Ik weet wat ik gekregen heb en wat ik uiteindelijk verdiend heb, en wat de rekentool zegt waar ik recht op heb, dus de rekensom is uiteindelijk niet heel moeilijk of zo.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van vorig jaar is er bij mij nog geen definitieve beschikking, maar zo te zien mag ik gaan terugbetalen, dit jaar staat die gewoon op 0
Ja voor 2024 hadden ze mijn inkomen 5000 te laag geschat (dus dat wordt terugbetalen), voor komend jaar 5000 te hoog. Of ze verwachten dat mijn werkgever opeens 400 per maand extra salaris gaan gevenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet wat ik gekregen heb en wat ik uiteindelijk verdiend heb, en wat de rekentool zegt waar ik recht op heb, dus de rekensom is uiteindelijk niet heel moeilijk of zo.
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor 2024 hadden ze mijn inkomen 5000 te laag geschat (dus dat wordt terugbetalen), voor komend jaar 5000 te hoog. Of ze verwachten dat mijn werkgever opeens 400 per maand extra salaris gaan geven
gelukkig na dinsdag niet meerquote:Op zondag 16 maart 2025 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n vervelende aanval gehad?
quote:
Plus heel veel voer zekerquote:
Doe je dat omdat je op een toeslagengrens zit?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.
Ergens in oktober ga ik dan kijken om het te verlagen
en dan na het vaststellen van mn verzamelinkomen kijk ik of ik zelf al mn inkomen nog verder verlaag of dat ik wacht tot ze mn definitieve aanslag klaar hebben
half meiquote:Op zondag 16 maart 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier kroketje eten?
Ik zit net op het randje van de grens, dus vind het prima dat die dit jaar op 0 staatquote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gooi zelf altijd mijn inkomen veel verder omhoog dan nodig.
Ergens in oktober ga ik dan kijken om het te verlagen
en dan na het vaststellen van mn verzamelinkomen kijk ik of ik zelf al mn inkomen nog verder verlaag of dat ik wacht tot ze mn definitieve aanslag klaar hebben
Klinkt alsof je nog een avondmaaltijd mistquote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee
granola met yoghurt en fruit
zakje lays sushi chips
Pho met kip
4 chickenwings
neuj, omdat ik het wel lekker vind om rond december wat extra uitbetaald te krijgen (gaat bij mij ook om de huurtoeslag)quote:Op zondag 16 maart 2025 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe je dat omdat je op een toeslagengrens zit?
Ben op dieetquote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog een avondmaaltijd mist
Ja die eetquote:
En de rest van de dag?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm valt mee
granola met yoghurt en fruit
zakje lays sushi chips
Pho met kip
4 chickenwings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |