Blijft bijzonder hoe dat dan werkt. Priske was gewoon een slechte match, Robin blijkbaar een goede, maar om te stellen dat Priske een slechte trainer is en Robin een goede is veel te makkelijk. Wel denk ik dat Feyenoord er beter voor had gestaan als Van Persie eerder voor de groep had gestaan - en gek genoeg Heerenveen misschien ook wel als ze Priske hadden gehad ipv van Persie.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nog afwachten, maar ik denk dat een beetje onderschat werd hoe slecht Priske met zijn staf was voor deze ploeg. Deed werkelijk bizarre dingen met deze selectie.
Een trainer die de spelers/club een beetje kent en de verhoudingen herstelt zou sowieso een hoop uitmaken, wie het ook was. Denk dat dit een ideaal instapmoment was voor vPersie, want bij Heerenveen was hij een beetje wat Priske bij ons was.
Als ie de rest van het seizoen consistent goed speelt, en het op de trainingen laat zien (volgens Arne al vanaf dag 1, vanuit alle hoeken en standen), kun je nog overwegen en analyseren of het wellicht toch geen eendagsvlieg is. Maar vooralsnog zou ik hem voor 5m achterop de fiets wegbrengen.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik niet.. 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Opportunistisch om Ueda opeens Feyenoord-waardig te vinden. Gewoon verpatsen als je een goed bod krijgt
Het is vooral zaak dat een trainer iets wil wat past bij de selectie en club op dat moment. Van Persie heeft zich natuurlijk lopen opvreten aan het gebrek aan topsportmentaliteit bij Heerenveen wat hij als speler wel altijd had, op een bepaald moment gaan dan de frustraties oplopen. Zeker als beginnend trainer is het niet gek dat het moeilijk accepteren is als je ambities anders blijken dan de realiteit. Andere kant op gaat het daar schuren dat een trainer veel te veel investering vraagt voor een club als Heerenveen. Die club moet je ook niet leiden alsof het een topclub is.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe dat dan werkt. Priske was gewoon een slechte match, Robin blijkbaar een goede, maar om te stellen dat Priske een slechte trainer is en Robin een goede is veel te makkelijk. Wel denk ik dat Feyenoord er beter voor had gestaan als Van Persie eerder voor de groep had gestaan - en gek genoeg Heerenveen misschien ook wel als ze Priske hadden gehad ipv van Persie.
Maar jij bent dan ook zo’n goed gelovig mensquote:Op zondag 16 maart 2025 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
(lol)
Ik was de eerste die in RvP geloofde
@Caland check deze fluitketelquote:Op zondag 16 maart 2025 16:30 schreef CR7 het volgende:
Zullen wij het weinig met mij eens zijn. Maar Paixao > Sini.
Als hij zich zo door blijft ontwikkelen sluit ik het niet uit. Doet het in grote wedstrijden, doet het in de CL. Hij doet wat hij wil.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die Paixao is zo’n ongelofelijke kutspeler.
Tijd om betere vrienden te zoeken dusquote:Op maandag 17 maart 2025 09:26 schreef Caland het volgende:
Of zoals mijn vriend @:buitendam ooit eens zei
[..]
Vergeet dat maar. Daar gaat AZ 15-20 miljoen voor vragen.quote:Op maandag 17 maart 2025 01:34 schreef De_Pel het volgende:
Wat zou zo een Woutertje Goes nou moeten kosten?
Carrillo kon niet eens scoren bij de O21.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Persie weet dondersgoed dat Ueda niet de spits is voor volgend seizoen.
Hij moet hem nu wel positief neerzetten in de media anders krijg je deze man nooit meer verkocht. Bovendien hij is natuurlijk wel nog afhankelijk van Ueda.
Jammer dat hij Carrillon gisteren niet bracht. Ik heb meer vertrouwen in deze jongen voor de toekomst.
Die doet wel meer gekke uitspraken.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond je die goed dan? Ik vond het gisteren juist een van de spelers die echt tegenviel in de wedstrijdquote:Op maandag 17 maart 2025 01:34 schreef De_Pel het volgende:
Wat zou zo een Woutertje Goes nou moeten kosten?
Die 3-0 tegen Bayern vond ik ook wel een aardig doelpunt.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje lastig om te stellen ook, speelt Ueda goed omdat de ploeg goed speelt of speelt de ploeg goed omdat Ueda goed speelt. Grappig genoeg zijn de drie beste wedstrijden van dit seizoen (Eagles-uit, Benfica-uit en Twente-uit) zijn beste potjes geweest, maar ook wel de wedstrijden waar we totaal in de kaart gespeeld werden door de tegenstander.
Ik denk wel dat dit echt zo’n piekseizoen van hem is. Het zal altijd een prima speler zijn voor ons, maar als je hem voor 30 kan verkopen na dit seizoen zou ik het doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zich zo door blijft ontwikkelen sluit ik het niet uit. Doet het in grote wedstrijden, doet het in de CL. Hij doet wat hij wil.
Ik denk dat ook steeds en toch doet hij het elk seizoen weer een stapje beter. En nog 'maar' 24 terwijl hij gevoelsmatig al een eeuw bij ons speelt.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit echt zo’n piekseizoen van hem is. Het zal altijd een prima speler zijn voor ons, maar als je hem voor 30 kan verkopen na dit seizoen zou ik het doen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach @Buitendamquote:Op zondag 12 januari 2025 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt in alles een absolute non-voetballer. En wat nou precies de kwaliteiten van Paixao zijn is me iedere week een groter raadsel.
Sini is getalenteerder, maar heeft teveel blessures gehad, ook bij ons. Igor begint hem wel te overstijgen nu.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zich zo door blijft ontwikkelen sluit ik het niet uit. Doet het in grote wedstrijden, doet het in de CL. Hij doet wat hij wil.
Ik sta nog altijd achter deze mening. Ik haat dit soort voetballers.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo haat ik Messi, die goals en assists heb je toch allemaal niks aan.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik sta nog altijd achter deze mening. Ik haat dit soort voetballers.
Ah, we gaan ‘m nu in één adem vergelijking met Messi. Nu ga ik er even voor zittenquote:Op maandag 17 maart 2025 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo haat ik Messi, die goals en assists heb je toch allemaal niks aan.
Sommige mensen moet je echt alles uitleggen hé.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, we gaan ‘m nu in één adem vergelijking met Messi. Nu ga ik er even voor zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |