SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat stond op Googlequote:Op maandag 17 maart 2025 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Wel typisch dat jij iets vindt met alcohol
Waar staat de uitdrukking 'Spatjes' voor?quote:
De uitdrukking "spatjes" wordt vaak gebruikt in het Nederlands om kleine grillen, kuren of eigenaardige trekjes van iemand aan te duiden. Het kan bijvoorbeeld verwijzen naar iemand die zich een beetje eigenzinnig of verwend gedraagt. Denk aan de context waarin iemand zegt: "Hij heeft weer zijn spatjes vandaag," wat betekent dat iemand zich een beetje apart of lastig gedraagt.
Het woord heeft een luchtige toon en wordt meestal niet op een strenge of serieuze manier gebruikt. Heb je een specifieke situatie waarin je dit hoorde? Dan kan ik helpen het verder uit te leggen! 😊
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Veel spatjes hebben; veel praatjes hebben.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar staat de uitdrukking 'Spatjes' voor?
De uitdrukking "spatjes" wordt vaak gebruikt in het Nederlands om kleine grillen, kuren of eigenaardige trekjes van iemand aan te duiden. Het kan bijvoorbeeld verwijzen naar iemand die zich een beetje eigenzinnig of verwend gedraagt. Denk aan de context waarin iemand zegt: "Hij heeft weer zijn spatjes vandaag," wat betekent dat iemand zich een beetje apart of lastig gedraagt.
Het woord heeft een luchtige toon en wordt meestal niet op een strenge of serieuze manier gebruikt. Heb je een specifieke situatie waarin je dit hoorde? Dan kan ik helpen het verder uit te leggen! 😊
Bron: Copilot AI![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Veel spatjes hebben; veel praatjes hebben.
How can I make this topic about me?![]()
Scarrification?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik mooie brandwonden nu![]()
![]()
Nou zo ver zou het niet komen. Het zijn lichte brandwondenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Over z'n staal ding met gaatjes inddquote:Op maandag 17 maart 2025 19:39 schreef maily het volgende:
Ik moet ineens denken aan spatjes op school.
Met verf en een ouwe tandenborstel.
Met een spatraam en ecolinequote:Op maandag 17 maart 2025 19:39 schreef maily het volgende:
Ik moet ineens denken aan spatjes op school.
Met verf en een ouwe tandenborstel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat was er dan vanmiddag?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja weer wat beter dan vanmiddag pff!en met jou?
EnHemels lichaam!
![]()
Okquote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo net terug van hardlopen. Ben weer rustig verantwoord aan het opbouwen naar 10km of meer. Zaterdag 7km en net 8km. Pijnvrij heerlijk. Ondergaande zon gezienBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Netjes hoorquote:Op maandag 17 maart 2025 19:42 schreef StevenHyde het volgende:
Zo net terug van hardlopen. Ben weer rustig verantwoord aan het opbouwen naar 10km of meer. Zaterdag 7km en net 8km. Pijnvrij heerlijk. Ondergaande zon gezien
Wow dat is een behoorlijke afstand. Respect!quote:Op maandag 17 maart 2025 19:42 schreef StevenHyde het volgende:
Zo net terug van hardlopen. Ben weer rustig verantwoord aan het opbouwen naar 10km of meer. Zaterdag 7km en net 8km. Pijnvrij heerlijk. Ondergaande zon gezien![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Ik wou weg rijden bij de parkeerplaats bij de supermarkt hier. Toen knalde er een auto tegen me aan toen ik op het punt stond er af te rijden. Gelukkig alleen een paar kleine krasjes, maar schrik en paniek. Emoties die alle kanten op vliegen. ( Ik reageer soms heel heftig op zulke soot dingen)quote:Op maandag 17 maart 2025 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat was er dan vanmiddag?
EnHemels lichaam!
GOD![]()
![]()
bolkeritisquote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee ben maar binnen gebleven omdat ik me niet heel lekker voelde![]()
![]()
Oja, was ik weer ff vergetenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je morgen iets beter"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wou weg rijden bij de parkeerplaats bij de supermarkt hier. Toen knalde er een auto tegen me aan toen ik op het punt stond er af te rijden. Gelukkig alleen een paar kleine krasjes, maar schrik en paniek. Emoties die alle kanten op vliegen. ( Ik reageer soms heel heftig op zulke soot dingen)
GOD![]()
![]()
![]()
Gelukkig viel het mee![]()
![]()
Achm ien moppie poppie, nog niet lekkerquote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oei gelukkig is het bijna helemaal goed gegaan Moontje!quote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik wou weg rijden bij de parkeerplaats bij de supermarkt hier. Toen knalde er een auto tegen me aan toen ik op het punt stond er af te rijden. Gelukkig alleen een paar kleine krasjes, maar schrik en paniek. Emoties die alle kanten op vliegen. ( Ik reageer soms heel heftig op zulke soot dingen)
GOD![]()
![]()
Da's inderdaad schrikken.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
GODHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
GOD!!!
![]()
![]()
Hoop het ookquote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oja, was ik weer ff vergeten![]()
Hopelijk voel je je morgen iets beter![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achm ien moppie poppie, nog niet lekker![]()
![]()
![]()
Gelukkig ben je zelf heel uit de strijd gekomen Moon
o kak ....quote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
GOD![]()
gelukkig alleen een paar krasjes OP DE AUTO![]()
![]()
Ja daar ben ik wel blij mee, en moet t ook maar ff loslaten, het is maar wat krasjes, mijn hoofd is gelukkig stuk rustiger dan vanmiddag.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei gelukkig is het bijna helemaal goed gegaan Moontje!![]()
Als je mijn buurman was geweest had ik een lekker pan kippensoep voor je gemaaktquote:
En lekker onde de wol gestopt met de nodige vitamintjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Logisch moonlight. Hoe koel je weer af na zoiets? Gelukkig zelf heel gebleven iigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Verzekeringswerkquote:Op maandag 17 maart 2025 19:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
GOD
Smile, it's free therapy.![]()
Het is gelukkig niet zo erg dat ik de hele dag op bed moet liggen hoorquote:Op maandag 17 maart 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je mijn buurman was geweest had ik een lekker pan kippensoep voor je gemaakt
En lekker onde de wol gestopt met de nodige vitamintjes![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig ben je zelf heel uit de strijd gekomen Moonja daar ben ik blij mee!!
![]()
Snotteren in bedquote:
Jaa!quote:Op maandag 17 maart 2025 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
o kak ....![]()
gelukkig alleen een paar krasjes OP DE AUTO![]()
![]()
Ja is altijd even schrikken hoor! Heb het ook wel eens gehad.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:47 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee, en moet t ook maar ff loslaten, het is maar wat krasjes, mijn hoofd is gelukkig stuk rustiger dan vanmiddag.
Lekker even tot rust komen nu. Wat je zegt, het zijn maar een paar krasjes.![]()
![]()
Ja dat is dus idd lastig Maar gelukkig uit eindelijk weer tot rust gekomen na een middagje stress om wat krasjesquote:Op maandag 17 maart 2025 19:47 schreef StevenHyde het volgende:
Logisch moonlight. Hoe koel je weer af na zoiets? Gelukkig zelf heel gebleven iigmaar het is gewoon de schrik en mijn lichaam en hoofd kunnen heftig reageren
![]()
Nou dan had ik alleen een pan soep gebrachtquote:Op maandag 17 maart 2025 19:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet zo erg dat ik de hele dag op bed moet liggen hoor
Je had ook kunnen doen alsof je wel zo ziek was en dan zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heel begrijpelijk hoorquote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat is dus idd lastig Maar gelukkig uit eindelijk weer tot rust gekomen na een middagje stress om wat krasjesmaar het is gewoon de schrik en mijn lichaam en hoofd kunnen heftig reageren
![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik graag buiten de schrik is het ook altijd zo gedoe met de verzekeringenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is een reactie die er mag zijn. Fijn dat je wel vandaag al hebt kunnen schakelen zelf iigquote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat is dus idd lastig Maar gelukkig uit eindelijk weer tot rust gekomen na een middagje stress om wat krasjesmaar het is gewoon de schrik en mijn lichaam en hoofd kunnen heftig reageren
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan had ik alleen een pan soep gebracht
Je had ook kunnen doen alsof je wel zo ziek was en dan zeggenNou maar dat mag ook als ik niet ziek benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou maar dat mag ook als ik niet ziek ben![]()
![]()
Ja wel met behulp van. Maar dankjewelquote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is een reactie die er mag zijn. Fijn dat je wel vandaag al hebt kunnen schakelen zelf iig![]()
![]()
Zeker herkenbaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Misschien rijdt ze automaat?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is een reactie die er mag zijn. Fijn dat je wel vandaag al hebt kunnen schakelen zelf iig![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou maar dat mag ook als ik niet ziek ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet jezelf ook niet op je kop geven dat je heftiger reageertquote:
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dot!
Het ging niet zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dot!
Heb het speciaal voor jou onder een spoiler gezetquote:
Nee klopt, maar daar in nog veel te lerenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook niet op je kop geven dat je heftiger reageert
![]()
![]()
Ja ik nam net een slok cola. Maar het is goedgegaanquote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het speciaal voor jou onder een spoiler gezet
niet door je neus naar buiten?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik nam net een slok cola. Maar het is goedgegaan![]()
![]()
![]()
ALtijd goed als je ziek bent hoorquote:
Endorfines worden geproduceerd om pijn te verlichten, stress te verminderen en de stemming te verbeteren . Endorfines kunnen worden gestimuleerd door te sporten, eten, seks te hebben, een massage te krijgen en vele andere manieren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk het zoquote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee klopt, maar daar in nog veel te leren
Je reageert wat heftiger
Dat is vooral voor jezelf moeilijk
Maar er is niks mis mee Moon
Uiteindelijk vind je je rust weer
En dat is goed
Ja triest hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je begint er aan te wennenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik nam net een slok cola. Maar het is goedgegaan
Kan wel wat gebruikenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd goed als je ziek bent hoor
Endorfines worden geproduceerd om pijn te verlichten, stress te verminderen en de stemming te verbeteren . Endorfines kunnen worden gestimuleerd door te sporten, eten, seks te hebben, een massage te krijgen en vele andere manieren.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon moe. Lange cursus lange dag. Weer dingen met personeelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gewoon moe. Lange cursus lange dag. Weer dingen met personeelquote:mijn favoriete Justinquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nog steeds blauw?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon moe. Lange cursus lange dag. Weer dingen met personeel![]()
![]()
Nou trek die kater van de bank en hoppa gaan met die banaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aahquote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon moe. Lange cursus lange dag. Weer dingen met personeeldan voor jou
Die is wandelenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou trek die kater van de bank en hoppa gaan met die banaan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Absoluut.quote:90%
Oh wijn. Goeiequote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
Chocola/wijn/nieuwe schoenen een optie?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan gewoon ff je vingers gebruikenquote:
Best wel,maar leven met parkinson is ook zwaar..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik ben wel een hongerige hyenaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ehm. Ja nou. Kitten is nog wakker hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan sleur je hem zo naar binnen als hij thuis komt. Rukt hem de kleren van zijn lijf en pak wat je nodig hebtquote:
Bijna nat nuquote:Op maandag 17 maart 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan sleur je hem zo naar binnen als hij thuis komt. Rukt hem de kleren van zijn lijf en pak wat je nodig hebtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen batterij bij nodigquote:
ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan sleur je hem zo naar binnen als hij thuis komt. Rukt hem de kleren van zijn lijf en pak wat je nodig hebt![]()
![]()
Is goed ik heb namelijk nog wel een reservequote:Trotste mama van Ambar
Daar heb je gelijk in, als je uit eindelijk de rust maar weer vind! Dankje Greysquote:Op maandag 17 maart 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bekijk het zo
Je reageert wat heftiger
Dat is vooral voor jezelf moeilijk
Maar er is niks mis mee Moon
Uiteindelijk vind je je rust weer
En dat is goed![]()
![]()
O ja, dat kan niet, dan maar ff wachtenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm. Ja nou. Kitten is nog wakker hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is goed ik heb namelijk nog wel een reserve![]()
Preciesquote:Op maandag 17 maart 2025 20:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, als je uit eindelijk de rust maar weer vind! Dankje Greys
Heb je met je drinken geknoeidquote:
Is KEL weg?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Spannendquote:Op maandag 17 maart 2025 20:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat die chips ook wel zin in jou hebben
Daaaaaag voogquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alles?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Excuse mequote:Op maandag 17 maart 2025 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
weer een pikjager![]()
wat is dat toch met DTS
quote:Op maandag 17 maart 2025 20:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Alles?
Jij bent al druk met kittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stouterdquote:Op maandag 17 maart 2025 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
weet ik niet
@:DerRabbit heeft wel een kelderWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja jij ja!quote:
Maar jij bent ook leuk!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En jij ook!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een liefdequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of gesekstquote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt.
Daar moet op gebolkt worden!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet je wat ik niet snap? Waarom ze ritsen van jurken altijd aan de achterkant hebbenTrotste mama van Ambar
Een watquote:Op maandag 17 maart 2025 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
weer een pikjager![]()
wat is dat toch met DTS
Eensquote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Waarom ze ritsen van jurken altijd aan de achterkant hebbenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echt?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik jaag liever op een goede satisfyerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is niet praktisch nee.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Waarom ze ritsen van jurken altijd aan de achterkant hebbenHow can I make this topic about me?![]()
Allemaal acrobatische truukjes uithalen om erbij te kunnenTrotste mama van Ambar
Beter aan de voorkantquote:Op maandag 17 maart 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Waarom ze ritsen van jurken altijd aan de achterkant hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is toch leuk?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal acrobatische truukjes uithalen om erbij te kunnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Om mezelf in en uit een jurk te krijgen? Neuhquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb er liever een van vlees en bloedquote:Op maandag 17 maart 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik jaag liever op een goede satisfyer
TEMU een optie?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om mezelf in en uit een jurk te krijgen? Neuh
https://www.temu.com/ul/k(...)UEAQYAiABEgJKnPD_BwE![]()
Temuquote:Op maandag 17 maart 2025 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
TEMU een optie?
https://www.temu.com/ul/k(...)UEAQYAiABEgJKnPD_BwE![]()
![]()
Mijn eigen jurken maak ik altijd met een zijrits als er een rits in moet. Jurken kopen met een rits achterin? Neuhquote:Op maandag 17 maart 2025 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
TEMU een optie?
https://www.temu.com/ul/k(...)UEAQYAiABEgJKnPD_BwETrotste mama van Ambar
Oh dacht tijdens seksquote:Op maandag 17 maart 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om mezelf in en uit een jurk te krijgen? NeuhWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Eensquote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat op de snelweg vaak mis.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
JTH Parts, zal ook wel uit China komenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
bol heeft er ook een https://www.bol.com/nl/nl(...)UEAQYASABEgLruvD_BwE![]()
Zin in chocolademelkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij ookquote:Op maandag 17 maart 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje!
Jij bent echt een lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
Jawel, maar savonds meestal thee en waterquote:Op maandag 17 maart 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit iets van appelsap of ice tea of cassis?![]()
Ik ben aan het nadenken of ik zelf wat ga bedenken voor een patroon van een jurk of dat ik een kant en klaar patroon pakTrotste mama van Ambar
Ik drink nog wel een sapje of smoothiequote:Op maandag 17 maart 2025 20:36 schreef Lovely het volgende:
Drink in het weekend ook meestal geen fris![]()
Ik ijsthee, cola heel af en toe..quote:Op maandag 17 maart 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik drink nog wel een sapje of smoothie"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo, nu kan papa eindelijk even met de voetjes omhoog relaxen en genieten van wat me-time...quote:How can I make this topic about me?![]()
Enorm!quote:Eerst met het gebitje tegen de deurpost aan, maar de volgende slinger was wel goed gemikt!
![]()
![]()
Echt wel, heb hier een zak chips op m'n kloten zitten, en kanen maar!quote:Op maandag 17 maart 2025 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, nu kan papa eindelijk even met de voetjes omhoog relaxen en genieten van wat me-time...![]()
![]()
beetje mosterd erop smerenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorm!Eerst met het gebitje tegen de deurpost aan, maar de volgende slinger was wel goed gemikt!
![]()
![]()
Je krijgt hem nu ook in één gooi naar zijn slaapkamertje?quote:Op maandag 17 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorm!Eerst met het gebitje tegen de deurpost aan, maar de volgende slinger was wel goed gemikt!
Ah kan gebeurenquote:Op maandag 17 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:![]()
Hehe nee was gewoon leuk; de laatste tijd verstopt hij zich altijd onder een deken op de bank als hij naar bed moet, en dan lachend treuzelend de trap op gaan, trui uit, tanden poetsen, daaarna moet ik hem helpen met tanden poeten, broek uit, pyjama aan, naar zolder toe en Dolfje voorlezen waarna er geknuffeld wordt (ik werd deze keer bedolven onder de kusjes!) en we roepen de hele tijd lieve dingetjes naar elkaar terwijl ik de trap af ga, tot ik de deur van de gang achter me dicht trek.
![]()
![]()
Lekker man na die zak casave chips van vanmiddag. Wat is het genieten in team #viesdikquote:Op maandag 17 maart 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel, heb hier een zak chips op m'n kloten zitten, en kanen maar!![]()
![]()
Ja nee die zak was nog niet helemaal op, ik ben nu de rest aan het vreten.quote:Op maandag 17 maart 2025 20:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker man na die zak casave chips van vanmiddag. Wat is het genieten in team #viesdik![]()
![]()
Awwquote:Op maandag 17 maart 2025 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hehe nee was gewoon leuk; de laatste tijd verstopt hij zich altijd onder een deken op de bank als hij naar bed moet, en dan lachend treuzelend de trap op gaan, trui uit, tanden poetsen, daaarna moet ik hem helpen met tanden poeten, broek uit, pyjama aan, naar zolder toe en Dolfje voorlezen waarna er geknuffeld wordt (ik werd deze keer bedolven onder de kusjes!) en we roepen de hele tijd lieve dingetjes naar elkaar terwijl ik de trap af ga, tot ik de deur van de gang achter me dicht trek.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: