SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke dag weer.
Ik kies niet voor chaos, chaos kiest mij.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ben ook vet onhandig en alles heeft concentratie nodig.
Ik kan bijvoorbeeld ook niet ergens staan met een kop thee en tegelijkertijd praten. Dan ligt er thee op de grond.Trotste mama van Ambar
Dat lijkt mij heel vervelend.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben ook vet onhandig en alles heeft concentratie nodig.
Ik kan bijvoorbeeld ook niet ergens staan met een kop thee en tegelijkertijd praten. Dan ligt er thee op de grond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat geloof ik graag. Je moet natuurlijk constant alert zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik ook hoor.quote:
Als ik bij mijn pa ben een een glas water pak krijg ik altijd commentaar dat het overal ligt![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op maandag 17 maart 2025 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb een pul 0,5L gemeentepils.![]()
Ik ook en ben niet helemaal fris... Verkouden ookquote:Op maandag 17 maart 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog een beetje moe, hoe is t met jou?![]()
![]()
Ah laatst ook al..quote:Op maandag 17 maart 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook en ben niet helemaal fris... Verkouden ookBeterschapjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oeh. Snel in bed! mobiel weg, laptop weg, goed uitziekenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ook en ben niet helemaal fris... Verkouden ookHow can I make this topic about me?![]()
Niet?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Als je verkouden bent, ga je toch niet in bed liggenHow can I make this topic about me?![]()
Ik ga altijd maar door. Griep of niet. Of het moet zo erg zijn dat ik echt mijn bed niet uit kan komen.![]()
![]()
Heb nooit griep, maar nee ik lig sowieso niet snel overdag in bed.. Lig dan liever gewoon op de bank met een dekentje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Justin kan beter even gas terugnemen, niet bolken, goed uitzieken! Dan herstelt hij sneller
How can I make this topic about me?![]()
Zeg nou gewoon dat je puntjes wiltquote:Op maandag 17 maart 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin kan beter even gas terugnemen, niet bolken, goed uitzieken! Dan herstelt hij sneller![]()
![]()
Ja misschien is dat wel een goed idee ::Pquote:Op maandag 17 maart 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin kan beter even gas terugnemen, niet bolken, goed uitzieken! Dan herstelt hij sneller"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Even een douche nemen ( grapje)quote:Op maandag 17 maart 2025 09:41 schreef JustinK het volgende:
Alleen verkouden is ook niet echt ziek zijn.. maar voel me verder ook niet echt heel fris
Ben je wel aan t werk dan?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zal met jou eens gaan douchen!quote:Op maandag 17 maart 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even een douche nemen ( grapje)
Ben je wel aan t werk dan?![]()
Ja thuis aan het werk![]()
Kom danquote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal met jou eens gaan douchen!![]()
Ja thuis aan het werk
Ah ok, dat is wel beter lekker rustig aan doen dan maar.. anders even paramolletje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou maar dan wordt Lovely ook nog grieperig en verkoudenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal met jou eens gaan douchen!![]()
Ja thuis aan het werk
How can I make this topic about me?![]()
Ik zal jou eens paracetamollenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom dan
Ah ok, dat is wel beter lekker rustig aan doen dan maar.. anders even paramolletje![]()
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Doe ik wel een mondmasker opquote:Op maandag 17 maart 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar dan wordt Lovely ook nog grieperig en verkouden
Kwartje viel wat later denk ikquote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik. De rest begreep de subtiele hint niet?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom dan
Ah ok, dat is wel beter lekker rustig aan doen dan maar.. anders even paramolletje![]()
Komt goed liev![]()
![]()
Mannen wel hequote:Op maandag 17 maart 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
Als je verkouden bent, ga je toch niet in bed liggen![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Morgen GGquote:Op maandag 17 maart 2025 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas bolkt iedereen.
goedemorgen trouwens![]()
![]()
Doe ik ook hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga altijd maar door. Griep of niet. Of het moet zo erg zijn dat ik echt mijn bed niet uit kan komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mannen stellen zich vaak wel aan betreft ziek zijn en pijn enzo.
Maar het schijnt wel dat virussen mannen ook wel extra hard aanpakken
Trotste mama van Ambar
Ow balenquote:Op maandag 17 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mwoahmaar komt wel weer. Wat gedoe
![]()
![]()
![]()
Heb je daar vaste tijden voor?quote:
* Fogel pakt gewoon koffie als ie er zin in heeftI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Neuh, het kwam nu zo uitquote:Op maandag 17 maart 2025 10:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je daar vaste tijden voor?
* Fogel pakt gewoon koffie als ie er zin in heeft
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Knufquote:Op maandag 17 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo dweilen, was afhalen en kattenbak verschonen, dan heb de huishoudelijke taken weer grotendeels gehad.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
Doe rustig manquote:Op maandag 17 maart 2025 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
Zo dweilen, was afhalen en kattenbak verschonen, dan heb de huishoudelijke taken weer grotendeels gehad.![]()
![]()
![]()
Ook leuk. Van die filmpjes dat mannen een menstruatie of zwangerschapssimulator op hun buik krijgen en dat ze al heel snel doen alsof ze dood gaan.Trotste mama van Ambar
Was loos met Birdie?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan maar hopen dat het gedoe snel over isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja iddquote:Op maandag 17 maart 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan maar hopen dat het gedoe snel over is![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Bolk die verkoudheid!quote:Op maandag 17 maart 2025 10:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelfs als je ziek of verkouden bent![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 10:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt het verdiendquote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dadlife is a hard one
Maar daarom koffiebreak![]()
![]()
Ik voel een groot brok chaos. Duizenden taken die er zijn. Niets komt af. Huishouden is een grote chaos.
Ik ben chaos en ik vind het niet fijn. Maar kom ook niet toe aan structuur.Trotste mama van Ambar
Oja, en vrouwlief heeft afgewassen en gezogen. Met de stofzuiger. Het laminaat.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goede aanvulling welquote:Op maandag 17 maart 2025 10:13 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, en vrouwlief heeft afgewassen en gezogen. Met de stofzuiger. Het laminaat.![]()
Ja, anders worden er weer dingen gedacht, stelletje viespeukenquote:
Heb meer te doen deze dagen dan hier fultime mee te bolken/lezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rollen wijquote:Op maandag 17 maart 2025 10:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, anders worden er weer dingen gedacht, stelletje viespeuken![]()
![]()
Kan je daar geen hulp bij krijgen?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik voel een groot brok chaos. Duizenden taken die er zijn. Niets komt af. Huishouden is een grote chaos.
Ik ben chaos en ik vind het niet fijn. Maar kom ook niet toe aan structuur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is immers ook maar een @JustinKquote:Op maandag 17 maart 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb meer te doen deze dagen dan hier fultime mee te bolken/lezen
Ja ja je denkt het zelf anders had je het niet getyptquote:Op maandag 17 maart 2025 10:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, anders worden er weer dingen gedacht, stelletje viespeuken
Ik lees wel vaker dat er mensen zijn die hulp krijgen bij het structuur aan brengen in hun huis of in hun leven.quote:
Ik ben geen deskundige en weet ook niet of het voor iedereen goed is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is correct en tevens juistquote:Op maandag 17 maart 2025 10:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er is immers ook maar een @:JustinK![]()
![]()
Scherpquote:Op maandag 17 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja je denkt het zelf anders had je het niet getyptHow can I make this topic about me?![]()
Ssshtquote:Op maandag 17 maart 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ja je denkt het zelf anders had je het niet getyptTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hoe gaat het nu met je vrouw? nu ze weer terug is op haar gewone medicatie ook?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:13 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, en vrouwlief heeft afgewassen en gezogen. Met de stofzuiger. Het laminaat.Smile, it's free therapy.![]()
Het gaat goed met haar. Wisselen van medicatie gaat geleidelijk, duurt nog wel een week of watquote:Op maandag 17 maart 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hoe gaat het nu met je vrouw? nu ze weer terug is op haar gewone medicatie ook?
Als ik er voor ga zitten kan ik het ook hoor.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er is immers ook maar een @:JustinK
Maar ik heb er geen zin meer in en nu ook geen tijd meer voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oej nog niet helemaal terug op haar oude dosis.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het gaat goed met haar. Wisselen van medicatie gaat geleidelijk, duurt nog wel een week of wat
maar geen aanvallen meer gehad?Smile, it's free therapy.![]()
Snap dat wel na 9 maandenquote:
Bolkqueenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik er voor ga zitten kan ik het ook hoor.
Maar ik heb er geen zin meer in en nu ook geen tijd meer voor![]()
![]()
I knowquote:Op maandag 17 maart 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik er voor ga zitten kan ik het ook hoor.
Maar ik heb er geen zin meer in en nu ook geen tijd meer voor
Ik heb een ontzettende hekel aan mensen die mij precies gaan vertellen wat ik moet gaan doen en mij structuur proberen aan te leren gaat echt compleet tegen mijn persoonlijkheid in.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees wel vaker dat er mensen zijn die hulp krijgen bij het structuur aan brengen in hun huis of in hun leven.
Ik ben geen deskundige en weet ook niet of het voor iedereen goed is.
En eerlijk gezegd ga ik dat soort hulp niet serieus nemen. Ik moet het gewoon zelf ontdekken wat voor mij het beste is.Trotste mama van Ambar
Ooh is niks oej aan hoor. Is heel normaal bij die medicatie. Aanvallen blijven wel uit gelukkigquote:Op maandag 17 maart 2025 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oej nog niet helemaal terug op haar oude dosis.
maar geen aanvallen meer gehad?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat kan, iedereen is daar anders in.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettende hekel aan mensen die mij precies gaan vertellen wat ik moet gaan doen en mij structuur proberen aan te leren gaat echt compleet tegen mijn persoonlijkheid in.
En eerlijk gezegd ga ik dat soort hulp niet serieus nemen. Ik moet het gewoon zelf ontdekken wat voor mij het beste is.
Ik hoop dat je het snel voor je zelf ontdekt wat het beste voor jou werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik toch, is mijn kloontjequote:Op maandag 17 maart 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BolkKing![]()
Zo rollen wij
@:Haags kon er ook wat van zo dan![]()
![]()
Tot laters manquote:Op maandag 17 maart 2025 10:23 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga weer ff wat doen, tot later weer![]()
![]()
O jaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik krijg nog 11 euro terug van een verhuurder uit 2018 omdat er teveel energiebelasting is betaald.Trotste mama van Ambar
Woeiiiiquote:Op maandag 17 maart 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg nog 11 euro terug van een verhuurder uit 2018 omdat er teveel energiebelasting is betaald.![]()
![]()
Toch wat boodschappenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg nog 11 euro terug van een verhuurder uit 2018 omdat er teveel energiebelasting is betaald.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die zijn zo duur geworden, echt niet meer te betalen zo jammertquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meeting zit er eindelijk op. Stap snel in de auto om bepaalde koeken te kopen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja helaasquote:Op maandag 17 maart 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn zo duur geworden, echt niet meer te betalen zo jammert![]()
Oh die niet nader te noemen koekenquote:Op maandag 17 maart 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Meeting zit er eindelijk op. Stap snel in de auto om bepaalde koeken te kopen.![]()
Die koeken waar nimmer over gesproken wordt.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Meeting zit er eindelijk op. Stap snel in de auto om bepaalde koeken te kopen.![]()
![]()
Ik heb nu op mijn bonus kaart cote d'ore 2 stuks voor 7,13 normaal 9.50 ppfff ik vind 7,13 nog te duurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan straks toch wel weer een paar pakken kopen van die 11 euroTrotste mama van Ambar
5,8quote:Op maandag 17 maart 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan straks toch wel weer een paar pakken kopen van die 11 euro![]()
![]()
Jij kan weer dagje doorquote:
Is het wel lunch als het voor 12 uur is?quote:Trotste mama van Ambar
Jaquote:Op maandag 17 maart 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het wel lunch als het voor 12 uur is?![]()
Yep want ontbijt heb ik ook al gehadquote:Op maandag 17 maart 2025 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het wel lunch als het voor 12 uur is?
Nee, meer de rechterhandquote:
Wat maakt het dan dat het lunch is?
Wat is lunch eigenlijkj?Trotste mama van Ambar
Wat je er zelf van maaktquote:Op maandag 17 maart 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is lunch eigenlijkj?![]()
Lunch is eten wat je tussen de middag eet ( ja ik eet voor de middag )quote:Op maandag 17 maart 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is lunch eigenlijkj?
Lekker lunchenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lunch is een maaltijd die meestal in het midden van de dag wordt gegeten, ergens tussen de late ochtend en vroege middag. Maar wat het echt lunch maakt, hangt af van hoe je het definieert:quote:Op maandag 17 maart 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is lunch eigenlijkj?
Tijdstip – Vaak tussen 11:00 en 14:00.
Functie – Een moment om energie aan te vullen en een pauze te nemen van werk of andere activiteiten.
Inhoud – Kan variëren van lichte snacks tot een volledige maaltijd.
Culturele en persoonlijke invulling – In sommige landen is lunch de hoofdmaaltijd (zoals in Spanje), terwijl het elders een lichtere maaltijd is.![]()
Thx Novaquote:Op maandag 17 maart 2025 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lunch is een maaltijd die meestal in het midden van de dag wordt gegeten, ergens tussen de late ochtend en vroege middag. Maar wat het echt lunch maakt, hangt af van hoe je het definieert:
Tijdstip – Vaak tussen 11:00 en 14:00.
Functie – Een moment om energie aan te vullen en een pauze te nemen van werk of andere activiteiten.
Inhoud – Kan variëren van lichte snacks tot een volledige maaltijd.
Culturele en persoonlijke invulling – In sommige landen is lunch de hoofdmaaltijd (zoals in Spanje), terwijl het elders een lichtere maaltijd is.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet vreemd gaan van @:Monitor muis.![]()
![]()
NadjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tijd voor een glaasje colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:![]()
Almelooooquote:Op maandag 17 maart 2025 12:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tijd voor een glaasje colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Rock and rollThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker weer vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat zijn de betere temperaturenquote:
de fruitbomen komen nu ook heel rap knoppen in
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja denk dat in april mits het dan zacht weer is veel weer gaat bloeien en groeienquote:Op maandag 17 maart 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn de betere temperaturen
de fruitbomen komen nu ook heel rap knoppen in
ik denk eind van de weekquote:Op maandag 17 maart 2025 12:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja denk dat in april mits het dan zacht weer is veel weer gaat bloeien en groeien
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ook, maar ik bedoel dat de meeste bomen weer groen wordenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wel, van de rest weet ik nietquote:Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
even kijken of iedereen zich gedraagt hier
dat gaat zo heel snelquote:Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik bedoel dat de meeste bomen weer groen wordenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: