SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Cherrylips Dit gaat over jou. Klopt dit?
Tandjes laten trekken en die van een T-Rex laten implanteren.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je eerst een cursus leerbewerken moet volgen voor je je doorbakken steak kunt aansnijden.
Sowieso wel een week.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet niet hoe lang jij met zo'n fles doet, hij gaat hier in één avond op
Hehehequote:Op zondag 16 maart 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Dat je eerst een cursus leerbewerken moet volgen voor je je doorbakken steak kunt aansnijden.
quote:Op zondag 16 maart 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe
De loetje xl is 300 gram, de loetje klassiek is 150 gram. Mn zus bestelde loetje klassiek medium, die zag er even groot uit als de doorgebakken xl loetje![]()
mwa... het gepeupel wat er vorig jaar zomer zat was voornamelijk aan het foto's maken van zichzelf en op socials laten weten dat ze daar warenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben overigens nog nooit bij Loetje geweest. Is het wat?
Best goed voor de prijs.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb begrepen dat het goed is maar geen idee want ben er zelf nooit geweestquote:Op zondag 16 maart 2025 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
gangbangtijd is voorbij?quote:
Misschien leuk eens te doen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
Leerbewerken staat sowieso op de planning hier. Was ooit een plan tijdens de covid lockdown, maar toen kreeg ik ineens werk in plaats van zeeën van tijd dus het is er nooit van gekomen.quote:Op zondag 16 maart 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien leuk eens te doen.
Zit zelf te denken aan taxodermie.
Een waterfiets?quote:Op zondag 16 maart 2025 18:01 schreef Nattekat het volgende:
Het spijt me, maar ik ga niet meer lopen naar de snackbar.
Het wordt de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |