland 2024 aangezetquote:
How can I make this topic about me?![]()
Ja Boris is echt een topper. Volg hem al jaren.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kende ik nog niet. Ik heb net Boris Brejcha Tomorrowland 2024 aangezet
Ken je Cercle?![]()
Is geen trancequote:Op maandag 17 maart 2025 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kende ik nog niet. Ik heb net Boris Brejcha Tomorrowland 2024 aangezet![]()
![]()
Nee, ken ik ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja Boris is echt een topper. Volg hem al jaren.
Ken je Cercle?How can I make this topic about me?![]()
Franse groep die EDM music supporten. Veel op youtube te vinden. Solomun heeft ook voor hen gedraaid. Ken je die?quote:![]()
Ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Franse groep die EDM music supporten. Veel op youtube te vinden. Solomun heeft ook voor hen gedraaid. Ken je die?
En zo is de Cercle weer rondquote:Op maandag 17 maart 2025 21:02 schreef KoningWouter het volgende:
Cercle zijn organisatoren die deze shit hosten zeg maar.![]()
![]()
Ik ga ze luisterenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow meen je, die zit zelfs in GTA 5 als DJ
Echt fantastische shit wat die lui maken hoor!
Dat is pas op 31 meiquote:Op maandag 17 maart 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te hard aan trekken, anders krijg je een Cercle jerk.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 17 maart 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
Het voelt als een denderende trein. En door!![]()
Ja, heerlijk. Achter elkaar lekker dreunen.....quote:Op maandag 17 maart 2025 21:06 schreef KoningWouter het volgende:
Het voelt als een denderende trein. En door!
Ja die BPM ligt te hoog voor mij. Ik hou meer van wat donkerdere diepe bass. Weet niet ik vibreer mee op die BPM van deze lui.quote:![]()
Zij was zestien en ik was drieëndertig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat dacht ik welquote:Op maandag 17 maart 2025 21:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die BPM ligt te hoog voor mij. Ik hou meer van wat donkerdere diepe bass. Weet niet ik vibreer mee op die BPM van deze lui.Maar ik hou hier wel van
![]()
![]()
Peter Maffay maakte het nog bonter.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zij was zestien en ik was drieëndertig.![]()
![]()
Do tell.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja gewoon lekker genieten hoor! Wat jij lekker vindt.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat dacht ik welMaar ik hou hier wel van
![]()
![]()
Jouquote:Op maandag 17 maart 2025 21:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker genieten hoor! Wat jij lekker vindt.![]()
![]()
Nick en Simon hebben het liedje te jong overal op laten verwijderen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeg nooit nee tegen een eend want een eend is ook iemand z’n moedeeerrrrrquote:Op maandag 17 maart 2025 20:51 schreef maily het volgende:
zeg vaak ja
want met nee kom je nergens
#spreukWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wilde gaan
Maar zag je staan
Ik ken je leeftijd maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
Maar dat verandert niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van Breezer drink je droge witte wijn
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
In een sms
Noem je mij idool
Die je stuurt onder de les
Op de middelbare school
Mijn hart is heet, m'n hoofd is kil
En m'n hart fluistert zinnen
Die m'n hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
En de wetten van de liefde zijn gemeen
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van Breezer drink je droge witte wijn
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Jij bent 15 lentes jong
En ik de 20 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Nick & Simon boefjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wijshedenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeg nooit nee tegen een eend want een eend is ook iemand z’n moedeeerrrrr![]()
ik denk dat melodic techno iets voor jou isquote:Op maandag 17 maart 2025 21:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die BPM ligt te hoog voor mij. Ik hou meer van wat donkerdere diepe bass. Weet niet ik vibreer mee op die BPM van deze lui.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die zongen we altijd tijdens de cantus toen we student warenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeg nooit nee tegen een eend want een eend is ook iemand z’n moedeeerrrrr![]()
![]()
Jaaah wij ook!quote:Op maandag 17 maart 2025 21:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die zongen we altijd tijdens de cantus toen we student waren
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga me er eens in verdiepen.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik denk dat melodic techno iets voor jou is
Ben begonnen met progressive. Telkens opbouwende shit, en dan een drop. En ben uiteindelijk uitgekomen op de shit die ik nu luister.
Vind melodie vaak wel fijn ja. Niet puur en alleen bass.![]()
Zeg nooit nee?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zeg nooit nee tegen een eend want een eend is ook iemand z’n moedeeerrrrrTrust nobody![]()
Geef nooit op.
Peter jan Rens ook al zo een.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zeg nooit nee
tegen mijn plee
die krijgt een flinke drol meeUw ADH vitamine Worst
Ik moet op 1 juni om 12 uur in Deventer zijn, ik voorzie problemenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
lekker deventer koek happenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet op 1 juni om 12 uur in Deventer zijn, ik voorzie problemenUw ADH vitamine Worst
Ik heb toch zoiets geks
Ik heb een pleecomplex
Ik hou zo van die geur
De teksten op de deur
Zie ik hem open staan
Dan moet ik altijd gaan
Maar doe die deur op slot
Ik ga er aan kapot
Raarrrrrrrquote:Op maandag 17 maart 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb toch zoiets geks
Ik heb een pleecomplex
Ik hou zo van die geur
De teksten op de deur
Zie ik hem open staan
Dan moet ik altijd gaan
Maar doe die deur op slot
Ik ga er aan kapot
![]()
![]()
Dat wordt gewoon een nachtje doorhalen dusquote:Op maandag 17 maart 2025 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moet op 1 juni om 12 uur in Deventer zijn, ik voorzie problemen
Maar moet autorijden, moet langs de snelweg zijnquote:Op maandag 17 maart 2025 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een nachtje doorhalen dus![]()
Ok nachtje doorhalen zonder alcohol dusI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar moet autorijden, moet langs de snelweg zijn![]()
Ok nachtje doorhalen zonder alcohol dus
We gaan wel knuffelen toch?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok nachtje doorhalen zonder alcohol dus![]()
Afspraak langs de snelweg... Wil ik het weten?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok nachtje doorhalen zonder alcohol dus![]()
![]()
Niet wat jij nu denkt hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Afspraak langs de snelweg... Wil ik het weten?
Ik zat die aflevering van Top Gear te zoeken waarin ze een donkere parkeerplaats bij een snelweg op gaan en met de koplampen naar rondlopende heren zitten te knipperen, maar helaas....quote:Op maandag 17 maart 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Afspraak langs de snelweg... Wil ik het weten?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat die aflevering van Top Gear te zoeken waarin ze een donkere parkeerplaats bij een snelweg op gaan en met de koplampen naar rondlopende heren zitten te knipperen, maar helaas....![]()
![]()
Gewoon in een hotel hoorquote:Op maandag 17 maart 2025 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Afspraak langs de snelweg... Wil ik het weten?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2631 / +73 / +131 / 6870 / 7512
2. KoningWouter / 673 / +16 / +53 / 2489 / 2849
3. KillemWieft / 558 / +31 / +4 / 513 / 723
4. _UserName_ / 473 / +88 / +52 / 773 / 992
5. kree / 420 / +3 / +7 / 1537 / 1759
6. devzero / 414 / +2 / +87 / 278 / 376
7. Bally-b / 393 / +0 / +0 / 58 / 112
8. Moeraskat / 384 / +14 / +5 / 2807 / 3020
9. Dr.Mikey / 336 / +26 / +57 / 774 / 944
10. hemarookworst / 310 / +15 / +11 / 1214 / 1432
11. Lovely / 280 / +9 / +12 / 1435 / 1671
12. mario390 / 264 / +1 / +15 / 223 / 330
13. gebrokenglas / 239 / +8 / +10 / 1713 / 1915
14. Grotetijd / 218 / +13 / +1 / 1084 / 1237
15. Moonlight / 202 / +9 / +11 / 733 / 856
16. Pinnenmutske / 199 / +3 / +3 / 401 / 526
17. HappyCharly / 186 / +9 / +11 / 1367 / 1515
18. sp3c / 183 / +0 / +1 / 555 / 646
19. ToT / 168 / +5 / +12 / 1514 / 1617
20. maily / 163 / +5 / +1 / 1728 / 1885SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Vast wel!quote:
Of het met elkaar is, dat is een andere vraag
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vast wel!
Of het met elkaar is, dat is een andere vraag![]()
![]()
Doet ie gewoonquote:Op maandag 17 maart 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Soh deze man heeft gewoon even 2 kruiken gezet. Lekker op de bank onder een dekentje.![]()
Is zoquote:Op maandag 17 maart 2025 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]We hebben een banger hart voor een andere TT!
![]()
![]()
Heb je het zo koud?quote:Op maandag 17 maart 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Soh deze man heeft gewoon even 2 kruiken gezet. Lekker op de bank onder een dekentje.
Beetje wel ja. Was dit de hele dag al van plan maar heb pas net 10 minuten geinvesteerd in 2 kruiken.quote:![]()
Dat je het maar lekker warm hebtquote:Op maandag 17 maart 2025 21:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Was dit de hele dag al van plan maar heb pas net 10 minuten geinvesteerd in 2 kruiken.
Ja zit goed nu hoor! Zit alleen nu met twee ruzieende poezen. Ze komen er niet uit wie bij mij mag liggen.quote:
Irritant.![]()
Pussy magnet!quote:Op maandag 17 maart 2025 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zit goed nu hoor! Zit alleen nu met twee ruzieende poezen. Ze komen er niet uit wie bij mij mag liggen.
Irritant.![]()
![]()
Welk boek gaan we luisteren vannacht?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
We zijn ontzettend blij
Moeraskat is er weer bij![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En niet zonder jouquote:Op maandag 17 maart 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt toch eigenlijk niet zonder zeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Want wat tref ik nu toch in mijn moeras? Jawel, een gebroken glas!quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dacht meer aan een thrillerquote:Op maandag 17 maart 2025 21:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deel twee dan maar proberen toch...
Aarde en Jezus: Zweven op een roze wolkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nouuuuquote:Op maandag 17 maart 2025 21:48 schreef JustinK het volgende:
Er was eens een kat
na haar grapjes ligt iedereen plat
ja die dame is me toch fijn
dat zie je meteen, ook zonder wijn
met zo'n topper zit je meteen in je sas
ik heb het natuurlijk over onze Moeras!![]()
![]()
![]()
awwwquote:Op maandag 17 maart 2025 21:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Want wat tref ik nu toch in mijn moeras? Jawel, een gebroken glas!
quote:die staan hier altijdquote:Op maandag 17 maart 2025 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Net gedaan.
9 uur staat hij hier.![]()
![]()
Oh god, zelfs met deze slechte humor ben ik spuit 11quote:
Wow gaaf.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:58 schreef maily het volgende:
@:Shii
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)an-de-maan~a8fa5695/![]()
Vanavond was de lucht zo mooi gekleurd door de ondergaande zon.![]()
![]()
Alles voor 6 uur is gewoon nog nacht in mijn woordenboekquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja bij mij ook hoor!quote:Op maandag 17 maart 2025 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alles voor 6 uur is gewoon nog nacht in mijn woordenboek![]()
Vorige week donderdagavond plm 1900 uur maakte ik deze foto bij Bredaquote:Op maandag 17 maart 2025 22:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow gaaf.![]()
Vanavond was de lucht zo mooi gekleurd door de ondergaande zon.
zie je die felgele strook? dat was van de ondergaande zon; erboven een donker dreigend wolkendek![]()
![]()
netjesquote:Op maandag 17 maart 2025 22:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Wekker om kwart voor 8 vind ik vroeg genoeg!![]()
![]()
Ik ga naar bed en overdenken waarom ik alleen de dure stofjes leuk vind en of ik het waard vind om mijn gedragen sokken of mijn voetfoto's te verkopenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
prachtigquote:Op maandag 17 maart 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze maakte ik vorige maand bij mn werk, vond ik ook wel mooie kleurtjes![]()
die spiegeling van dat hek; wow!!![]()
Ja het is de tijd van de mooie luchten.
Van ondergaande zon, zonsopkomst zie ik meestal niet
Het zou zo een poster aan de muur kunnen zijn, zo mooi.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze maakte ik vorige maand bij mn werk, vond ik ook wel mooie kleurtjes![]()
![]()
Boem, twee van de vijf papers gereviewed en de deadline is morgenavond
Een paper gebolkt, de andere mag door.
Jullie ook BOLK!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Correctquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NamorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wijntijd
I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 17 maart 2025 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet, ik heb er toch twee
Trust nobody![]()
Ik moest hier te hard om lachen, denk dat het bedtijd wordtquote:Op maandag 17 maart 2025 22:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet, ik heb er toch twee
ge kunt er beter mee lachen dan mee schreeuwenquote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest hier te hard om lachen, denk dat het bedtijd wordt![]()
![]()
quote:Mag gewoonquote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest hier te hard om lachen, denk dat het bedtijd wordt![]()
![]()
Wat een wijsheden wederomquote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
ge kunt er beter mee lachen dan mee schreeuwen
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Slaap dotje slaap. Daar buiten bolkt een schaapquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 maart 2025 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap dotje slaap. Daar buiten bolkt een schaap![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Jussie. Hopelijk voel je je morgen beterquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thxquote:Op maandag 17 maart 2025 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker Jussie. Hopelijk voel je je morgen beter![]()
![]()
JustThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haan vechtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VECHTEN>Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nee
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: