Stevige handdoeken.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
plak je aan zachte handdoeken of aan schuurpapieren handdoeken?
ik heb een badjas, die doe ik braaf aan als ik midden in de nacht naar de wc moet.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stevige handdoeken.
Sinds een jaar hebben we een nieuwe badkamer, incl. nieuwe, zachte handdoekn.
Maar die oude zijn er ook nog, voor mij.
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag…
Falliet gegaan aan alle jarige mensenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is balen ja![]()
Vroeger zat een Restaurant in EHV die jarigen ook gratis liet eten. Drank moest je wel betalen.
Restaurant is helaas weg..
'het ken niet elke dag feest zijn'quote:
O nee eenmaligquote:Op maandag 17 maart 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zaterdag al gebruikt. Of mag dat 2 keer??
Na het douchen hier eerst een handdoek en dan daarna een badjas, voor tijdens de rest van de badkamer rituelen…quote:Op maandag 17 maart 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een badjas, die doe ik braaf aan als ik midden in de nacht naar de wc moet.
na het douchen heb ik handdoeken
Daar heb ik geen bericht van gehad.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook al reep chocolade bij de Kruidvat. Wat is jarig zijn soms toch leuk
Heb wel een badjas, maar die is bijvoorbeeld voor 's avonds over de pyjama om tv te kijken op de bank, en voor 's nachts als ik naar de wc moet.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ben blijven plakken na mijn reactie vanmiddag…
Is de ouderwetse badjas niet meer in zwang?
ik heb geen badkamer rituelenquote:Op maandag 17 maart 2025 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na het douchen hier eerst een handdoek en dan daarna een badjas, voor tijdens de rest van de badkamer rituelen…
Bijzonder dat de dames hier 's nachts naar de WC een badjas aantrekken.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb wel een badjas, maar die is bijvoorbeeld voor 's avonds over de pyjama om tv te kijken op de bank, en voor 's nachts als ik naar de wc moet.
Dit. Of als ik onder de douche wil en besef dat ik iets ben vergeten te pakken.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb wel een badjas, maar die is bijvoorbeeld voor 's avonds over de pyjama om tv te kijken op de bank, en voor 's nachts als ik naar de wc moet.
O ja dat ook, en dat is best vaakquote:Op maandag 17 maart 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit. Of als ik onder de douche wil en besef dat ik iets ben vergeten te pakken.
Dat dus, waarbij ik haren kammen inwissel voor scheren, deodoreren, contactlenzen indoen, etc.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tanden poetsen, haren kammen/föhnen/fatsoeneren?
haren kammen doe ik onder de douche. handdoek om het haar om te laten drogen en elastiekje er om.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tanden poetsen, haren kammen/föhnen/fatsoeneren?
Zover ik weet is het gewoon gestopt, het was wel gewoon een erg goed lopend restaurant. altijd wel druk.quote:
trustequote:
Wat lees ik hier allemaal.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
haren kammen doe ik onder de douche. handdoek om het haar om te laten drogen en elastiekje er om.
tanden poetsen beneden
De dagelijkse doucheroutine van Nizzie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |