Vooral sneu voor je zusje... ;-)quote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje had ook zo een buitenboordbeugel die ze 12 uur per dag moest dragen, met zo een stellage op haar hoofd, dat was nog erger dan die vieze elastiekjes overal, daarmee kwijlde ze echt
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 maart 2025 12:25 schreef arvensis het volgende:
U. is vandaag 7 geworden![]()
![]()
![]()
En er waren vandaag nog een hele boel FOK!-kindjes jarig. Gefeliciteerd allemaal!
Nee hoor. Mijn dochter had een buitenboordbeugel wel in haar nekquote:Op maandag 17 maart 2025 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ze die dingen tegenwoordig niet meer gebruiken, gelukkig maar![]()
Nu hebben ze allemaal invisilines!
Hier het duimen gestopt door er van dat bytex op de smeren. Maar toen was ze 4 ofzo en heel boos...quote:Op maandag 17 maart 2025 16:11 schreef Schanu het volgende:
Gefeliciteerd met U, Arvensis!![]()
Beugels, het lijkt nog zo'n ver van mijn bed show maar mijn nu 8 jarige zal er echt aan moeten geloven als ze ouder is. Die duimt nog steeds, daar vindt ze echt rust in, haar laten stoppen zal nog een regelrechte hel worden. Maar haar tanden staan wel echt heel ver naar voren nu. Het enige 'geluk' is dat ze snel wisselt (en haar hoektanden er zelf uittrekt, maar dat schaar ik niet onder geluk) en dat ze dus hopelijk ook sneller een beugel kan krijgen (als dat zo werkt). Dan is ze er hopelijk ook sneller vanaf. Maar eerst dus dat stoppen met duimen, als iemand nog tips heeft....
Mijn jongste heeft kaarsrechte tanden, maar die zijn klein en staan dicht op elkaar. Ze heeft vooralsnog alleen haar 2 ondertanden gewisseld, we vrezen er een beetje voor dat als ze de rest gaat wisselen ze eenvoudigweg te weinig ruimte heeft voor haar volwassen tanden. Afwachten hoe dat zich ontwikkelt
Hij heeft een eigen bedrijf, we kennen hem via onze aannemer.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:45 schreef jeroenvandeveen het volgende:
[..]
Hé ik wil ook mijn vloer laten egaliseren. Wie is 'hij' precies? een ZZP'er, een bekende van je of..?
Hekjes achter de voortanden??quote:Op maandag 17 maart 2025 19:08 schreef exode het volgende:
De aannemer heeft vandaag dus de muren eruit geramd en nu hebben we 1 grote uitbouw en een open toilet. Wel 1 mysterie erbij: ze kunnen de waterleiding van de wastafel in het toilet niet vinden. Hij verdwijnt in de muur en daarna is ie foetsie, niet in het plafond, niet in de vloer en ook niet verderop in de muur. Ik zei nog grappend dat ie vast naar de buren gaat. De aannemer keek heel serieus en zei 'Dat zou me bij dit huis niets verbazen'.
Verder is het blijkbaar een wonder dat we nooit een kortsluiting in de schuur hebben gehad en bestaat 1 muur uit 7 delen: hout, bakstenen, piepschuim, weer baksteen, houten platen, glaswol en daarna multiplex platen. Heel bijzonder en door een deel weg te breken, weer ruimte erbij![]()
Beugels:
B moet er dus 1, nog geen idee wat voor 1. Ik had zo'n beugel met hekjes achter de voortanden tegen het duimen. Hielp niets, want ik duimde gewoon door.....
Verbouwingsverrassingen... benieuwd of het mysterie van de waterleiding nog opgelost gaat worden.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:08 schreef exode het volgende:
De aannemer heeft vandaag dus de muren eruit geramd en nu hebben we 1 grote uitbouw en een open toilet. Wel 1 mysterie erbij: ze kunnen de waterleiding van de wastafel in het toilet niet vinden. Hij verdwijnt in de muur en daarna is ie foetsie, niet in het plafond, niet in de vloer en ook niet verderop in de muur. Ik zei nog grappend dat ie vast naar de buren gaat. De aannemer keek heel serieus en zei 'Dat zou me bij dit huis niets verbazen'.
Verder is het blijkbaar een wonder dat we nooit een kortsluiting in de schuur hebben gehad en bestaat 1 muur uit 7 delen: hout, bakstenen, piepschuim, weer baksteen, houten platen, glaswol en daarna multiplex platen. Heel bijzonder en door een deel weg te breken, weer ruimte erbij![]()
Beugels:
B moet er dus 1, nog geen idee wat voor 1. Ik had zo'n beugel met hekjes achter de voortanden tegen het duimen. Hielp niets, want ik duimde gewoon door.....
Dat moet wel, want de wastafel wordt opgeheven....ik vrees dat er iets meer gesloopt gaat worden op die plek.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef Nijna het volgende:
[..]
Verbouwingsverrassingen... benieuwd of het mysterie van de waterleiding nog opgelost gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |