Als je daar niet verliest kan het zomaar eens gaan gebeuren dat we kampioen worden. Genot.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tegen PSV wordt natuurlijk wel een cruciale wedstrijd. Je hebt na die wedstrijd nog altijd tenminste 3 punten voorsprong, maar dat zal de druk behoorlijk verhogen.
Bloedeloze 0-0quote:Op maandag 17 maart 2025 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je daar niet verliest kan het zomaar eens gaan gebeuren dat we kampioen worden. Genot.
Graag.quote:
Maak je geen zorgen, daar zorgt de KNJB wel voor.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je daar niet verliest kan het zomaar eens gaan gebeuren dat we kampioen worden. Genot.
Mooi verhaal hoor. Maar de wedstrijd wordt natuurlijk wel beïnvloed met een compleet zwakzinnige rode kaart en een doelpunt wat eigenlijk afgefloten had moeten worden. Dat de uitslag volgens het spelbeeld wel terecht is doet daar weinig aan af. Die Hitler moeten ze gewoon lekker voor de KKD bewaren, kon duidelijk niet met de druk omgaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:47 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De dwaling dat Ajax met 2 tegen 1 op de keeper afkon daar heb ik hem niet over gehoord.
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Baas in Oranje, jawellllllllllll
https://www.vi.nl/nieuws/(...)nje-dumfries-afwezig
Heel simpel; door bij Ajax te spelen. Calimero dit dat zus zo, maar die jongen zou natuurlijk nooit bij het NL elftal zijn gehaald als hij met deze kwaliteiten bij een Utrecht zou hebben gespeeld.quote:
Maar waarom zou gewezen PSV'er en Feyenoord'er Koeman Ajax spelers voortrekken? Bij Ajax wel speler/trainer geweest, niet bepaald goed weggegaanquote:Op maandag 17 maart 2025 13:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heel simpel; door bij Ajax te spelen. Calimero dit dat zus zo, maar die jongen zou natuurlijk nooit bij het NL elftal zijn gehaald als hij met deze kwaliteiten bij een Utrecht zou hebben gespeeld.
Vraag ik mij ook wel eens af ja.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zijn er ook nog Ajax-supporters in deze topicreeks?
De incompetentie is veel breder dan alleen de scheidsrechters. Er is ook een incompetentie om een scheidsrechterlijke beslissing te accepteren, om zich aan de zijlijn te gedragen, om buiten het veld te blijven, om op het veld te blijven tot de scheidsrechter affluit, om goed eventuele overtredingen in de herhaling waar te nemen, om de regels te begrijpen en om intentie te beoordelen en om consequenties te overzien.quote:Op maandag 17 maart 2025 02:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tja, er komt natuurlijk volkomen terecht een keer een moment dat alles en iedereen klaar is met het afschuwelijk incompetente scheidsrechterscorps van de Mickey Mouse competitie.
Iedereen wil posten in het topic van de Grootste Club van Nederlandquote:Op maandag 17 maart 2025 13:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
Welke goal had afgekeurd moeten worden dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooi verhaal hoor. Maar de wedstrijd wordt natuurlijk wel beïnvloed met een compleet zwakzinnige rode kaart en een doelpunt wat eigenlijk afgefloten had moeten worden. Dat de uitslag volgens het spelbeeld wel terecht is doet daar weinig aan af. Die Hitler moeten ze gewoon lekker voor de KKD bewaren, kon duidelijk niet met de druk omgaan.
Schuimbekkende lampies op de tribune daarquote:Op maandag 17 maart 2025 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Graag.
Of de gelijkmaker voor Ajax in 90+2 na ingrijpen van de VAR voor een penalty. Die zijn extra lekker.
AJAX heeft geen supportersquote:Op maandag 17 maart 2025 13:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
En ik zie ook niet echt voordeel, alleen maar weer extra kans op blessures/overbelasting.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar waarom zou gewezen PSV'er en Feyenoord'er Koeman Ajax spelers voortrekken? Bij Ajax wel speler/trainer geweest, niet bepaald goed weggegaan
Koeman kijkt vooral sec naar de eredivisie, al is de uitverkiezing van non-verdediger Baas die bij NEC op de bank zat wel een nieuw hoofdstuk in zijn vreemde keuzes.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar waarom zou gewezen PSV'er en Feyenoord'er Koeman Ajax spelers voortrekken? Bij Ajax wel speler/trainer geweest, niet bepaald goed weggegaan
6 Eredivisie spelers in een selectie van 24quote:Op maandag 17 maart 2025 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Koeman kijkt vooral sec naar de eredivisie, al is de uitverkiezing van non-verdediger Baas die bij NEC op de bank zat wel een nieuw hoofdstuk in zijn vreemde keuzes.
Die bij de corner waar de keeper van Ajax gehinderd werd misschien? Zo niet, dan heb ik iets gemist.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welke goal had afgekeurd moeten worden dan?
Hij is al een tijdje bondscoach meen ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:46 schreef franklop het volgende:
[..]
6 Eredivisie spelers in een selectie van 24
Das ook de enige die ik me zou kunnen bedenken, hoewel daar volgens mij ook weinig aan de hand was. Volgens mij waren alle 4 de goals gisteren prima.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die bij de corner waar de keeper van Ajax gehinderd werd misschien? Zo niet, dan heb ik iets gemist.
I don't know. Ik zeg ook niet dat Koeman een voorkeur heeft; maar het is wel opmerkelijk dat een Youri Baas wordt opgeroepen toch? Zo goed speelt dat jong niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan ga ik vocht verliezen.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Graag.
Of de gelijkmaker voor Ajax in 90+2 na ingrijpen van de VAR voor een penalty. Die zijn extra lekker.
Zo mooi ditquote:Op maandag 17 maart 2025 13:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mooi verhaal hoor. Maar de wedstrijd wordt natuurlijk wel beïnvloed met een compleet zwakzinnige rode kaart en een doelpunt wat eigenlijk afgefloten had moeten worden. Dat de uitslag volgens het spelbeeld wel terecht is doet daar weinig aan af. Die Hitler moeten ze gewoon lekker voor de KKD bewaren, kon duidelijk niet met de druk omgaan.
Waarschijnlijk doelen ze op die vermeende overtreding van Henderson op het middenveld (een duwtje in de rug), waarvan Higler er gisteren al 74 soortgelijke situaties van had laten doorspelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Das ook de enige die ik me zou kunnen bedenken, hoewel daar volgens mij ook weinig aan de hand was. Volgens mij waren alle 4 de goals gisteren prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |