Is toch behoorlijk op leeftijd inmiddels..quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De man die iedere week 90 minuten speelt bij Fenerbahce en daar alweer 11 doelpunten en 15 assists heeft dit seizoen is te min?
Korreltje zout.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:19 schreef Black-Death het volgende:
Lees wat dingen over een terugkeer van Tadic. Maar toch niet als speler?
Zo'n opperdemagoog zou ik ook ver weg houden van welke andere rol dan ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:19 schreef Black-Death het volgende:
Nee joh, inmiddels 36. Daar heb je niks meer aan.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:19 schreef Black-Death het volgende:
Kan belangrijk zijn in de kleedkamer en gewoon nog goedquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee joh, inmiddels 36. Daar heb je niks meer aan.
Want jij volgt de Turkse competitie natuurlijk op de voet (los van het feit dat het gewoon een absolute kutcompetitie is). Die staan gewoon 10de onder o.a. België en zelfs Tsjechiëquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan belangrijk zijn in de kleedkamer en gewoon nog goed
Doodsbang is die dat Tadic komt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Want jij volgt de Turkse competitie natuurlijk op de voet (los van het feit dat het gewoon een absolute kutcompetitie is). Die staan gewoon 10de onder o.a. België en zelfs Tsjechië
Litmanen? Dat viel wel mee toch.. hij vond hem zelfs nog wel goed zei hij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doodsbang is die dat Tadic komt.
Nieuwe tanden? alleen zijn muts verkocht volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:17 schreef Paul het volgende:
Brobbey heeft nieuwe tanden
[ afbeelding ]
Heb je gelijk alle overeenkomsten tussen jouw moeder en Brobbey te pakken. Keiharde statistiekquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nieuwe tanden? alleen zijn muts verkocht volgens mij.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je gelijk alle overeenkomsten tussen jouw moeder en Brobbey te pakken. Keiharde statistiek
Volgens mij is het kunnen vinden van Brobbey het probleem niet zo toch?quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:17 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Goes had die er allemaal uitgeslagen zondag.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:17 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je Europees voetbal? Maar iemand die daar nog goede statistieken op de mat legt kan in de eredivisie ook nog gewoon mee. Het zal niet de Tadic zijn van 6 jaar terug nee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Want jij volgt de Turkse competitie natuurlijk op de voet (los van het feit dat het gewoon een absolute kutcompetitie is). Die staan gewoon 10de onder o.a. België en zelfs Tsjechië
Zelfs in een gortdroog Ajax (2022/23) kwam hij aan 11 goals en 17 assists. Maar hij wordt in het najaar 37, zou ik niet meer proberen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ken je Europees voetbal? Maar iemand die daar nog goede statistieken op de mat legt kan in de eredivisie ook nog gewoon mee. Het zal niet de Tadic zijn van 6 jaar terug nee.
Wij hebben hier niet dezelfde humor als jouw racistische ome Henk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het kunnen vinden van Brobbey het probleem niet zo toch?
Nu nog een nieuw hoofdquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:17 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |