fuuuuquote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ging ik m'n tompouce halen, was de code verlopen
en hij is vast alsnog heel lekkerquote:Op maandag 17 maart 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaHij zat al helemaal in het doosje.
De code was verlopen, niet de tompoucequote:Op maandag 17 maart 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar die verlopen tompouce ook wel in persen
Is er nog een plek op de wereld waar ze geen last hebben van moslims?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:00 schreef bitterbal het volgende:
De moslims zijn hun aanslagen aan het opvoeren in thailand
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ging ik m'n tompouce halen, was de code verlopen
Srebrenica.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is er nog een plek op de wereld waar ze geen last hebben van moslims?
Nieuwe cavia? Ik heb iets gemist.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe caaf vreet als een bootwerker.
Ik vind van wel, bij 3 wisselde ik eigenlijk amper van versnelling omdat het verschil tussen de versnellingen vrij groot is, bij 7 wissel ik veel vaker.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:45 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maakt het in de praktijk veel uit of je 3 of 7 versnellingen hebt op de fiets?
Hoe weet je bij de rechtercaaf wat de voor- en achterkant is?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
En zo lagen ze er later bij
[ afbeelding ]
D'r neus heeft een wit vlekje.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe weet je bij de rechtercaaf wat de voor- en achterkant is?
Voor als je een kusje op het neusje wil geven.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe weet je bij de rechtercaaf wat de voor- en achterkant is?
Dat snoetje!!quote:
Hmmmmmquote:Op maandag 17 maart 2025 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind van wel, bij 3 wisselde ik eigenlijk amper van versnelling omdat het verschil tussen de versnellingen vrij groot is, bij 7 wissel ik veel vaker.
quote:Op maandag 17 maart 2025 11:51 schreef CherryLips het volgende:
En zo lagen ze er later bij
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Hoe komen ze aan die fatbikes?quote:Op maandag 17 maart 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Huh![]()
"Bij een opvang voor minderjarige asielzoekers op Scheveningen zijn onlangs kort achter elkaar twee vechtpartijen uitgebroken tussen asielzoekers en jongeren uit de buurt. Dat gebeurde nadat de asielzoekers vernamen dat hun fatbikes gestolen waren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |