SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@klaasweetalles graag duidingquote:Op maandag 17 maart 2025 08:38 schreef Bofjijff het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)-hebben-we-niet-meer
Goed nieuws dus op financieel vlak
quote:Op maandag 17 maart 2025 08:38 schreef Bofjijff het volgende:
https://www.espn.nl/voetb(...)-hebben-we-niet-meer
Goed nieuws dus op financieel vlak
en Geelen lijkt nu toch ook wel definitief AD te willen worden.quote:Over een mogelijke definitieve aanstelling als algemeen directeur zegt Geelen: “Als de Raad van Commissarissen positief is, ga ik er zeker over in gesprek. Maar ik vind het ook belangrijk dat er een oud-voetballer hoog in de organisatie komt. Die kan inzichten delen die ik niet heb. Ik kan nog zoveel leren, maar ik word natuurlijk nooit een oud-speler.”
Dit is natuurlijk complete onzin.quote:
Op zich komt het nu niet zo verkeerd uit in aanloop naar de topper, PSV heeft er net zoveel last vanquote:Op maandag 17 maart 2025 09:01 schreef Black-Death het volgende:
Kunnen die interlands niet per direct afgeschaft worden?
Hoeveel spelers van beide selecties zijn naar een landenelftal?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich komt het nu niet zo verkeerd uit in aanloop naar de topper, PSV heeft er net zoveel last van
12 om 8 als je jeugdelftallen meetelt.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van beide selecties zijn naar een landenelftal?
Heb je ook de namen toevallig?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
12 om 8 als je jeugdelftallen meetelt.
Dat je door de tokkies nu waarschijnlijk een thuiswedstrijdje zonder publiek speelt in een thuiswedstrijd tijdens de titelstrijd.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:53 schreef Houniet het volgende:
Goedemorgen lotgenoten. Paar dingen die mij opvielen.
- Sfeer zat er goed in, geweldig doek weer. Zie je nergens anders, dus ook hier zijn we de grootste.
- Sutalo speelde weer erg sterk.
- Henderson was echt verschrikkelijk gisteren.
- Hoofdrol voor Gaaei, door zijn verlies kwam de tegengoal, een rode kaart en een goal.
- Goes, zeer gefrustreerd oud Ajax speler welke nog steeds het verplichte vertrek bij Ajax geen plekje heeft kunnen geven.
- Klaassen gooide de beuk er in, eindelijk wat meer actie in plaats van al die slappe kutjes.
- Weghorst komt er aan, die hebben we nodig in Eindhoven.
- Terechte rode kaart van Gaaei, die van AZ is natuurlijk geen geel. Maar daar kan je over blijven piepen, je hebt 90 minuten om te scoren dus alleen maar wijzen naar de scheidsrechter is flauw.
Ben ik nog wat vergeten?
Klopt, maar het ging mij er niet eens om of een club er meer of minder voordeel of nadeel van heeft (los van het feit dat je daarin eindeloos kan praten zonder eindconclusie). Ik heb gewoon een hekel aan dat interlandvoetbal tussendoor. Eindtoernooien prima, de rest vind ik waardeloos.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich komt het nu niet zo verkeerd uit in aanloop naar de topper, PSV heeft er net zoveel last van
Kan wel gunstig uitpakken voor het herstel van blessures.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging mij er niet eens om of een club er meer of minder voordeel of nadeel van heeft (los van het feit dat je daarin eindeloos kan praten zonder eindconclusie). Ik heb gewoon een hekel aan dat interlandvoetbal tussendoor. Eindtoernooien prima, de rest vind ik waardeloos.
Alleen al voor het gejank en gezeik van alle analisten en oud-voetballers/coaches hoop ik dat we schaal 37 mogen verwelkomen.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:05 schreef TornadoDK het volgende:
Kunnen ze die seniele van hanegem niet tegen zichzelf beschermen
bron?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je door de tokkies nu waarschijnlijk een thuiswedstrijdje zonder publiek speelt in een thuiswedstrijd tijdens de titelstrijd.
Weghorst bv.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan wel gunstig uitpakken voor het herstel van blessures.
Overigens geen idee hoeveel dit te vertrouwen valt:quote:
Vorig seizoen nog een wedstrijd (deels) zonder publiek, voorwaardelijke deel daarvan is altijd 2 jaar. Ergens in april dus een wedstrijd zonder publiek vermoed ik.quote:
Godverdomme ja. Blijft een bizarre speler.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Traoré ook altijd met zijn open kansen missen
Welnee. Wij zijn Ajax, wij worden altijd gematst.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen nog een wedstrijd (deels) zonder publiek, voorwaardelijke deel daarvan is altijd 2 jaar. Ergens in april dus een wedstrijd zonder publiek vermoed ik.
Aan de kansen lag het gisteren niet. AZ 2 schoten op doel geloof ik?quote:Op maandag 17 maart 2025 10:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Traoré ook altijd met zijn open kansen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |