Onderbroken door Topveiling, tijd voor chocolaatjes en SLquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
we switchen heen en weer van beeld
Jolien tegen matthie: ik weet dat ge ge gaat afsluiten van de rest maar praat met mij he. Het kan dat het niks betekent he.
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Was-beer het volgende:
Jolien: dit kan toch niks betekenen
Mattie: nee dit was het echt..
Dus die weet ook dat deb al weg isquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Was-beer het volgende:
Jolien: dit kan toch niks betekenen
Mattie: nee dit was het echt..
en matty zegt tegen Jordy mag ik je iets vragen ... en toen kwam de SLquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy komt even als een olifant in een porseleinkast binnen banjeren bij Matt en Jolien.
Jaaaa hahaquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Onderbroken door Topveiling, tijd voor chocolaatjes en SL
Soooww hoe bedoel je weinig empathiequote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy komt even als een olifant in een porseleinkast binnen banjeren bij Matt en Jolien.
dacht te horen dat matthie zei dat hij 'iets ' wilde gaan vragen ( mijn invulling was in de dbk)quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en matty zegt tegen Jordy mag ik je iets vragen ... en toen kwam de SL
Jordy kunnen ze niet raken, die weet niet eens wat verkering hebben is.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy komt binnen : TOPVEILING dat verdient een chocolaatje![]()
![]()
![]()
matthie: ik ga even wat vragen (en meteen dubbele SL)
Als een koe die kamer in stormen…quote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa haha
Vind ik wel grappig weer![]()
okay thanx was al zo benieuwd wat hij Jordy wilde vragenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dacht te horen dat matthie zei dat hij 'iets ' wilde gaan vragen ( mijn invulling was in de dbk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |