quote:Op zondag 16 maart 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit land heeft nog steeds geen idee van prioriteiten.
triestquote:Op zondag 16 maart 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Narigheid
Sowquote:Op zondag 16 maart 2025 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Narigheid
ik zou nog wel een iets grotere vriezer willen..quote:Op zondag 16 maart 2025 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon alleen hè, dan ga ik geen gigantische koelkast neerzetten.
Zo lang de weekvoorraad erin past, is het prima.
Daar loop ik wel wat vaker tegenaan.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou nog wel een iets grotere vriezer willen..
Misschien moet je een inbouwvriezer nemen ipv hem midden in de keuken te zettenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar loop ik wel wat vaker tegenaan.
ik ben verder slecht in weekboodschappen doen, dus meestal ruimte zat in koelkast, op een slechte indeling na..quote:Op zondag 16 maart 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar loop ik wel wat vaker tegenaan.
hutjemutje staan in een kleine ruimte = ik kom er niet/ben pleitequote:Op zondag 16 maart 2025 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan die ellende in VolendamDus: vuurwerk binnen = ik ben pleite.
Mja in de darkroom is het anders. Maar verder inderdaad liever niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hutjemutje staan in een kleine ruimte = ik kom er niet/ben pleite
kom ik ook niet, daar wil ik niet eens komenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja in de darkroom is het anders. Maar verder inderdaad liever niet.
Andere soort sterretjes.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja in de darkroom is het anders. Maar verder inderdaad liever niet.
Ik ook, maar na een paar keer 's ochtends zonder melk gezeten te hebben, ben ik het wel afgeleerd om dat niet elke week in te slaan. Kwark zou ik ook om de dag moeten kopen dan, dan is gelijk een hele week toch makkelijker.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben verder slecht in weekboodschappen doen, dus meestal ruimte zat in koelkast, op een slechte indeling na..
melk gaat hier ook hard, maar meestal haal ik gelijk 4 liter per keerquote:Op zondag 16 maart 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar na een paar keer 's ochtends zonder melk gezeten te hebben, ben ik het wel afgeleerd om dat niet elke week in te slaan. Kwark zou ik ook om de dag moeten kopen dan, dan is gelijk een hele week toch makkelijker.
Nouuu dan zijn er blijkbaar meerdere mschol'squote:Op zondag 16 maart 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
kom ik ook niet, daar wil ik niet eens komen
das knap..quote:Op zondag 16 maart 2025 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu dan zijn er blijkbaar meerdere mschol's
melk over datum gebeurd eigenlijk niet hier..quote:Op zondag 16 maart 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Soms vliegt de melk erdoorheen. En dan koop ik eens zo'n groot pak en dan staat het ineens over datum te gaan.
Gewoon elke dag boodschappen doen, dan heb je dat gedoe nietquote:Op zondag 16 maart 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar na een paar keer 's ochtends zonder melk gezeten te hebben, ben ik het wel afgeleerd om dat niet elke week in te slaan. Kwark zou ik ook om de dag moeten kopen dan, dan is gelijk een hele week toch makkelijker.
Ik wil niet afhankelijk zijn van elke dag naar de super moetenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon elke dag boodschappen doen, dan heb je dat gedoe niet
Je hebt je oven ook midden in de keuken staan?quote:Op zondag 16 maart 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn koelkast zit gewoon netjes ingebouwd, naast de oven
Jij zet andere dingen midden in de keuken die daar totaal niet horenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn koelkast zit gewoon netjes ingebouwd, naast de oven
Ja jullie, op de snijplankquote:Op zondag 16 maart 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zet andere dingen midden in de keuken die daar totaal niet horen
Altijd. Geen haastquote:Op zondag 16 maart 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Grmbl plagen over keukenindelingen?
quote:
Ja mijne ook, net als bij ieder weldenkend mensquote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn keukenkraan staat gewoon tegen de muur, en bij jou?
Ja klinkt logischquote:Op zondag 16 maart 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijne ook, net als bij ieder weldenkend mens
Ik ben blijkbaar geen weldenkend mensquote:Op zondag 16 maart 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijne ook, net als bij ieder weldenkend mens
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar geen weldenkend mens
Relatief weldenkende Limburger. Die mogen wat meerquote:Op zondag 16 maart 2025 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar geen weldenkend mens
Proost!quote:
Achter mijn keukenkraan zit een raamquote:
Dat mag ook.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Achter mijn keukenkraan zit een raam
Acceptabelquote:Op zondag 16 maart 2025 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Achter mijn keukenkraan zit een raam
quote:
Oh gelukkigquote:
Echt he. Heel dat raam er uit. Dicht metselen. Geen natuurlijk licht meerquote:Op zondag 16 maart 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor, anders had je je hele keuken moeten verbouwen.
Gelukkig mag het van de onafhankelijke jury blijven staanquote:Op zondag 16 maart 2025 20:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he. Heel dat raam er uit. Dicht metselen. Geen natuurlijk licht meer
Weekend is pas 4 uur oudquote:Op zondag 16 maart 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alweer 21.00 uur
Weekend in een straaljager
4 kattenuren misschien ja. Voor mij zit het er weer op. Welterusten allemaalquote:
‘Midden’ in mijn keukenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn keukenkraan staat gewoon tegen de muur, en bij jou?
beterschapquote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben ineens verkouden, even lekker theetje zetten
Durf ik nietquote:Op zondag 16 maart 2025 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, of kom je dan een schaaltje fruit brengen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Grmbl plagen over keukenindelingen?
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
Stressniveau zit weer op 11/10 door school. Dit is echt niet goed voor me.
quote:
Als je op je tenen gaat staan gaat men misschien wel akkoord?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil morgen bij een (tweedehands) fiets kijken. Ik weet niet of ik net te klein ben voor de fiets die ik wil..
Gerriequote:Op maandag 17 maart 2025 04:32 schreef CherryLips het volgende:
*gaat op tijd naar bed*
*wordt een paar uur te vroeg wakker*
*niet uitgerust*
quote:Op maandag 17 maart 2025 04:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gerrie![]()
![]()
Heb jij de positie van dimmie overgenomen
Nog steeds geen dimmiequote:Op maandag 17 maart 2025 04:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gerrie![]()
![]()
Heb jij de positie van dimmie overgenomen
Was weer in slaap gevallenquote:Op maandag 17 maart 2025 04:43 schreef bitterbal het volgende:
het is hier toch wat eenzaam zo in de nacht
Voel je je daar weleens eenzaam?quote:Op maandag 17 maart 2025 04:43 schreef bitterbal het volgende:
het is hier toch wat eenzaam zo in de nacht
Paddenstoelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:44 schreef CherryLips het volgende:
Er zat nog een was in de machine van gisteren
quote:Op maandag 17 maart 2025 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heeft koffieapparaat op het werk daar ook last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 17 maart 2025 08:43 schreef Ama het volgende:
Jongens ik zeg jullie de 20e is die ban voorbij.Ach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sorry. Stiekem omgewisseld met die van mij.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:42 schreef Ama het volgende:
Hoezo heb ik ineens zoveel last van mn knie.
Nou doe dat even niet zeg.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sorry. Stiekem omgewisseld met die van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |