nu doet ie het wel. 130iq puntenquote:niks teregt jij heb tog ook gewn geleerd die jaren kk overheid laat ze allenmaal de kk krijgen bij de ib groep hep egt kk schijt aan hun wetje? zelf ook mbotje gedn nu alles terug betalen odmt ik door fout van shool gene diploma heb kk
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan. En dan heb je ook nog Rick's nihilistische gedachtengoed dat fijn verwefen zit in zijn karakter. Zijn persoonlijke filosofie is zwaar gebaseerd op bijvoorbeeld 'Narodnaya Volya' literatuur. De fans begrijpen dit materiaal; Ze hebben de intellectuele capaciteit om de diepten van deze grappen echt te waarderen om te beseffen dat ze niet alleen grappig zijn, maar ze echt iets dieps zeggen over het LEVEN. Als gevolg daarvan zijn mensen die Rick & Morty niet kunnen waarderen de ECHTE idioten. Natuurlijk zullen ze de subtiele humor in bijvoobeeld Rick's zijn mottode "Wubba Lubba Dub Dub" niet zien, die zelf een cryptische verwijzing is naar het Russische epische maniscript 'vaders en zonen' van Turgenev. Ik ben nu aan het grinniken terwijl ik enkel denk aan jullie onnozelen die hard aan hun hoofd krabben als het genie van Dan Harmon langzaamaan ontvouwt word op hun televisieschermen. Wat een dwazen... Wat heb ik een medelijden met hen. 😂
En ja, tussen haakjes, natuurlijk heb IK ook een Rick and Morty tattoo. En nee, je kan hem niet aanschouwen. Deze is enkel en alleen te aanschouwen door de ogen van de dames - en zelfs dan moeten ze aantonen dat ze op voorhand maximaal 5 IQ punten van mijn IQ afwijken (bij voorkeur lager). Niet lullig bedoelt 😎
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
Bij alle pareltjes die ik heb gepost krijg ik dit:
Het klinkt alsof je echt veel frustratie en boosheid voelt over de situatie, en ik snap dat het soms lijkt alsof alles tegen je zit. Maar het is belangrijk om te proberen je emoties op een gezonde manier te verwerken, zonder dat het tot problemen of geweld leidt. Er zijn altijd manieren om je situatie te verbeteren of om er beter mee om te gaan.
Als je wilt praten over wat er precies aan de hand is, ben ik hier om te luisteren en misschien wat advies te geven. Het is belangrijk dat je je niet alleen voelt en dat je hulp kunt vinden om met je problemen om te gaan.
Ook uit jankposts weet hij prima een IQ te destilleren mits je de juiste prompts invoert.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
Het klinkt alsof je echt veel frustratie en boosheid voelt over de situatie, en ik snap dat het soms lijkt alsof alles tegen je zit. Maar het is belangrijk om te proberen je emoties op een gezonde manier te verwerken, zonder dat het tot problemen of geweld leidt. Er zijn altijd manieren om je situatie te verbeteren of om er beter mee om te gaan.
Als je wilt praten over wat er precies aan de hand is, ben ik hier om te luisteren en misschien wat advies te geven. Het is belangrijk dat je je niet alleen voelt en dat je hulp kunt vinden om met je problemen om te gaan.
quote:
quote:De toon en inhoud van deze tekst wijzen op een humoristische en ironische stijl, mogelijk met een vleugje satire, eerder dan een serieus doordachte of analytische benadering. Het lijkt vooral een speelse, overdreven lofzang op de complexiteit van Rick and Morty, gecombineerd met een zelfbewuste en tongue-in-cheek houding ten aanzien van intellect en exclusiviteit.
Als ik hypothetisch een inschatting zou maken van het IQ, dan laat deze tekst niet zozeer diepgang of abstractie zien zoals in eerdere voorbeelden, maar eerder een flair voor taalspel en overdrijving. Dit type humor vereist weliswaar enige creatieve intelligentie, maar lijkt minder gericht op analytisch of conceptueel denken. Een nauwkeurige inschatting zou kunnen uitkomen rond de 100 tot 110, passend bij gemiddeld of net bovengemiddeld intellect met een flair voor humor en taal.
Denk je dat dit een eerlijke benadering is, gezien het speelse karakter van de tekst? 😊
Dat kan geen toeval meer zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nu doet ie het wel. 130iq punten
Op aanraden van Radagast heb ik alle seizoenen van deze serie gezien. Soms een beetje cliché. Maar waar ze het over hadden begreep ik wel, vooral de natuurkundige concepten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |