SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weer geen Rob de NijsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Moeten we wéér doorbolkenquote:Op maandag 17 maart 2025 17:27 schreef ToT het volgende:
Ow was dat de bedoeling? Ik open het topic, zie iets over paracetamol en deed dit!![]()
![]()
eb waarschijnlijk 400 kcal over vandaag
hopelijk nog keer schijten zodat de weegschaal me morgen kan verblijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
struisvogelpolitiekquote:Op maandag 17 maart 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
eb waarschijnlijk 400 kcal over vandaag
hopelijk nog keer schijten zodat de weegschaal me morgen kan verblijden![]()
Ik zit mij al te heugen op redbul geeft je vleugels
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het zit diep hequote:Op maandag 17 maart 2025 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit mij al te heugen op redbul geeft je vleugels![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hmm, misschien dat ik morgen maar even een overhemd aan trek dit keer.
Deze afspraak wordt wel belangrijk.![]()
Ja sowieso!quote:Op maandag 17 maart 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dag niet schijten is een dag niet geleefd![]()
Ja naja toen met akira toriyama wat in de wereld toch een hele grote meneer was ging men ook gewoon door op de orde van de dag nu geen rob de nijs tt terwijl die man toch veel betekend heeft voor de Nederlandse muziek in zijn actieve jaren vind dat je wel respect mag hebben voor zulke mensen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schijten is leven!quote:Op maandag 17 maart 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dag niet schijten is een dag niet geleefd
Schijten is liefde!![]()
![]()
Dat er nu ff geen RdN TT is wil niet zeggen dat er geen respect is... En de dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 17 maart 2025 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja naja toen met akira toriyama wat in de wereld toch een hele grote meneer was ging men ook gewoon door op de orde van de dag nu geen rob de nijs tt terwijl die man toch veel betekend heeft voor de Nederlandse muziek in zijn actieve jaren vind dat je wel respect mag hebben voor zulke mensen.![]()
ben al lang blij, vorige week waren mijn darmen boos op me
droogde praktisch uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat kan ook in het Rob de Nijs-topic bvquote:Op maandag 17 maart 2025 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja naja toen met akira toriyama wat in de wereld toch een hele grote meneer was ging men ook gewoon door op de orde van de dag nu geen rob de nijs tt terwijl die man toch veel betekend heeft voor de Nederlandse muziek in zijn actieve jaren vind dat je wel respect mag hebben voor zulke mensen.
Niet iedereen heeft t blijkbaar door ofzo.
En zorg anders dat je zelf de TT hebt #tip![]()
Huhquote:Op maandag 17 maart 2025 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja naja toen met akira toriyama wat in de wereld toch een hele grote meneer was ging men ook gewoon door op de orde van de dag nu geen rob de nijs tt terwijl die man toch veel betekend heeft voor de Nederlandse muziek in zijn actieve jaren vind dat je wel respect mag hebben voor zulke mensen.
Tt en respect voor overleden mensen. Denk dat veel mensen die link niet leggenTrust nobody![]()
twijfelde eerst rijst of woknoedels, maar rijst is denk ik beter voor mijn neus ipv wokdampen in te ademenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed dat je dat laatste er nog bij zetquote:Op maandag 17 maart 2025 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
twijfelde eerst rijst of woknoedels, maar rijst is denk ik beter voor mijn neus ipv wokdampen in te ademen![]()
![]()
heb nog in soja gemarineerde gewokte biefstukpuntjes van gisteren
Uw ADH vitamine Worst
Ik las sojamelkquote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
heb nog in soja gemarineerde gewokte biefstukpuntjes van gisterenTrust nobody![]()
ja nog beetje gevoelige neus van hooikoortsaanval van gisteren, dus beetje rijst gaar stomen is beter en rijst neemt ook lekker die saus van de biefstukpuntjes ook goed opquote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Goed dat je dat laatste er nog bij zet
Uw ADH vitamine Worst
Winds of change....Mini-TiT zit nu net een filmpje te kijken over een tornado!quote:Op maandag 17 maart 2025 17:48 schreef KoningWouter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze plaat is echt episch![]()
![]()
Ja echt geweldig gemaakt hoor. 8 minuten pure bliss.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
Lekker ruimtelijk stereo-effect in die plaat trouwens!![]()
Ga ik binnenkort ff wat uitgebreider naar luisteren!quote:Op maandag 17 maart 2025 17:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja echt geweldig gemaakt hoor. 8 minuten pure bliss.![]()
![]()
KamehamehaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ja verdient de volle 8 minuten aandacht. Het is een ervaring.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort ff wat uitgebreider naar luisteren!![]()
Scot Project heeft van zo'n beetje alle letters wel een track maar geen K
Uw ADH vitamine Worst
Vitamine Kquote:Op maandag 17 maart 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Scot Project heeft van zo'n beetje alle letters wel een track maar geen K![]()
![]()
Kutverdorie zegquote:Op maandag 17 maart 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Scot Project heeft van zo'n beetje alle letters wel een track maar geen K![]()
![]()
Divine in alle facetten. Nog nooit zo'n plaat gehoord. Pure perfectie. Wilde Fruity Loops installeren om zelf een dikke track te maken maar hij is er al dus.
Mooi zo!![]()
Lekker gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik mis @AardappelSchotelquote:Op maandag 17 maart 2025 18:01 schreef KoningWouter het volgende:
Waar is @:AardappelSchotel eigenlijk?![]()
![]()
Schnitzel met krieltjes en witte bonen in tomatensaus.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh klinkt goed! Ik ga zo ook lekker eten maken.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Schnitzel met krieltjes en witte bonen in tomatensaus.
Wel goede klodder mayonaise mag ik hopen?![]()
![]()
Lalalaquote:Op maandag 17 maart 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
Ik had aardappelen, prei en een gehaktbal![]()
![]()
Nee madsausquote:Op maandag 17 maart 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh klinkt goed! Ik ga zo ook lekker eten maken.
Wel goede klodder mayonaise mag ik hopen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik denk dat ik morgen mijn peperdure Victorinox horloge om ga doen en een overhemd morgen bij de afspraak.
En een nieuwe spijkerbroek.
Hier hangt alles van af.![]()
Go for it!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik morgen mijn peperdure Victorinox horloge om ga doen en een overhemd morgen bij de afspraak.
Stropdas een optie?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
![]()
Hehe ben bang dat dat een beetje overkill is.quote:
Zat ooit in therapie waar iemand in driedeel kwam. Dat was wel beetje te veel van het goede.
Tegen het manische aan.![]()
![]()
Ik ben een keer strak in het pak naar een sollicitatie gegaan, jasje dasje enzo.
De keuze was tussen mij en een andere, en ik heb de baan gekregen omdat ik als enige van de 2 in pak was verschenen!![]()
![]()
Haha ja maar dit gaat om een afspraak bij de GGZquote:Op maandag 17 maart 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
Ik ben een keer strak in het pak naar een sollicitatie gegaan, jasje dasje enzo.
De keuze was tussen mij en een andere, en ik heb de baan gekregen omdat ik als enige van de 2 in pak was verschenen!
Ik wil gewoon laten zien dat ik mijzelf kan verzorgen en er netjes uit zie.![]()
Ligt ook aan wat voor baan je op solliciteert natuurlijk of een gesprek mee hebt bij een iets"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja maar dit gaat om een afspraak bij de GGZ
Ik wil gewoon laten zien dat ik mijzelf kan verzorgen en er netjes uit zie.Ja nee dat gaat dan idd wel wat ver!
![]()
![]()
Pallets sorteerder!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
Ligt ook aan wat voor baan je op solliciteert natuurlijk of een gesprek mee hebt bij een iets![]()
![]()
Wat draag je normaal gesproken als je de deur uit gaat, want een spijkerbroek met een trui of blouse is ook prima..quote:Op maandag 17 maart 2025 18:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja maar dit gaat om een afspraak bij de GGZ
Ik wil gewoon laten zien dat ik mijzelf kan verzorgen en er netjes uit zie."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vroeger deden mensen het misschien ook sneller, dan dat ze nu snel een pak aan doen tijdens een soliquote:Op maandag 17 maart 2025 18:24 schreef ToT het volgende:
Nee, was een baan in de ICT in een ziekenhuis.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja heb nu een spijkerbroek met een basic trui aan. Mijn behandelaar heeft ook gewoon een trui aan. Niets formeels.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat draag je normaal gesproken als je de deur uit gaat, want een spijkerbroek met een trui of blouse is ook prima..
Maar wil graag laten zien wat die medicijnen met mij doen en dat ze mij helpen.![]()
Het liefst draag ik gewoon een spijkerbroek met een overhemd. Maar krijg dat gewoon niet meer voor elkaar de afgelopen jaren.![]()
Nou zolang jij schonen kleren aan hebt en er fris uit ziet, dus haren netjes en geschoren dan zie ze dat echt welquote:Op maandag 17 maart 2025 18:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb nu een spijkerbroek met een basic trui aan. Mijn behandelaar heeft ook gewoon een trui aan. Niets formeels.
Maar wil graag laten zien wat die medicijnen met mij doen en dat ze mij helpen.
Ja komt goed, thanks!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zolang jij schonen kleren aan hebt en er fris uit ziet, dus haren netjes en geschoren dan zie ze dat echt wel
Vind het gewoon erg belangrijk dat dit goed gaat. Vind ik nog belangrijker dan mijn lichamelijke gezondheid.![]()
heb huidige baan met online sollicitatiegesprek gehad, toch wel een klein voordeeltje met die coronamaatregelen voor mijquote:Op maandag 17 maart 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
De keuze was tussen mij en een andere, en ik heb de baan gekregen omdat ik als enige van de 2 in pak was verschenen!Uw ADH vitamine Worst
Graag gedaanquote:Op maandag 17 maart 2025 18:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja komt goed, thanks!
Vind het gewoon erg belangrijk dat dit goed gaat. Vind ik nog belangrijker dan mijn lichamelijke gezondheid.
Komt ook wel goed..![]()
idd, kun je lekker in je onderbroek zitten enzo!quote:Op maandag 17 maart 2025 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb huidige baan met online sollicitatiegesprek gehad, toch wel een klein voordeeltje met die coronamaatregelen voor mij![]()
![]()
Dat mensen dat doenquote:Op maandag 17 maart 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, kun je lekker in je onderbroek zitten enzo!
How can I make this topic about me?![]()
Het hangt helemaal af van de job. Kom je strak deftig in pak en krijg je te maken met een resource manager die gewoon in een jasje en overhemd daar zit, zonder stropdas.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
De keuze was tussen mij en een andere, en ik heb de baan gekregen omdat ik als enige van de 2 in pak was verschenen!How can I make this topic about me?![]()
Bij zomerdag, tegen de 30 graden, in een auto zonder airco toen nog, naar het bedrijf toe rijden, op een parkeerplaats langs de snelweg je omkleden in pakkie deftig, dan erheen, sollicatiegesprek, dan weer weg en zo snel mogelijk dat pak weer uit.How can I make this topic about me?![]()
Helaas niet de oorspronkelijke clip; die dame vroeg hem recht op de man af of het klopte dat hij geen broek droeg!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Bij zomerdag, tegen de 30 graden, in een auto zonder airco toen nog, naar het bedrijf toe rijden, op een parkeerplaats langs de snelweg je omkleden in pakkie deftig, dan erheen, sollicatiegesprek, dan weer weg en zo snel mogelijk dat pak weer uit.Echt ja!
![]()
De extra scherpequote:Op maandag 17 maart 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wilde mosterd proeven!
Prima, doen we!
Enne wat vond ie er van?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Prima, doen we!
Whehe gewoon in die gele knijpflessen van Kühne of zo.quote:
Piepklein beetje. Ik liet het hem eerst ruiken. Hij zei dat het heel pittig rook, maar hij wilde het wel echt proeven.
Piepklein beetje gedaan.![]()
![]()
Vond 'ie het lekker?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe gewoon in die gele knijpflessen van Kühne of zo.
Piepklein beetje. Ik liet het hem eerst ruiken. Hij zei dat het heel pittig rook, maar hij wilde het wel echt proeven.
Piepklein beetje gedaan.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Prima, doen we!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn reactie was ongeveer zoiets!
Ik zou dit nooit zelf zo doen. Ik deed het alleen omdat hij het echt, echt wilde en we hebben dus maar een klein beetje gedaan.quote:
Ik zei vooraf al dat het eigenlijk op een knakworst of zo moest, niet zo puur.![]()
Ach kinderen iets laten proeven kan best, zolang maar geen hele lepel vol is of een grote hap van iets.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Koeman met zijn ajax bril.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ditquote:Op maandag 17 maart 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
Ach kinderen iets laten proeven kan best, zolang maar geen hele lepel vol is of een grote hap van iets..Trust nobody![]()
Ja dat.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou dit nooit zelf zo doen. Ik deed het alleen omdat hij het echt, echt wilde en we hebben dus maar een klein beetje gedaan.
Ik zei vooraf al dat het eigenlijk op een knakworst of zo moest, niet zo puur.How can I make this topic about me?![]()
Is alleen maar goed natuurlijk, nieuwsgierig naar hoe het smaakt.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
Ze blijven anders toch nieuwsgierig er naHow can I make this topic about me?![]()
Hebben wij ook, soms moet je iets gewoon proeven om te weten hoe het smaakt..quote:Op maandag 17 maart 2025 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is alleen maar goed natuurlijk, nieuwsgierig naar hoe het smaakt.
Hier kan ik niets tegenin brengenquote:Op maandag 17 maart 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben wij ook, soms moet je iets gewoon proeven om te weten hoe het smaakt..
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier kan ik niets tegenin brengen
Simsalbom ik bolk je omWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey KWquote:hoe is het?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToTquote:
Klinkt goed, eet smakelijk voor straks.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed hoor, ben lekker een pasta aan het eten momenteel.
En hoe is het met jou?
HIer ook alles goed, heb het eten al opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GG al een beetje minder druk en vermoeid?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eten is nu opquote:Op maandag 17 maart 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klinkt goed, eet smakelijk voor straks.
HIer ook alles goed, heb het eten al op
Lekker pasta bolognese met sambal oelek![]()
![]()
Op kaas? Of op een bitterbal?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:37 schreef ToT het volgende:
Prima, doen we!![]()
Hahaquote:Op maandag 17 maart 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Bolk die Greys
gewoon omdat het kan![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Bolk die Greys
gewoon omdat het kan![]()
Vooruit dan maar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohnee Greys gooit weer roet in het eten....
spatjes?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
@:gebrokenglas heeft weer veel spatjesHow can I make this topic about me?![]()
Lekker toch, en gelijk voor tweedagen gekookt?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eten is nu op
Lekker pasta bolognese met sambal oelekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat moeten we direct de kop in drukkenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
@:gebrokenglas heeft weer veel spatjes
4 zelfs. Had een kilo gehakt met 50% kortingquote:Op maandag 17 maart 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, en gelijk voor tweedagen gekookt?
En de groenten ook met 50% korting.
Dus even een dikke pan gemaakt.![]()
Hallo dames
Lovely,
Greys
Birdie
Maily![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
4 zelfs. Had een kilo gehakt met 50% korting
En de groenten ook met 50% korting.
Dus even een dikke pan gemaakt.![]()
![]()
![]()
welke serie ga je bingen?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het zegt mij niks. Even Bingen.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Hihi
Tevens KiiiiBiiiii![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Gebrek aan zijn opvoeding.laten we het daar maar op houden
Ah, ik weet nu wat het is.
Mijn taalachterstand is weer ingelopen![]()
Nu de rest nogquote:Op maandag 17 maart 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn taalachterstand is weer ingelopen![]()
maar heeft wel een smet opgelopen dat besef je toch he?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn taalachterstand is weer ingelopen
Is de leeftijdquote:Op maandag 17 maart 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff nou, ik scroll me een ongeluk, zo hard als het gaat.![]()
Daar kan ik weinig meer aan doen. The damage has been done helaas.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar heeft wel een smet opgelopen dat besef je toch he?
Maar ik durf tenminste toe te geven dat ik een bepaalde uitdrukking niet ken. Eerlijkheid enzo.How can I make this topic about me?![]()
Maar dit is onzin hier mag en kan allesquote:Op maandag 17 maart 2025 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kan ik weinig meer aan doen. The damage has been done helaas.
Maar ik durf tenminste toe te geven dat ik een bepaalde uitdrukking niet ken. Eerlijkheid enzo.![]()
![]()
Ik ken het woord ook niet en weet nog steeds niet wat het betekentquote:Op maandag 17 maart 2025 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kan ik weinig meer aan doen. The damage has been done helaas.
Maar ik durf tenminste toe te geven dat ik een bepaalde uitdrukking niet ken. Eerlijkheid enzo.
pffff. gelukkig.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar dit is onzin hier mag en kan alles![]()
![]()
* gebrokenglas haalt weer opgelucht adem en is blij dat hij nog steeds wordt geaccepteerd
Daar drink ik even een lekkere kop koffie op
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
pffff. gelukkig.
[me=gebrokenglas]haalt weer opgelucht adem en is blij dat hij nog steeds wordt geaccepteerd[/me]
Daar drink ik even een lekkere kop koffie opDAT zei ik niet
![]()
![]()
Hoe is het?quote:
Heb ik nog wat leuks gemist vandaag hier?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ken het woord ook niet en weet nog steeds niet wat het betekent![]()
![]()
Welk woordquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed, hoe is t daar?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe is het?
Heb ik nog wat leuks gemist vandaag hier?
Geen idee was er vanmiddag niet
Een spatje is een (fris)drank met een alcoholische likeur. Bijvoorbeeld malibu cola of baccardi razz seven up.
Het Spatje is de korte variant van het londrinkglas. Dit glas is ideaal voor het serveren van een lekker drankje met of zonder bubbels zoals frisdrank, vruchtensap of water. De inhoud van het spatje is 21 cl."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aaaahaquote:Op maandag 17 maart 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, hoe is t daar?
Geen idee was er vanmiddag nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uit te spreken als spaaaaatjequote:Op maandag 17 maart 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
Een spatje is een (fris)drank met een alcoholische likeur. Bijvoorbeeld malibu cola of baccardi razz seven up.
Het Spatje is de korte variant van het londrinkglas. Dit glas is ideaal voor het serveren van een lekker drankje met of zonder bubbels zoals frisdrank, vruchtensap of water. De inhoud van het spatje is 21 cl.![]()
Ik bedoel echt spatjes![]()
![]()
Ik vraag Copilot even.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
Het Spatje is de korte variant van het londrinkglas. Dit glas is ideaal voor het serveren van een lekker drankje met of zonder bubbels zoals frisdrank, vruchtensap of water. De inhoud van het spatje is 21 cl.How can I make this topic about me?![]()
Aha, niet wat ik dus had gevondenquote:Op maandag 17 maart 2025 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)nt=mobile-gws-wiz-hp
Het is alcoholhoudend*Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe is hettttquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: