Totdat jij er niet meer over zeurt 😁quote:Op zondag 16 maart 2025 20:08 schreef czvt het volgende:
Wanneer gaat die kroegzanger eens ophouden met zijn kattegejank?
Wow, da's een mooi nummer.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij bedoelde *geenideemeerwie* deze van luna. Erg mooi maar confronterend..
Bekijk deze YouTube-video
Pootje janken??
Hij zei ook nog : 'hoef je geen sorry voor te zeggen'quote:Op zondag 16 maart 2025 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: had je de echo gewild.
Pootje: audio (geloof ik dat hij zei)
Jane: ik had ook gedrukt, sorry
Pootje : sharice (onverstaanbaar)
Heerlijk, ff wat me-time en lekker ff alleen janken en sippen. Vind het altijd zo gek dat mensen vaak vinden dat ze / iemand daar dan direct bij moet zijn want anders zielig. Zou het zelf alleen maar vervelend vinden als ik ff alleen wil janken en alleen zijn en er telkens mensen komen bemoeien.quote:
die staan smiddags al te rollenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:17 schreef odie22 het volgende:
als ik sushi bestel kan ik het met een half uur ophalen , dus wat gaat er mis
Ja maar dat wordt gemaakt door mensen die bij wijze van al sushi in de baarmoeder maaktenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:17 schreef odie22 het volgende:
Dan staat alles al gesneden en gekookt klaarquote:Op zondag 16 maart 2025 20:17 schreef odie22 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |