Het is heel realistisch dat een groep studenten midden in een park in Madrid op slag spontaan verdwijnt, hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je moet bij een kinderserie niet overal een verklaring achter willen zoeken. Dat droeg natuurlijk bij aan het mysterieuze karakter van de opdrachtgever. B&A kregen niet eens de tijd om nog even een paar vragen te stellen aan de persoon die de envelop kwam brengen. Of het realistisch was dat die persoon binnen no time verdwenen was, is dan weer iets anders.
Geen idee! Na de revisie van de sourcecode heb ik deze aan hem gemaild. Hij heeft het online gezet, en wat er nu aan de hand is......geen idee. Daar heb ik geen invloed op.quote:Op dinsdag 29 april 2025 03:28 schreef W00fer het volgende:
Daar is niks van te zien, want de Apache server draait maar alles is weg. Wat is ermee gebeurd dan?
Er heeft ooit wel informatie over filmlocaties op gestaan, en ook over de acteurs etc. Maar dat is er allemaal afgehaald.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:53 schreef Writersright het volgende:
Eigenlijk zou dat soort info gewoon op de officieele Adriaan site moeten staan.
Ironischquote:Op woensdag 30 april 2025 10:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er heeft ooit wel informatie over filmlocaties op gestaan, en ook over de acteurs etc. Maar dat is er allemaal afgehaald.
Sowieso is die hele site zwaar achterhaald en staat vol spellingfouten. Zonde eigenlijk, laat gewoon een fatsoenlijke site bouwen om het geld hoeft Aad het niet te laten. Maar vermoedelijk is dat ook waar het wringt
Kut autocorrect. Maar even opgezocht, zowel spellingfout, spellingsfout als spelfout blijken correct Nederlands te zijnquote:
Ik herinner me vooral nog dat er over Wil Sibbelee best een leuke pagina was. Dat vond ik toen interessant omdat er over die acteur verder vrij weinig te vinden is.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:22 schreef Writersright het volgende:
Tja de info over de acteurs was positief. Goede vrienden, leuke samenwerking.
Toen de rechtzaak kwam, waren die pagina's opeens foetsie. En begon Aad bewijsmateriaal voor zijn rechtzaak te uploaden om aan fans te laten zien. Dat was wel erg wanhopig.
In de vragen en antwoord sectie staat nog steeds een heel positief stukje over hem. Dat hij zoveel humor had en zijn teksten zo goed kon onthouden met minimale voorbereiding.quote:Op woensdag 30 april 2025 11:35 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik herinner me vooral nog dat er over Wil Sibbelee best een leuke pagina was. Dat vond ik toen interessant omdat er over die acteur verder vrij weinig te vinden is.
(En dat hij niet mee kon doen in de rechtszaak voor DVD royalties)quote:Op woensdag 30 april 2025 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In de vragen en antwoord sectie staat nog steeds een heel positief stukje over hem. Dat hij zoveel humor had en zijn teksten zo goed kon onthouden met minimale voorbereiding.
Grappig hoe zoiets kan contrasteren, ik vond die muziek zo leuk dat ik daarna meer van Vangelis ben gaan luisteren. En toen Jarre ook nog opdook in de Kroon was ik helemaal verkocht aan instrumentale muziekquote:Op maandag 28 april 2025 23:11 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik vind de serie van de huilende professor nog steeds enorm creepy. Het is zo raar gefilmd (ook al weet ik waar dat aan ligt), die enge groene mannetjes en dan die scene op het laatst met Spiral van Vangelis. Vind dat ook zo'n raar engig nummer ofzo. Zet niet snel muziek af maar als dit komt zet ik het of af of ga naar een andere ruimte waar ik het niet hoor. De haren gaan er bij mij van overeind staan. Misschien juist omdat ik het als kind te spannend heb ervaren icm deze scene? Ik weet het niet. Maar de huilende professor ontwijk ik.
Zijn er dan ook strijkberen?quote:
Vond het vooral een heel vervelend en irritant personage.quote:Op maandag 28 april 2025 18:26 schreef Writersright het volgende:
Handige Harrie was gister jarig.
Leuk personage, maar ze hadden er wel meer mee kunnen doen. Dat met dat vliegtuigje was dan wel weer leuk.
De laatste generatie boefjes had minder diepgang. Het was elke keer hetzelfde riedeltje met de boem die te vroeg af ging waarna hij weer een nieuwe moest maken. B100 had eigenlijk maar 1 catchphrase. De onderlinge chemie leek minder en het trio vormde ook nergens een serieuze bedreiging voor B&A. Maar dat is hier al zo vaak besprokenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vond het vooral een heel vervelend en irritant personage.
Foutje, moet kunnenquote:Op maandag 28 april 2025 18:26 schreef Writersright het volgende:
Handige Harrie was gister jarig.
Leuk personage, maar ze hadden er wel meer mee kunnen doen.
Die hintgevers werden ingeschakeld door de overheid. Nu zijn ambtenaren ook weleens corrupt, maar of deze drie prutsers dat voor elkaar zouden krijgen...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:39 schreef Writersright het volgende:
Ze hadden het "hacker" aspect van Harry beter kunnen benutten zonder de serie radicaal anders te maken. Sterker nog, dat zou juist een oplossing kunnen zijn voor de "boeven op afstand" situatie.
Laat Bassie en Adriaan opdrachten krijgen via een radiozender, die Harry kan piraten of verstoren. Laat Harry en de Barron een aantal van de hintgevers contacteren via radio en ze zo bewust omkopen zodat de hintgevers Bassie en Adriaan op een dwaalspoor brengen.
Laat ze de hint dan precies omdraaien, zodat het leerzame niet verloren gaat en ze het alsnog vinden.
Het moest natuurlijk wel binnen 25 minuten passen en daarbij moest er ook tijd overblijven om het land te laten zien en een taalliedje te zingen..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:39 schreef Writersright het volgende:
Ze hadden het "hacker" aspect van Harry beter kunnen benutten zonder de serie radicaal anders te maken. Sterker nog, dat zou juist een oplossing kunnen zijn voor de "boeven op afstand" situatie.
Laat Bassie en Adriaan opdrachten krijgen via een radiozender, die Harry kan piraten of verstoren. Laat Harry en de Barron een aantal van de hintgevers contacteren via radio en ze zo bewust omkopen zodat de hintgevers Bassie en Adriaan op een dwaalspoor brengen.
Laat ze de hint dan precies omdraaien, zodat het leerzame niet verloren gaat en ze het alsnog vinden.
Hij gaat helaas maar 2 laagjes diep. Zodra je doorklikt op een serie haakt hij af.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:33 schreef Writersright het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de Wayback machine
https://web.archive.org/w(...)nietoverdrijven.com/
Dat is waar. Met dat einde vaststaand is het lastig om te schuiven in hert verhaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die hintgevers werden ingeschakeld door de overheid. Nu zijn ambtenaren ook weleens corrupt, maar of deze drie prutsers dat voor elkaar zouden krijgen...
Klopt. Dat zeggende is de bom die voor de zoveelste keer te vroeg afgaat ook geen enerverende tv. En het haalt alle spanning weg, gezien we al zien dat die bommen niks uithalen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het moest natuurlijk wel binnen 25 minuten passen en daarbij moest er ook tijd overblijven om het land te laten zien en een taalliedje te zingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |