fuuuuquote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ging ik m'n tompouce halen, was de code verlopen
en hij is vast alsnog heel lekkerquote:Op maandag 17 maart 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHij zat al helemaal in het doosje.
De code was verlopen, niet de tompoucequote:Op maandag 17 maart 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar die verlopen tompouce ook wel in persen
Is er nog een plek op de wereld waar ze geen last hebben van moslims?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
De moslims zijn hun aanslagen aan het opvoeren in thailand
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ging ik m'n tompouce halen, was de code verlopen
Srebrenica.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is er nog een plek op de wereld waar ze geen last hebben van moslims?
Nieuwe cavia? Ik heb iets gemist.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe caaf vreet als een bootwerker.
Ik vind van wel, bij 3 wisselde ik eigenlijk amper van versnelling omdat het verschil tussen de versnellingen vrij groot is, bij 7 wissel ik veel vaker.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maakt het in de praktijk veel uit of je 3 of 7 versnellingen hebt op de fiets?
Hoe weet je bij de rechtercaaf wat de voor- en achterkant is?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
En zo lagen ze er later bij
[ afbeelding ]
D'r neus heeft een wit vlekje.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe weet je bij de rechtercaaf wat de voor- en achterkant is?
Voor als je een kusje op het neusje wil geven.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat snoetje!!quote:
Hmmmmmquote:Op maandag 17 maart 2025 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind van wel, bij 3 wisselde ik eigenlijk amper van versnelling omdat het verschil tussen de versnellingen vrij groot is, bij 7 wissel ik veel vaker.
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
En zo lagen ze er later bij
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Hoe komen ze aan die fatbikes?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Huh![]()
"Bij een opvang voor minderjarige asielzoekers op Scheveningen zijn onlangs kort achter elkaar twee vechtpartijen uitgebroken tussen asielzoekers en jongeren uit de buurt. Dat gebeurde nadat de asielzoekers vernamen dat hun fatbikes gestolen waren"
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]Lijkt een beetje alsof iemand z'n hond heeft geknipt en de haren bij elkaar heeft geveegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]Vraag me af of zo'n beestje daar zelf last van heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag gisteren ofzo die dreadlocks hond op insta, daarbij vroeg ik me hetzelfde af. Echt geen idee
Baby darling doll face honey
Het verbaast me soms wat mensen met hun huisdieren doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af of zo'n beestje daar zelf last van heeftZag gisteren ofzo die dreadlocks hond op insta, daarbij vroeg ik me hetzelfde af. Echt geen idee
Toen ik haar kreeg had ze heel lang haar, toen sleepten de krullen over de grond en volgens mij zag ze ook amper wat. Ik hou het wel gewoon kort en ik knip de kuif steeds weg.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me af of zo'n beestje daar zelf last van heeftZag gisteren ofzo die dreadlocks hond op insta, daarbij vroeg ik me hetzelfde af. Echt geen idee
Na het knippen had ik twee identieke cavia'squote:Op maandag 17 maart 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt een beetje alsof iemand z'n hond heeft geknipt en de haren bij elkaar heeft geveegd.
ehhhhquote:Op maandag 17 maart 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het verbaast me soms wat mensen met hun huisdieren doen.
misschien vond ze dat wel chill, lekker verstoppen in der vachtjequote:Op maandag 17 maart 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik haar kreeg had ze heel lang haar, toen sleepten de krullen over de grond en volgens mij zag ze ook amper wat. Ik hou het wel gewoon kort en ik knip de kuif steeds weg.
De deugindustrie, ter bevordering van discriminatie en racisme, oneerlijkheid, ongelijkheid en de eigen Audi R8.quote:
Merk je snel genoeg als je ze op schoot neemt en ze beginnen te pissen.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon twee namenquote:Op maandag 17 maart 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heette Pluisje maar ik neig naar Taartje.
Pluizig Taartje klinkt wel een beetje... eh... schimmelig.quote:
Hoe jong of oud is ze? Neem aan dat je haar hebt gered van marktplaats?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging even in op jouw postquote:Op maandag 17 maart 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ehhhh![]()
[..]
misschien vond ze dat wel chill, lekker verstoppen in der vachtje
Anderhalf ongeveer. Maar ze had het wel goed waar ze zat. De nageltjes zijn ondertussen keurig geknipt en ze was alle groente gewend. Ze stonden in de keuken en die kinderen hebben echt even afscheid zitten nemenquote:Op maandag 17 maart 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe jong of oud is ze? Neem aan dat je haar hebt gered van marktplaats?
Zo heet een show van Hans Teeuwen ookquote:
Pluisje Taartjequote:Op maandag 17 maart 2025 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pluizig Taartje klinkt wel een beetje... eh... schimmelig.
Taartquote:Op maandag 17 maart 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat in mijn post niet over mensen die hun dieren wat aan doenquote:Op maandag 17 maart 2025 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ging even in op jouw post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |