hij was ook echt degene met echte haat richting JOrdyquote:
Haha ja bedoelde het als grapje, niet zo gemeen als ik al bang was dat het kon worden opgevat hier. Vond Axel een prima gast. Ik zit niet echt in een kamp.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Axel is lekker uit eten bij de Sushi tent
ik vind het ook een vreselijk nummer, maar ik vond het wel lachen hoe Mattie echt vol bewondering naar hen keekquote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
dit nummer blijft veel te lang doorgaan.
nu weten we het wel
oh ik dacht hetquote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee hoor, om een cabaretier kan je lachen
Ik kan er wel met een lach naar kijken en niet te serieus nemen. Bedoelde het niet zo diep, slechts een grapje.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij was ook echt degene met echte haat richting JOrdy
jane en jordy gaan leuk zo samen![]()
Ben wel al blij dat het niet mama waar is mien pils isquote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
dit nummer blijft veel te lang doorgaan.
nu weten we het wel
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee hoor, om een cabaretier kan je lachen
Ja klopt heeft ook weleens een oudejaarsconference gedaanquote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet zeker hoor maar zij is cabaretier toch?
Die samen klinken mooi. En dan op de achtergrond het gezicht van sharice. Die kan dit denk ook mooi meezingenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:10 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vind het ook een vreselijk nummer, maar ik vond het wel lachen hoe Mattie echt vol bewondering naar hen keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |