SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
zucht wij moeten elk jaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja EHBO-B was wat jaartjes geleden zeg maarverplicht.
Ok niet dat iemand dan ineens alles weer weet enzo?
maar ok het is wss niet verkeerd in bedrijven dit soort dingen. Hoewel. het wordt beetje moeite doen om het moet wel.Do what you love, love what you do!![]()
Alsof je van een onbekende zomaar gratis geld kan krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die daar in trapte!
Ik heb hem met moeite tegen kunnen houden domme dingen te doen, en hij was WOEST op mij!!!
"Als ik er achter kom dat dit echt was en dat ik dankzij jou al dit geld ben mis gelopen, dan zul je het echt berouwen!!!"How can I make this topic about me?![]()
Hey doosje. Doe eens reageren op m'n pm of appjes?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
oplichters lukt dat welquote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alsof je van een onbekende zomaar gratis geld kan krijgen.
Smile, it's free therapy.![]()
jaahaaaquote:Op zondag 16 maart 2025 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hey doosje. Doe eens reageren op m'n pm of appjes?
nou wel van een prins uit Nigeria natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het stomme is wij weten dat, maar hoeveel er nog intrappen verbaasd me ook wel.Do what you love, love what you do!![]()
Jij tikte ook zonder meer geld af naar mij voor een pakket voor ToTquote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat klopt, maar jij bent niet heel onbekend meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij tikte ook zonder meer geld af naar mij voor een pakket voor ToTHow can I make this topic about me?![]()
dat meen jequote:Op zondag 16 maart 2025 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die daar in trapte!
Ik heb hem met moeite tegen kunnen houden domme dingen te doen, en hij was WOEST op mij!!!
"Als ik er achter kom dat dit echt was en dat ik dankzij jou al dit geld ben mis gelopen, dan zul je het echt berouwen!!!"
Heb je hem/haar nog kunnen redden?:')![]()
Dat staat er tochquote:Op zondag 16 maart 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat meen je
Heb je hem/haar nog kunnen redden?
Ja was iets van:quote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hello, let me introduce myself, I am prince Mtoto Blangolo from Nigeria. My father was the king until he was removed from his power in a coup and we had to flee from our country.
As you may know, my country is famous for its diamond mines and we were able to take a suitcase full of diamonds with us when we left our country.
We now live in The Netherlands and wish to exchange the diamonds on the Amsterdam diamond market for dollars. We have $100 million worth of diamonds but we need a Dutch bank account for the exchange, but since we're no inhabitants of this country, we can't open an account here.
Our request to you is that you open a bank account on your name and let us use it for this exchange. In return for that you get 30% of what we receive for the diamonds.
Please send the details of your new bank account to hotstud2000@yahoo.com"![]()
Jawel, hij heeft het niet gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat meen je
Heb je hem/haar nog kunnen redden?![]()
![]()
En daar op ingaan. Pohquote:Op zondag 16 maart 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was iets van:
"Hello, let me introduce myself,..."
How can I make this topic about me?![]()
Heb eens een Nigeriaanse scammer wekenlang bezig gehouden. Was in een tijd dat ik niks beters te doen had.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was iets van:
"Hello, let me introduce myself, I am prince Mtoto Blangolo from Nigeria. My father was the king until he was removed from his power in a coup and we had to flee from our country.
As you may know, my country is famous for its diamond mines and we were able to take a suitcase full of diamonds with us when we left our country.
We now live in The Netherlands and wish to exchange the diamonds on the Amsterdam diamond market for dollars. We have $100 million worth of diamonds but we need a Dutch bank account for the exchange, but since we're no inhabitants of this country, we can't open an account here.
Our request to you is that you open a bank account on your name and let us use it for this exchange. In return for that you get 30% of what we receive for the diamonds.
Please send the details of your new bank account to hotstud2000@yahoo.com"![]()
![]()
Ik kan het trouwens ff niet terug vinden, maar een week of 2 geleden zag i kop Youtube nog iets van een dame die ook met zo'n Nigeriaanse prins te maken heeft gehad, maar die heeft zijn echte adres weten te achterhalen en is er naar toe gegaan en heeft die vent enorm overdonderd; hij had beloofd met haar te trouwen en dat ging dan dus gebeuren ook!
Was misschien op het kanaal van Asmongold of zo?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: