Zover ik weet is het gewoon gestopt, het was wel gewoon een erg goed lopend restaurant. altijd wel druk.quote:
trustequote:
Wat lees ik hier allemaal.quote:Op maandag 17 maart 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
haren kammen doe ik onder de douche. handdoek om het haar om te laten drogen en elastiekje er om.
tanden poetsen beneden
De dagelijkse doucheroutine van Nizzie?quote:
Toch badkamer rituelen…quote:Op maandag 17 maart 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De dagelijkse doucheroutine van Nizzie?
En die gaat er vandoor met de tompoucequote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bed. Op m'n nachtkastje staat m'n tompouce. Ik sms nog even met iemand. Zie ik in m'n ooghoek iets bewegen. Rent er een zilvervisje over m'n nachtkastje
Nee hij zat onder m'n ereaderquote:Op maandag 17 maart 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die gaat er vandoor met de tompouce
Maar de tompouce eet je nog wel op?quote:
Zou hem maar snel opeten danquote:Op maandag 17 maart 2025 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft ie denk ik niet aangeraakt.
Een zilverpouce.quote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bed. Op m'n nachtkastje staat m'n tompouce. Ik sms nog even met iemand. Zie ik in m'n ooghoek iets bewegen. Rent er een zilvervisje over m'n nachtkastje
quote:Op maandag 17 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
die heb ikquote:Op maandag 17 maart 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ben blijven plakken na mijn reactie vanmiddag…
Is de ouderwetse badjas niet meer in zwang?
Lekkere kroelbeestjesquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb al vanaf het begin zilvervisjes in huis.
Daar is helaas ook weinig tegen te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb al vanaf het begin zilvervisjes in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |