Ze hebben biefstuk. En dat schijnt best goed te zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben overigens nog nooit bij Loetje geweest. Is het wat?
Het is matig tot redelijke biefstuk zoals je vroeger bij je moeder kreeg als die niet zo goed kon koken, plus je cholesterol zakt nooit meer.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze hebben biefstuk. En dat schijnt best goed te zijn.
Maar behalve biefstuk is het niet veel eigenlijk.
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:03 schreef mschol het volgende:
[..]
2 frikandellen speciaal en patat is een speciaal benoemd product?
Ik kocht vroegah regelmatig van die drinkpakjes melk van 250 ml in zo'n pakquote:Op zondag 16 maart 2025 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Kut, lang houdbare melk gekocht voor het noodpakket dat zonder koelkast natuurlijk na een dag al weg kan![]()
Moet vooral dienst doen als backup voor als ik melk ben vergeten bij te vullen, dus volgende keer maar twee halve liters kopen.
Dit was ook mijn eerste keer, ik vond het een belevenisquote:Op zondag 16 maart 2025 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben overigens nog nooit bij Loetje geweest. Is het wat?
tonijnbiefstuk drijvend op de jus met twee broodjes er bij?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik had tonijn, dat was lekker want tonijnmaar ja, gewoon.. gebakken tonijn.
quote:Op zondag 16 maart 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
tonijnbiefstuk drijvend op de jus met twee broodjes er bij?
Is het echt zo'n vreethal ja?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kocht vroegah regelmatig van die drinkpakjes melk van 250 ml in zo'n pak
[..]
Dit was ook mijn eerste keer, ik vond het een belevenis. Het was een super grote zaak en echt helemaal vol. Kwamen regelmatig mensen binnen om te vragen of ze nog plek hadden. Wat ik best bijzonder vond want die zaak ligt aan een N-weg en er is niks boeiends in de buurt.
Whehe. Dus meer een restaurent voor als je met een groep wil eten en niemand zin heeft om de tafel te dekken.quote:Het eten op de kaart vond ik zelf niet zo boeiend. Het is lekker maar zijn vooral dingen waarvan ik denk 'dit is zo makkelijk om zelf te maken', waarbij ik bijna 'maken' wil zeggen. Een bol burrata op een bedje van sla en pesto en idem voor garnalenkroketjes, ja uhhh. Geen idee hoe goed de biefstukken zijn en of die oke zijn voor de prijs als je ze medium bestelt..
quote:Ik had tonijn, dat was lekker want tonijnmaar ja, gewoon.. gebakken tonijn.
Langhoudbare melk staat toch in de winkel ook niet in de koeling.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Kut, lang houdbare melk gekocht voor het noodpakket dat zonder koelkast natuurlijk na een dag al weg kan![]()
Moet vooral dienst doen als backup voor als ik melk ben vergeten bij te vullen, dus volgende keer maar twee halve liters kopen.
Jaquote:Op zondag 16 maart 2025 18:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het echt zo'n vreethal ja?
[..]
Whehe. Dus meer een restaurent voor als je met een groep wil eten en niemand zin heeft om de tafel te dekken.
[..]Nee oke, duidelijk.
aangebroken moet het er wel inquote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Langhoudbare melk staat toch in de winkel ook niet in de koeling.
Ongeopendquote:Op zondag 16 maart 2025 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Langhoudbare melk staat toch in de winkel ook niet in de koeling.
Oh, dan moet je bij @bitterbal zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet veel, maar die bijnaam was ik wel benieuwd naar
Ja, danwel. Maar ging uit dat het niet aangebroken in een noodpakket wordt gedaan.quote:
Geopende moet ook niet in je noodpakket.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |