abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217082980
Hoppa
  maandag 17 maart 2025 @ 11:18:46 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217083002
Elastiekjes zitten alleen bij plaatjesbeugels toch?
En dan nog niet eens altijd.
Mijn zusje had die dingen vroeger ook, die schoten zelfs over de tafel als we zaten te eten :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 17 maart 2025 @ 11:21:04 #3
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217083021
Ja, mijn zoon doet ze dan af en laat ze op z’n bord liggen. Vervolgens kom ik ze tegen in de vaatwasser. Maar ook gewoon op de trap op de vloer, echt willekeurige plaats in het huis.
pi_217083069
De mijne heeft alleen dingen die vast zitten in zijn bekkie. Erg fijn, kan hij niks kwijtraken en hem niet uitdoen (zoals zijn vriend die extra maanden invisalign mocht omdat hij ze te weinig inhad).
  maandag 17 maart 2025 @ 11:30:45 #5
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217083088
Ik had zelf ooit elastiekjes en ze best braaf in, maar vond het echt heel goor om ze met eten steeds uit en in te moeten doen in bijzijn van anderen. Echt kutste periode van dat hele beugelen. Bahbah...

Nu vind ik overal loombandjes, dat voelt toch een beetje hetzelfde, maar gelukkig minder goor.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 17 maart 2025 @ 11:32:32 #6
176471 oh-oh
pi_217083108
Mijn zusje had ook zo een buitenboordbeugel die ze 12 uur per dag moest dragen, met zo een stellage op haar hoofd, dat was nog erger dan die vieze elastiekjes overal, daarmee kwijlde ze echt :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 17 maart 2025 @ 11:40:03 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_217083193
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje had ook zo een buitenboordbeugel die ze 12 uur per dag moest dragen, met zo een stellage op haar hoofd, dat was nog erger dan die vieze elastiekjes overal, daarmee kwijlde ze echt :')
Vooral sneu voor je zusje... ;-)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 17 maart 2025 @ 11:41:52 #8
176471 oh-oh
pi_217083208
Ik geloof dat ze die dingen tegenwoordig niet meer gebruiken, gelukkig maar :D
Nu hebben ze allemaal invisilines!
( Groucho Marx )
pi_217083433
Elastiekjes :r Gelukkig weet zoon dat nog niet 8-)
Eerst maar de blokbeugel.

Buitenboordbeugel heb ik ook nog gehad maar niet met zo'n ding op mn hoofd. Was ergens in mn nek, geloof ik.
En een keer, toen de draad werd aangedraaid, de ortho vergeten was dat uitstekende stukje af te knippen. Poerde dagenlang in mn kaak. Kan het me nog herinneren :X
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217083639
U. is vandaag 7 geworden O+ :'( *O*

En er waren vandaag nog een hele boel FOK!-kindjes jarig. Gefeliciteerd allemaal! *O*
Protège moi de mes désirs.
  maandag 17 maart 2025 @ 12:25:56 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217083640
Ik had ook buitenboord. Moest hem 16 uur pd dragen. Dus ik deed om en nabij van 16-8. No way dat ik dat naar school ging dragen.
  maandag 17 maart 2025 @ 12:26:12 #12
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217083642
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 12:25 schreef arvensis het volgende:
U. is vandaag 7 geworden O+ :'( *O*

En er waren vandaag nog een hele boel FOK!-kindjes jarig. Gefeliciteerd allemaal! *O*
Gefeliciteerd
pi_217083669
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ze die dingen tegenwoordig niet meer gebruiken, gelukkig maar :D
Nu hebben ze allemaal invisilines!
Nee hoor. Mijn dochter had een buitenboordbeugel wel in haar nek
pi_217084472
Onze opakat gedraagt zich weer als een actieve kitten bij de dierenarts. Een pittig ding aldus de dierenarts.

Lijkt weinig aan de hand behalve wat ouderdom maar voor de zekerheid even bloed prikken.
pi_217085486
Mijn kind is over 2-3 weken beugelloos. Hij ligt nu gips te happen voor de spalkjes. *O*

@arvensis gefeliciteerd!!
pi_217085631
Yay @Deepfreeze :)

Gefeliciteerd @arvensis!

Rob de Nijs is overleden ;(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_217085666
Gefeliciteerd met U, Arvensis! O+

Beugels, het lijkt nog zo'n ver van mijn bed show maar mijn nu 8 jarige zal er echt aan moeten geloven als ze ouder is. Die duimt nog steeds, daar vindt ze echt rust in, haar laten stoppen zal nog een regelrechte hel worden. Maar haar tanden staan wel echt heel ver naar voren nu. Het enige 'geluk' is dat ze snel wisselt (en haar hoektanden er zelf uittrekt, maar dat schaar ik niet onder geluk 8)7) en dat ze dus hopelijk ook sneller een beugel kan krijgen (als dat zo werkt). Dan is ze er hopelijk ook sneller vanaf. Maar eerst dus dat stoppen met duimen, als iemand nog tips heeft.... :')

Mijn jongste heeft kaarsrechte tanden, maar die zijn klein en staan dicht op elkaar. Ze heeft vooralsnog alleen haar 2 ondertanden gewisseld, we vrezen er een beetje voor dat als ze de rest gaat wisselen ze eenvoudigweg te weinig ruimte heeft voor haar volwassen tanden. Afwachten hoe dat zich ontwikkelt :)
pi_217085705
Gefeliciteerd Arvensis!

Nou, opakat moest ook nog rontgen en nu wachten op de uitslag. Hij is wat uitgedroogd en ademt oppervlakkig. Op zich niet gek gezien zijn leeftijd maar zo begon het bij zijn broer ook. Al was die ineens flink ziek.
pi_217085748
Ach, arme opakat, hopelijk toont de uitslag niets spannends aan ;(
pi_217087009
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 16:11 schreef Schanu het volgende:
Gefeliciteerd met U, Arvensis! O+

Beugels, het lijkt nog zo'n ver van mijn bed show maar mijn nu 8 jarige zal er echt aan moeten geloven als ze ouder is. Die duimt nog steeds, daar vindt ze echt rust in, haar laten stoppen zal nog een regelrechte hel worden. Maar haar tanden staan wel echt heel ver naar voren nu. Het enige 'geluk' is dat ze snel wisselt (en haar hoektanden er zelf uittrekt, maar dat schaar ik niet onder geluk 8)7) en dat ze dus hopelijk ook sneller een beugel kan krijgen (als dat zo werkt). Dan is ze er hopelijk ook sneller vanaf. Maar eerst dus dat stoppen met duimen, als iemand nog tips heeft.... :')

Mijn jongste heeft kaarsrechte tanden, maar die zijn klein en staan dicht op elkaar. Ze heeft vooralsnog alleen haar 2 ondertanden gewisseld, we vrezen er een beetje voor dat als ze de rest gaat wisselen ze eenvoudigweg te weinig ruimte heeft voor haar volwassen tanden. Afwachten hoe dat zich ontwikkelt :)
Hier het duimen gestopt door er van dat bytex op de smeren. Maar toen was ze 4 ofzo en heel boos...
Maar het heeft wel gewerkt uiteindelijk.
Bij de jongste ging het makkelijker, die had een speen en die hebben we opgestuurd naar "de baby's" maar dat lukt niet met een duim.
Er bestaan volgens mij ook van die beugels met een soort hekje achter de boventanden waarvoor je niet kan duimen.

@exode, hopelijk alleen ouderdom van opakat :*

Electramannen zijn geweest, maar nog niet klaar.
Vloerenman komt waarschijnlijk later deze week, die liep een beetje achter door de planning door ziekte.

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 10:45 schreef jeroenvandeveen het volgende:

[..]
Hé ik wil ook mijn vloer laten egaliseren. Wie is 'hij' precies? een ZZP'er, een bekende van je of..?
Hij heeft een eigen bedrijf, we kennen hem via onze aannemer.
Fake it till you make it...
pi_217087104
De aannemer heeft vandaag dus de muren eruit geramd en nu hebben we 1 grote uitbouw en een open toilet. Wel 1 mysterie erbij: ze kunnen de waterleiding van de wastafel in het toilet niet vinden. Hij verdwijnt in de muur en daarna is ie foetsie, niet in het plafond, niet in de vloer en ook niet verderop in de muur. Ik zei nog grappend dat ie vast naar de buren gaat. De aannemer keek heel serieus en zei 'Dat zou me bij dit huis niets verbazen'.

Verder is het blijkbaar een wonder dat we nooit een kortsluiting in de schuur hebben gehad en bestaat 1 muur uit 7 delen: hout, bakstenen, piepschuim, weer baksteen, houten platen, glaswol en daarna multiplex platen. Heel bijzonder en door een deel weg te breken, weer ruimte erbij _O-

Beugels:
B moet er dus 1, nog geen idee wat voor 1. Ik had zo'n beugel met hekjes achter de voortanden tegen het duimen. Hielp niets, want ik duimde gewoon door.....
  maandag 17 maart 2025 @ 19:28:38 #22
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217087340
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 19:08 schreef exode het volgende:
De aannemer heeft vandaag dus de muren eruit geramd en nu hebben we 1 grote uitbouw en een open toilet. Wel 1 mysterie erbij: ze kunnen de waterleiding van de wastafel in het toilet niet vinden. Hij verdwijnt in de muur en daarna is ie foetsie, niet in het plafond, niet in de vloer en ook niet verderop in de muur. Ik zei nog grappend dat ie vast naar de buren gaat. De aannemer keek heel serieus en zei 'Dat zou me bij dit huis niets verbazen'.

Verder is het blijkbaar een wonder dat we nooit een kortsluiting in de schuur hebben gehad en bestaat 1 muur uit 7 delen: hout, bakstenen, piepschuim, weer baksteen, houten platen, glaswol en daarna multiplex platen. Heel bijzonder en door een deel weg te breken, weer ruimte erbij _O-

Beugels:
B moet er dus 1, nog geen idee wat voor 1. Ik had zo'n beugel met hekjes achter de voortanden tegen het duimen. Hielp niets, want ik duimde gewoon door.....
Hekjes achter de voortanden??
pi_217087460
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 19:08 schreef exode het volgende:

Beugels:
Verbouwingsverrassingen... benieuwd of het mysterie van de waterleiding nog opgelost gaat worden.
Fake it till you make it...
pi_217087772
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2025 19:28 schreef amaranta het volgende:

[..]
Hekjes achter de voortanden??
Zoiets had ik:
pi_217087789
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef Nijna het volgende:

[..]
Verbouwingsverrassingen... benieuwd of het mysterie van de waterleiding nog opgelost gaat worden.
Dat moet wel, want de wastafel wordt opgeheven....ik vrees dat er iets meer gesloopt gaat worden op die plek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')