maar dan moet het dus binnen een dag op na het aanbreken van een liter... terwijl als hij twee halven neemt.... de andere helft niet meteen op hoeftquote:Op zondag 16 maart 2025 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, danwel. Maar ging uit dat het niet aangebroken in een noodpakket wordt gedaan.
Oh wat gek, meestal hebben mensen daar juist zo'n zin inquote:
benzine duurder maken zodat ze gewoon kiezen voor scheiden ipv in de fik zettenquote:In het oosten van Duitsland is een 46-jarige vrouw in een tram met benzine overgoten en in brand gestoken. De 46-jarige vrouw is met levensbedreigende verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De dader kon ontkomen. Het blijkt te gaan om haar echtgenoot. De politie is massaal op zoek naar hem.
Ik moet de 25ste, echt zo geen zin in dit keer. Vulling van een kies moet vervangen worden.quote:
Litertje melk krijg je toch wel binnen een dag op?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan moet het dus binnen een dag op na het aanbreken van een liter... terwijl als hij twee halven neemt.... de andere helft niet meteen op hoeft
maar dan MOET het in een dag opquote:Op zondag 16 maart 2025 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Litertje melk krijg je toch wel binnen een dag op?
Niet leukquote:Op zondag 16 maart 2025 18:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet de 25ste, echt zo geen zin in dit keer. Vulling van een kies moet vervangen worden.
Ik zet een kratje op iets in de eerwraak-sfeerquote:Op zondag 16 maart 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
Man giet benzine over echtgenote en steekt haar in brand in Duitse tram
[..]
benzine duurder maken zodat ze gewoon kiezen voor scheiden ipv in de fik zetten
Denk dat KlaagKitten dat ook wel in een paar uurtje weg krijgtquote:Op zondag 16 maart 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan MOET het in een dag op
en trouwens het gaat hier over NK's noodpakket, niet de mijne
yupquote:Op zondag 16 maart 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zet een kratje op iets in de eerwraak-sfeer
Vast wel, maar dan heb ik op dag 2 geen melk meerquote:Op zondag 16 maart 2025 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat KlaagKitten dat ook wel in een paar uurtje weg krijgt
Pff vooral je bek zolang zo wagenwijd open houden, trek dat zo slecht en is het ook nog eens helemaal achterin bij een kies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff vooral je bek zolang zo wagenwijd open houden, trek dat zo slecht en is het ook nog eens helemaal achterin bij een kies.
Ik duim voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dan zet je gewoon een doosje van 6 pakken neerquote:Op zondag 16 maart 2025 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan heb ik op dag 2 geen melk meer
Ik ben wel een beetje van luxe. Ik wil een enorme natuurramp luxe doorkomen, dus met elke dag een beetje melk
https://www.ah.nl/product(...)alfvolle-melk-6-packquote:Op zondag 16 maart 2025 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zet je gewoon een doosje van 6 pakken neer
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:41 schreef Ama het volgende:
Hoop zo dat mijn lippiercing er niet uit moet als ik foto's moet maken bij de tandarts. Want dat is ongeveer het enige wat ik momenteel niet zelf kan en vastmaken helemaal niet.
Dat is ook krap aan genoeg voor 2/3 dagenquote:Op zondag 16 maart 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)alfvolle-melk-6-pack
Deze ga ik doen dan
400ml per dag, dat is meer dan dat ene literpak wat ik nu hebquote:Op zondag 16 maart 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook krap aan genoeg voor 2/3 dagen
Nee joh, daar doe ik 3 jaar meequote:Op zondag 16 maart 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook krap aan genoeg voor 2/3 dagen
Maar in survivalmodus heb je wel die eiwitten nodigquote:Op zondag 16 maart 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
400ml per dag, dat is meer dan dat ene literpak wat ik nu heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |