Chillenquote:Op maandag 17 maart 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Zo genoeg gedaan in huis. Tijd om te chillen.
Joejoequote:Op maandag 17 maart 2025 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De beheerder moet het maar gewoon oplossen.
Meestal hoort naast de error code een beschrijving van de error voor de user.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we weer hoor. Computergezeikje nummer zoveel. Microsoft moet echt even ophouden met dit soort uienmest.
[ afbeelding ]
Mensen gaan denken dat "de beheerder" hier echt wat mee kan namelijk. En dus een oplossing verwachten. Terwijl dit gewoon totale kolder is. Er is letterlijk niet één IT-er op de wereld die hier iets heeft van "ooooh ja die verrekte 2156265473 weer. Hč toch."
De ID10T Error.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meestal hoort naast de error code een beschrijving van de error voor de user.
He Zwab, is er al een update over de (of een) meet?quote:
Weet je nog, vroeger, toen het om 5 uur al donker wasquote:Op maandag 17 maart 2025 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Oook vijf uur
zonniger dan gisteren
warmer dan gisteren
Bodempje al op![]()
Bieries in het zonnekijn![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De meeste ict problemen komen voor tussen de rugleuning en het beeldscherm.
quote:
ja dat was enorm KUTquote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je nog, vroeger, toen het om 5 uur al donker was
Ik ben ook gewoon een ICT probleem hoorquote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De meeste ict problemen komen voor tussen de rugleuning en het beeldscherm.
Flash is ook wel heel ouderwetsquote:Op maandag 17 maart 2025 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een ICT probleem hoor
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Zwab, is er al een update over de (of een) meet?
No pressure, just curious.
Waarschijnlijk ga ik mensen polsen volgende week of zo.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga later deze maand wel een datumprikkert rondstrooien. Eerst tentamens achter de rug hebben.
ksc strandmeet?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk ga ik mensen polsen volgende week of zo.
flash SSD niet hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Flash is ook wel heel ouderwets
Waar gaan de tentamens over?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk ga ik mensen polsen volgende week of zo.
over ROOKIE NUMBERSquote:Op maandag 17 maart 2025 17:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wiskunde en wiskunde gerelateerde dingen.
Terecht.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beste manier om ICT problemen op te lossen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |