abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 17 maart 2025 @ 17:42:55 #1
388664 crew  Dotteke
pi_217086347

Foto: Mark van Engelen

Vanaf vrijdag 18 april stream je bij Videoland het allereerste seizoen van 'The Real Housewives Van Het Zuiden'. In deze tweede Nederlandse versie van het zeer succesvolle The Real Housewives-format worden acht vermogende vrouwen uit het zuiden van ons land gevolgd. Een bijzondere vriendinnengroep met heel uiteenlopende achtergronden; van sterrenrestaurant tot bordeel en van bouwbedrijf tot de grootste bruidsmodezaak ter wereld. Hun villa’s, zwembaden, wagenpark en huisdieren zijn hier net een slag groter. Maar één ding blijkt universeel; acht glamoureuze dames aan één tafel levert geheid drama op.
'The Real Housewives Van Het Zuiden' zijn: Chayenne Muller, Annu Bachu, Petrouschka Dahmen, Ramona Poels, Lizbeth van den Boogaart, Estelle Hanneman, Brigitte Schepers, Marjan Strijbosch.
Kijk in de spoiler de teaser
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: RTL/Videoland
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_217409019
Ik was al op zoek! Ik dacht eerst dit wordt niks, maar na de eerste 2 afleveringen vind ik dit leuker dan de versie in Amsterdam
pi_217457710
Zijn jullie ook bang voor Marjan Strijbosch? :P

Kan niet wachten om aflevering 3 te zien.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_217457749
Ze hebben wel interessante housewives gecast, zoals Marjan. Maar ook Brigitte. Met dat bordeel. Niet saai iig. Ramona vind ik ook een interessante Housewife. Ging haar vriend/man toen niet met Patricia Paay ervandoor?
pi_217462134
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 18:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ze hebben wel interessante housewives gecast, zoals Marjan. Maar ook Brigitte. Met dat bordeel. Niet saai iig. Ramona vind ik ook een interessante Housewife. Ging haar vriend/man toen niet met Patricia Paay ervandoor?
Zeker interessante housewives. Ook die petrouska, met al die tropische dieren.
Ramona vind ik heel bijzonder, ze heeft iets gehad met de man van Patricia Paay, Robert. Haar kind heet Robbertje maar is niet van hem. ik zou niet zo snel mijn kind dezelfde naam geven als een ex. Ze woont bij haar moeder?
pi_217464016
Irritant dat ze ook bij een nieuwe serie weer geforceerd een extra persoon erin moeten schrijven.

Die Marjan zit al gewoon in de leader, cut the crap pls.
pi_217470850
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 08:57 schreef Michellee het volgende:

[..]
Zeker interessante housewives. Ook die petrouska, met al die tropische dieren.
Ramona vind ik heel bijzonder, ze heeft iets gehad met de man van Patricia Paay, Robert. Haar kind heet Robbertje maar is niet van hem. ik zou niet zo snel mijn kind dezelfde naam geven als een ex. Ze woont bij haar moeder?
Ja dat haar zoon Robbertje heet vond ik ook opvallend. En wat ik ook opvallend vond is dat de vader van Robbertje in het buitenland woont maar ze hebben wel een relatie? Of niet, het klonk als een verstandhuwelijk/relatie en zij lijkt zich in haar werk te storten. En idd ze woonde bij haar moeder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')