Oh ik had begrepen al bij het idee. Sharice zegt net tegen jane je broertje heeft vast video gemaakt voor jequote:Op zondag 16 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat pootje het wel had gehoord
Omdat sharice en jolien er ook om moesten huilen
Kan ookquote:
dat staat niet op de kaart dan niet hun schuld Jolien houd die kaarten strikt bijquote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Zonde die sushi zo biefstuk op bol rijst gekwakt. Dat moet erin gerold met bosui en bv avocado erbij. Dit slaat als een .... op een drumstel.zit totaal geen smaak aan zo. Ventueel nog een toefje samoerai saus of wasabi erboven
Odin. Pootje is van de Vikingenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zoontje toch Orion of Odion ze is zwanger van meisje geloof ik
Axel draait zich om in z’n BB-grafquote:Op zondag 16 maart 2025 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy en jane
iedereen is met stomheid geslagen
🤣quote:Op zondag 16 maart 2025 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy en jane
iedereen is met stomheid geslagen
Ik ookquote:Op zondag 16 maart 2025 20:07 schreef Lrod01 het volgende:
Ik vind het mooi om te zien dat iedereen een beetje naar elkaar toe groeit deze week.
ik weet niet zeker hoor maar zij is cabaretier toch?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Nou als claudia langs blijft komen gaat de stream uit
ze proberen die rat weg te jagenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:08 schreef czvt het volgende:
Wanneer gaat die kroegzanger eens ophouden met zijn kattegejank?
Klopt. Zou volgens mij op zich prima passen in een musical met z’n stem. (En daar ga ik toch nooit heen/kijk ik nooit naar dus win-winquote:Op zondag 16 maart 2025 20:07 schreef kater1 het volgende:
Als Jordy niet overdreven doet heeft hij een mooie stem.
Het mag bij jouquote:Op zondag 16 maart 2025 20:08 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we dat kut nummer nu echt de hele avond
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet zeker hoor maar zij is cabaretier toch?
nee hoor, om een cabaretier kan je lachenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet zeker hoor maar zij is cabaretier toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |