Brobbey zijn sprong zou op de OS niet misstaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je kan moeilijk ontdekken dat Brobbey niet geraakt werd.
Uitstekend, net terug van een kleine vakantie. Bedankt voor de interessequote:
LEKKER MAAT! Waar ben je geweest? Oostbloklandje?quote:Op maandag 17 maart 2025 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekend, net terug van een kleine vakantie. Bedankt voor de interesse
De trainer van AZ dan ook.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dan kijk je met een gekleurde bril
winterstop van vorig seizoen minimaalquote:Op maandag 17 maart 2025 15:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach dat is sinds de winterstop al zo
Nederlandquote:Op maandag 17 maart 2025 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LEKKER MAAT! Waar ben je geweest? Oostbloklandje?
Met uitzondering van het prijskaartje dan.quote:
Eigenlijk altijdquote:Op maandag 17 maart 2025 15:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
winterstop van vorig seizoen minimaal
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:51 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Terecht als ze van het veld waren gelopen. Doet mij denken aan de rode kaart van Esteban in de KNVB beker toen Verbeek nog coach was.
Grappigste vond ik dat die kleuter dat achteraf in dat interview niet wilde toegeven. "Nee ik wilde iedereen bij elkaar roepen om te besluiten wat we gingen doen"quote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]best een andere situatie met een debiel van een supporter die de keeper aanviel.
Lekker met je team van het veld af als de beslissing je niet bevalt
Flikker op hoorquote:Op maandag 17 maart 2025 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De incompetentie is veel breder dan alleen de scheidsrechters. Er is ook een incompetentie om een scheidsrechterlijke beslissing te accepteren, om zich aan de zijlijn te gedragen, om buiten het veld te blijven, om op het veld te blijven tot de scheidsrechter affluit, om goed eventuele overtredingen in de herhaling waar te nemen, om de regels te begrijpen en om intentie te beoordelen en om consequenties te overzien.
Een gele kaart beslist een wedstrijd niet, punt. Oh, het was zijn tweede geel? Ja, met geel op zak moet je uitkijken, dat gold gisteren ineens niet? "Stay on your feet" zoals de Engelsen zeggen, ipv een tackle zo stevig in te zetten. Maar iedereen moet zijn clubvoorkeur even bezingen door de scheidsrechters maar van partijdigheid te beschuldigen. Het gaat echt helemaal nergens meer over.
Nee gewoon KNJB.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Flikker op hoor![]()
Dit is niets meer of minder dan het goedpraten van een schandalige, bepalende blunder omdat het je goed uitkomt.
Dat ie vlak daarvoor enkelbreker Gaaei wilde sparen geeft overduidelijk aan dat hij ofwel gewoon een heel slechte scheids is, ofwel niet om kan gaan met de druk. Ik neem aan beiden.
Bij Gaaei kan je de rode kaart niet meteen geven, precedent is dat de VAR dan ingrijpt.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Flikker op hoor![]()
Dit is niets meer of minder dan het goedpraten van een schandalige, bepalende blunder omdat het je goed uitkomt.
Dat ie vlak daarvoor enkelbreker Gaaei wilde sparen geeft overduidelijk aan dat hij ofwel gewoon een heel slechte scheids is, ofwel niet om kan gaan met de druk. Ik neem aan beiden.
Sittard uit was ook geen penalty. Daar had Higler al gecorrigeerd moeten worden.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:26 schreef Scorpie het volgende:
Het is allemaal de schuld van......
WEGHORST!
Twee. Vrij gebruikelijk bij direct rood (minus doorgebroken)quote:
Grappige is dat je hem nog gaat missen ook, al heeft dat ook met z'n vervanger te maken.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee. Vrij gebruikelijk bij direct rood (minus doorgebroken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |