Kinderarbeid?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:18 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Volgens mij heb jij vooral gewoon heel erge issues met betrekking tot seksualiteit en heb je dat in een of andere gekke twisted vorm hierin verwerkt. Je roept ook echt de hele tijd de meest random termen waarvan je zelf waarschijnlijk geen idee hebt
quote:Onder behandeling van Bdsm?het is geen een of andere therapievorm ofzo
ZEG NOU IETS INHOUDELIJKS OVER DEZE ZAKEN:quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:18 schreef mootie het volgende:
Het lijkt alsof je in een soort psychose zit
Ik begrijp er ook niets van maar laten we elkaar maar met respect behandelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:31 schreef MMaRsu het volgende:
Man man man wat is dit nou weer voor kuttopic
Er zijn in heel de wereld zieke figuren, inclusief pedo's. Dat heeft niets met Korea of Kpop te maken.
Man man man
Superhartje, niet iedereen is zo bekend met deze zaken die jij allemaal opnoemt. Vind je..het boeiend of maakt het je bang? .quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
ZEG NOU IETS INHOUDELIJKS OVER DEZE ZAKEN:
Zaak Moon Taeil
The Ninth Room
Zaak Jang Ja Yeon
Echt niet. Begrijp dan ook echt niet waar al deze aannames en gevolgtrekkingen vandaan komen. Dubieus.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 13:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dat heeft totaal geen nut want ts is mod hier en kan dus naar hartelust nonsens spuien.
Nee dat denk ik niet maar dit topic gaat alle perken te buiten. Al die beschuldigingen nergens op gebaseerd. Walgelijk.quote:
Volgens mij is het toch behoorlijk onderbouwd met bronmateriaal?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet maar dit topic gaat alle perken te buiten. Al die beschuldigingen nergens op gebaseerd. Walgelijk.
Ik weet of je mij wilde quoten, maar TS is wel degelijk mod hier.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet. Begrijp dan ook echt niet waar al deze aannames en gevolgtrekkingen vandaan komen. Dubieus.
Heb je het hele topic gelezen? Het hangt aan elkaar van bizarre beschuldigingen en laster. Dat is pas echt walgelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:20 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch behoorlijk onderbouwd met bronmateriaal?
Dat is zo en ik ben dan ook stomverbaasd van alle onzin en aannames en beschuldigingen die er allemaal staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik weet of je mij wilde quoten, maar TS is wel degelijk mod hier.
Ik snap er ook niets van. Vind het echt te bizar voor woorden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zo en ik ben dan ook stomverbaasd van alle onzin en aannames en beschuldigingen die er allemaal staan.
Pure laster in het wilde weg en ik begrijp echt niet wat SuperHartje wil hiermee.
Jawel heb het gelezen en de filmpjes gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je het hele topic gelezen? Het hangt aan elkaar van bizarre beschuldigingen en laster. Dat is pas echt walgelijk.
Dat ligt dan vooral aan jou en niet aan de restquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jawel heb het gelezen en de filmpjes gezien.
En eerlijk gezegd zie ik het probleem niet.
Prima toch als dit besproken wordt?
Weet je wel wat the Ninth Room is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Superhartje, niet iedereen is zo bekend met deze zaken die jij allemaal opnoemt. Vind je..het boeiend of maakt het je bang? .
Je weet toch wel het verschil tussen feiten en laster?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zo en ik ben dan ook stomverbaasd van alle onzin en aannames en beschuldigingen die er allemaal staan.
Pure laster in het wilde weg en ik begrijp echt niet wat SuperHartje wil hiermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |