Nee die gaat blijven hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is wat Jordy nu ongeveer heeft als je de pot van hem en Jane door 2 deelt![]()
Lekker op die knop rammen maar
Geweldig! Ik moet ook hardop lachen.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat Binky misschien al is overleden
omdat er een datum bij staat
Pootje dan is niels ook overleden
allemaal lachen
Kwam er ook zo droog uit van Pootjequote:Op maandag 17 maart 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
Jordy denkt dat Binky misschien al is overleden
omdat er een datum bij staat
Pootje dan is niels ook overleden
allemaal lachen
lunch pauzequote:Op maandag 17 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Door de sfeer die nu god is zou het denk ik voor jane goed zijn als ze er via haar moeder achter komt van die gozer. Nu kan ze opgevangen worden door de andere daar en heeft ze ruimte om het te verwerken. Trouwens waarom dubbel beeld weer. Laat sharice ook zien.
Zijn een duo, dus ze moesten kiezen wie de brief kreeg.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er lag ook een envelop voor haar in de DBK
Ik denk wel dat het tijd is dat Jane dat gaat horen maar ik hou mijn hart dan ook vast want dit zou je nooit op zo'n manier te horen moeten krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Door de sfeer die nu god is zou het denk ik voor jane goed zijn als ze er via haar moeder achter komt van die gozer. Nu kan ze opgevangen worden door de andere daar en heeft ze ruimte om het te verwerken. Trouwens waarom dubbel beeld weer. Laat sharice ook zien. Dubbel een huilende jordy is ook niet nodig
Ruimte om te verwerken met 150 camera's op je gericht?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Door de sfeer die nu god is zou het denk ik voor jane goed zijn als ze er via haar moeder achter komt van die gozer. Nu kan ze opgevangen worden door de andere daar en heeft ze ruimte om het te verwerken. Trouwens waarom dubbel beeld weer. Laat sharice ook zien. Dubbel een huilende jordy is ook niet nodig
Wat ik bedoelde is dat er twee enveloppen lagen, dus dat was wat verwarrendquote:Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn een duo, dus ze moesten kiezen wie de brief kreeg.
Maar goed, wat er verder ook is, moeten ze prive maar bespreken, maar ze verdient beter dan zo'n lul.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het tijd is dat Jane dat gaat horen maar ik hou mijn hart dan ook vast want dit zou je nooit op zo'n manier moeten te horen krijgen.
Maar ja
1 voor Jordy en 1 voor Jane. Die voor Jane gaat nu de versnipperaar in.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat er twee enveloppen lagen, dus dat was wat verwarrend
wat lion bedoeltquote:Op maandag 17 maart 2025 12:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat er twee enveloppen lagen, dus dat was wat verwarrend
Daar was geen interesse van hem i.v.m. info van ouders/vrienden enz. en nu traantjes en camera momenten. Bah!quote:
Daarom zeg ik dat het wat verwarrend wasquote:Op maandag 17 maart 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat lion bedoelt
omdat de febo nog niet wist wie wat zou kiezen
lagen er dus 2 enveloppen klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |