SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zekerquote:Op maandag 17 maart 2025 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind de UI van @:hemarookworst ook best vet![]()
![]()
mag van de arbo niet werkenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen werkdag? of heb je een bullshitbaan
maar ben bezig met structuur in de dag te brengen enzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog tips voor @ieniminimuis ?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mag van de arbo niet werken
maar ben bezig met structuur in de dag te brengen enzo![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor nu is het sporten en creabea zijn![]()
![]()
da's ook lekkerquote:Op maandag 17 maart 2025 14:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voor nu is het sporten en creabea zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
zo'n dag als gisteren met de fam en de geiten haalt me wel volledig uit mijn hum
gekke dromen, over ikea viltjes die je onder je meubels doet zodat het geen krassen geeft enzo en we hadden er zoveel dat we een feestje ervoor gavenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vier vandaag de Blauwe Bak Van Straat Haal Dagquote:Op maandag 17 maart 2025 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo'n dag als gisteren met de fam en de geiten haalt me wel volledig uit mijn hum
gekke dromen, over ikea viltjes die je onder je meubels doet zodat het geen krassen geeft enzo en we hadden er zoveel dat we een feestje ervoor gaven![]()
![]()
blauw is papier?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vier vandaag de Blauwe Bak Van Straat Haal Dag
ik moet hier nog een hoop karton verwerkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik weetquote:Op maandag 17 maart 2025 14:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan ben je op de juiste plek
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nog steeds nr 72 van meest gelikte user
nog 35 voor ik stijgHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen idee waar je dit zietquote:Op maandag 17 maart 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 35 voor ik stijgI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
nr 1quote:Op maandag 17 maart 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 35 voor ik stijg
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: