SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jazeker, half 4 was in al in de weerquote:
Na de race weer bed in
snap ikquote:Op zondag 16 maart 2025 05:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker, half 4 was in al in de weer
Na de race weer bed in
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nouquote:
of niet we wachten ff
tot ze er alle 19 staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
17quote:Op zondag 16 maart 2025 05:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
of niet we wachten ff
tot ze er alle 19 staan
2 stonden er nog in de pitsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
maar ik moet wel 7 uur de fles geven dus ff doorgassen jongensTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik zat gister nog te denken om na half 4 terug bed in te gaan en de race later te kijken want de laatste voeding van 23u werd van mij, vrouwlief was niet lekker en in slaap gevallen op de bank. maar ja, is toch de opening..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
als het even kanquote:Op zondag 16 maart 2025 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
ik zat gister nog te denken om na half 4 terug bed in te gaan en de race later te kijken want de laatste voeding van 23u werd van mij, vrouwlief was niet lekker en in slaap gevallen op de bank. maar ja, is toch de opening..
kijk ik
en zeker de opening jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dit zijn wel mogelijke spaarzame momenten dat het in rust kan, dus ja..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
dit zijn wel mogelijke spaarzame momenten dat het in rust kan, dus ja..![]()
been there
done that
onze eerste was een dame die niet sliepquote:Op zondag 16 maart 2025 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus voor vragen kan ik bij jou terecht?
de 2de (een heer)wel
dus ietwat ervaring heb ik welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jyske slaapt wel lekker door in de nacht (vooralsnog), das wel fijn, ook voor vrouwlief want die merkt de voedingen niet, ook niet op onze kamerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wel pittig om alle nachten te doenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske slaapt wel lekker door in de nacht (vooralsnog), das wel fijn, ook voor vrouwlief want die merkt de voedingen niet, ook niet op onze kamer
beter elke nacht de fles dan een aanvalquote:Op zondag 16 maart 2025 05:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel pittig om alle nachten te doen
heb je zeker gelijk inquote:Op zondag 16 maart 2025 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
beter elke nacht de fles dan een aanval
neemt niet weg dat het op jou ook een aanslag is![]()
hopelijk slaapt ze snel door in de nachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja nou ja, vooralsnog werk ik niet dus kan ik het oppakken, tussen 12 en 15 pak ik meestal wel 1-1.5 uur slaap nogquote:Op zondag 16 maart 2025 05:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je zeker gelijk in
neemt niet weg dat het op jou ook een aanslag is![]()
hopelijk slaapt ze snel door in de nachtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
fijn dat het kanquote:Op zondag 16 maart 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja nou ja, vooralsnog werk ik niet dus kan ik het oppakken, tussen 12 en 15 pak ik meestal wel 1-1.5 uur slaap nog![]()
hoe lang slaapt ze nu tussen de voedingen?
4 uur?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
we mogen 1x 4uur pakken, dus in de nacht. rest 3 uur. Dus vrouwlief pakt de late voeding zodat ik eerder naar bed kan en maar 1x wakker hoef te worden, de tweede nachtvoeding blijf ik op en de voeding daarna pakt vrouwlief weerquote:Op zondag 16 maart 2025 05:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn dat het kan![]()
hoe lang slaapt ze nu tussen de voedingen?
4 uur?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wanneer mag je haar laten doorslapen dan?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
we mogen 1x 4uur pakken, dus in de nacht. rest 3 uur. Dus vrouwlief pakt de late voeding zodat ik eerder naar bed kan en maar 1x wakker hoef te worden, de tweede nachtvoeding blijf ik op en de voeding daarna pakt vrouwlief weer
(neem aan dat ze onder een bepaald gewicht zit nog )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greysquote:. Vroeg op voor de race?
ach, zo nog wat uurtjes pakken. Of wakker blijven, bed van de klossen halen en fatsoenlijk erin kunnen 12 uur
fijn he zo'n hoog bedquote:Op zondag 16 maart 2025 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
ach, zo nog wat uurtjes pakken. Of wakker blijven, bed van de klossen halen en fatsoenlijk erin kunnen 12 uur
ach man vrouw,, heb de ladder van de glazenwasser geleend om er in te komenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hadden jullie een fijne kraamhulp?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ach man vrouw,, heb de ladder van de glazenwasser geleend om er in te komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, een hele goede. Heel aardig, veel van geleerd en ook deed ze veel. Ze "klaagde" dat ik te veel deed en zij ook wat moest doen, en heeft zuurkoolschoten gemaakt met vergeten rookworstquote:Op zondag 16 maart 2025 05:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden jullie een fijne kraamhulp?
Morguh GGquote:
fijn is datquote:Op zondag 16 maart 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, een hele goede. Heel aardig, veel van geleerd en ook deed ze veel. Ze "klaagde" dat ik te veel deed en zij ook wat moest doen, en heeft zuurkoolschoten gemaakt met vergeten rookworst
als je een leuke kraamhulp hebt
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ach man vrouw,, heb de ladder van de glazenwasser geleend om er in te komen![]()
ja echt wel! heeft ook nog een cadeautje achter gelaten omdat we zo'n fijn gezin waren.. erg leukquote:Op zondag 16 maart 2025 05:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn is dat
als je een leuke kraamhulp hebt
Ja het is balen Ik word altijd automatisch zo vroeg wakker helaas.quote:![]()
Ik ben helemaal van slag door de afgelopen dagen.
Ik weet wel waarom jij op bent.... Formula 1
How can I make this topic about me?![]()
Van slag waarvan?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is balen Ik word altijd automatisch zo vroeg wakker helaas.![]()
Ik weet wel waarom jij op bent.... Formula 1
lief!quote:Op zondag 16 maart 2025 05:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja echt wel! heeft ook nog een cadeautje achter gelaten omdat we zo'n fijn gezin waren.. erg leukquote:Op zondag 16 maart 2025 05:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is balen Ik word altijd automatisch zo vroeg wakker helaas.![]()
Ik weet wel waarom jij op bent.... Formula 1![]()
Ja, echt wel. En hoe stom het ook klinkt, ze heeft het zo goed gedaan dat we haar niet missenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat fijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 05:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, echt wel. En hoe stom het ook klinkt, ze heeft het zo goed gedaan dat we haar niet missen
Daar heb je ze ook voor natuurlijk....How can I make this topic about me?![]()
ja echt hoor, we hoopten niet zo'n ouwe vrek te krijgen en dat werd gehoord.. Gewoon een toffe vrouw die 35 jaar in het vak zit maar heel goed weet wat ze moet bieden. Echt een topperquote:Op zondag 16 maart 2025 06:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat fijn.
Daar heb je ze ook voor natuurlijk....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
A jee, is het weer zover, zo druk?quote:
Denk je wel eens een keertje aan jezelf?
Straks ga jij er aan onderuitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Terug bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey you
* gebrokenglas denkt erover uit bed te stappen en even een kop koffie te halen.
Sounds like a plan
quote:Op zondag 16 maart 2025 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Sounds like good a planTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goed plan, ik heb de koffie naast mij staanquote:Op zondag 16 maart 2025 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Sounds like a plan
Hoe laat moet jij weer UserName? Of is het wachten tot de dame wakker wordt?How can I make this topic about me?![]()
heel officieel half 7, onofficieel na de race. Dat laatste dusquote:Op zondag 16 maart 2025 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe laat moet jij weer UserName? Of is het wachten tot de dame wakker wordt?
O je bent opgebleven voor de race. Mooie race?quote:Op zondag 16 maart 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heel officieel half 7, onofficieel na de race. Dat laatste dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Nee Jyske, nu even niet, papa wil even de race afkijken, ga slapen"quote:Op zondag 16 maart 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heel officieel half 7, onofficieel na de race. Dat laatste dus
Ja, half 4 voeding, voetbal, race, voeding. En da ff kijken wat ik doe: terug bed in en vrouwlief Jyske naar beneden laten nemen (vertrouwen tappen ivm aanval) of wakker blijven, bed van de klossen en 12 uur liggenquote:Op zondag 16 maart 2025 06:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent opgebleven voor de race. Mooie race?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Doe maar, gezellig.quote:
Samen koffie drinken op afstand
Schaaaat, jouw beurt!"quote:Op zondag 16 maart 2025 06:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Nee Jyske, nu even niet, papa wil even de race afkijken, ga slapen"
Wanneer val je makkelijker in slaapquote:Op zondag 16 maart 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, half 4 voeding, voetbal, race, voeding. En da ff kijken wat ik doe: terug bed in en vrouwlief Jyske naar beneden laten nemen (vertrouwen tappen ivm aanval) of wakker blijven, bed van de klossen en 12 uur liggen
Na 7 of na 12Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach we moeten toch watquote:Op zondag 16 maart 2025 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe maar, gezellig.
Samen koffie drinken op afstand
Om 6.13Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Na 12 denk ik, na 7 nog niet geprobeerd want normaliter zou ik gelijk na voeding verder slapenquote:Op zondag 16 maart 2025 06:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanneer val je makkelijker in slaap
Na 7 of na 12Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Waarom ga je na de voeding van half 4 dan niet gewoon lekker terug naar bed?quote:Op zondag 16 maart 2025 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, half 4 voeding, voetbal, race, voeding. En da ff kijken wat ik doe: terug bed in en vrouwlief Jyske naar beneden laten nemen (vertrouwen tappen ivm aanval) of wakker blijven, bed van de klossen en 12 uur liggen
Je zal haar moeten gaan vertrouwen. Las net ook dat ze de laatste voeding doet en jij al in bed ligt?
Dat gaat ook goed toch?
Heeft ze alweer eenaanval gehad na de bevalling?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
F1quote:Op zondag 16 maart 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ga je na de voeding van half 4 dan niet gewoon lekker terug naar bed?
Je zal haar moeten gaan vertrouwen. Las net ook dat ze de laatste voeding doet en jij al in bed ligt?
Dat gaat ook goed toch?
Heeft ze alweer eenaanval gehad na de bevalling?
Gedeelde smart is halve smartquote:
Wilde de seizoensopener zienquote:Op zondag 16 maart 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ga je na de voeding van half 4 dan niet gewoon lekker terug naar bed?
Dat gaat ook goed toch?
Heeft ze alweer eenaanval gehad na de bevalling?
Laatste voeding heb ik gister gedaan, vrouwlief was niet lekker in orde.
Aanvallen komen vrijwel altijd in de nacht/ochtend
Nee, dat niet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Tja......quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat het tot nu toe goed is gegaan, ze zal ook wel heel blij zijn hier meequote:Op zondag 16 maart 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wilde de seizoensopener zien
Laatste voeding heb ik gister gedaan, vrouwlief was niet lekker in orde.
Aanvallen komen vrijwel altijd in de nacht/ochtend
Nee, dat niet.
Ja was even vergeten dat jij ook racefan was
MIjn Max moet vandaag ook racen, maar gelukkig voor hun niet zo vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 16 maart 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het tot nu toe goed is gegaan, ze zal ook wel heel blij zijn hier mee
Ja was even vergeten dat jij ook racefan was
MIjn Max moet vandaag ook racen, maar gelukkig voor hun niet zo vroegja, is ze ook. En ik ook. Succes voor jouw Max!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Thnxquote:Op zondag 16 maart 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, is ze ook. En ik ook. Succes voor jouw Max!
Snap ik neem aan dat ze zelf ook een angst heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt mee, omdat zij de aanvallen niet ziet of merkt (op het moment). Ik heb meer angst wat dat betreft en moet ik leren loslaten, kost gewoon tijd.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Snap ik neem aan dat ze zelf ook een angst heeft?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Goh, SC?quote:Op zondag 16 maart 2025 06:22 schreef greysbones het volgende:
soo
de koffie is er weer
ontbijtkoekje erbij
Nee, maar ze weet wel dat ze ze heeft.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Valt mee, omdat zij de aanvallen niet ziet of merkt (op het moment). Ik heb meer angst wat dat betreft en moet ik leren loslaten, kost gewoon tijd.
Mijn nicht heeft ook iets waar ze aanvallen van krijgt, zij mag ook geen auto rijden.
Ze voelt het ook niet zelf aan komen maar is wel als de dood dat het gebeurd ze is alleen staande met een kleuter van nu 5 ze heeft het nu 2 jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen is anders en mijn vrouw heeft mij natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ze weet wel dat ze ze heeft.
Mijn nicht heeft ook iets waar ze aanvallen van krijgt, zij mag ook geen auto rijden.
Ze voelt het ook niet zelf aan komen maar is wel als de dood dat het gebeurd ze is alleen staande met een kleuter van nu 5 ze heeft het nu 2 jaar.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
achterblijvers lekker door het nat op de baanom de SC heen
Dat snap ik, iedereen is ook andersquote:Op zondag 16 maart 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Iedereen is anders en mijn vrouw heeft mij natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweeer sc was loos?quote:Op zondag 16 maart 2025 06:29 schreef greysbones het volgende:
achterblijvers lekker door het nat op de baanom de SC heen
aaa kut zegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk niet dat het de laatste uitvaller isquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
met class 3 rain incoming niet nee, gaan er minstens 2 uitvallen en meer van de baanquote:Op zondag 16 maart 2025 06:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat het de laatste uitvaller isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik denk meerquote:Op zondag 16 maart 2025 06:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
met class 3 rain incoming niet nee, gaan er minstens 2 uitvallen en meer van de baan
dat is 1quote:Op zondag 16 maart 2025 06:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Willen we meer of minder uitvallersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoop dat Max er een keertje uitvaltquote:Op zondag 16 maart 2025 06:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Willen we meer of minder uitvallers
velen met jou, ik niet, maar snap je wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Max er een keertje uitvaltTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wel mooi voor Lewis: eerste race voor Ferrari en op kop rijdenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
mooi dat bed van de klossen, bedje van Jyske ombouwen (kinderwagenbak staat in nog cosleeper)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
en dan kun je om 12 uur in een laag bedjequote:Op zondag 16 maart 2025 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mooi dat bed van de klossen, bedje van Jyske ombouwen (kinderwagenbak staat in nog cosleeper)
Heerlijk!quote:Op zondag 16 maart 2025 06:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan kun je om 12 uur in een laag bedjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb net mijn eerste bakkie koffie op. Even wat bolletjes in de oven leggen
Waren de honden niet gaan kijken toen waarom de bazin ineens al rondliep?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:07 schreef greysbones het volgende:
al 2.5 uur wakker
vanmiddag maar een tukje doen
Ze bleven waarschijnlijk lekker doormaffen.![]()
die slapen ook bovenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waren de honden niet gaan kijken toen waarom de bazin ineens al rondliep?
Ze bleven waarschijnlijk lekker doormaffen.![]()
ben heeeeeel zachtjes uit bed gegaan
maaer 7 uur is pup wakker
dus even opgehaaldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb dus blijkbaar gedroomd dat ik het candy crush level waar ik vast zit had opgelost want ik open nu de app en ik zit nog in dat verrekte levelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even een plasje doen buiten en snel weer naar binnen want koudquote:Op zondag 16 maart 2025 07:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die slapen ook boven
ben heeeeeel zachtjes uit bed gegaan
maaer 7 uur is pup wakker
dus even opgehaald
alles is hier wit bevroren jaquote:Op zondag 16 maart 2025 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even een plasje doen buiten en snel weer naar binnen want koud
en inderdaad brrrrrrrr
maar even lekker buiten lopen
hoort erbijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het weerstation hier zegt -4 graden. Maar of die nauwkeurig is...How can I make this topic about me?![]()
De autoruiten zijn bevroren.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh dan zie je er niety in de stad niets vanHow can I make this topic about me?![]()
je moet ook helemaal niet in een stad willen wonenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dan is het extra fijn om warm binnen te zitten met lekkere warme koffie![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb net mijn eerste bakkie koffie op. Even wat bolletjes in de oven leggen
Mijn auto staat in een box dus geen last vanquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb dus blijkbaar gedroomd dat ik het candy crush level waar ik vast zit had opgelost want ik open nu de app en ik zit nog in dat verrekte level![]()
He dat speelde ik ook. Op een gegeven moment lukte het niet meer en ben ik gestoptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb in de stad gewoond. Toen vond ik het best oké.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:15 schreef greysbones het volgende:
je moet ook helemaal niet in een stad willen wonen
Maar nu hier in de provincie vind ik het wel zo fijn. Het is heerlijk rustig. Veel groen, geen inkijk, en vogeltjes die fluiten 's ochtends.How can I make this topic about me?![]()
toen woonde je niet in de provinciequote:Op zondag 16 maart 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb in de stad gewoond. Toen vond ik het best oké.
Maar nu hier in de provincie vind ik het wel zo fijn. Het is heerlijk rustig. Veel groen, geen inkijk, en vogeltjes die fluiten 's ochtends.![]()
![]()
Ik heb ook in een stad gewoon, alles beter dan een dorpquote:Op zondag 16 maart 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb in de stad gewoond. Toen vond ik het best oké.
Maar nu hier in de provincie vind ik het wel zo fijn. Het is heerlijk rustig. Veel groen, geen inkijk, en vogeltjes die fluiten 's ochtends.
ZOu graag terug willen, maar ja geen woningenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je lang vast zit is de lol er snel afquote:Op zondag 16 maart 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
He dat speelde ik ook. Op een gegeven moment lukte het niet meer en ben ik gestoptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen woonde je niet in de provincie![]()
![]()
Zou niet dood gevonden willen worden in een stadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee maar dudje heeft een kind dus hem bij mij in laten trekken was lastigerquote:Op zondag 16 maart 2025 07:15 schreef greysbones het volgende:
je moet ook helemaal niet in een stad willen wonenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja klopt. Pak het wel weer een keertje op, maar was er op een gegeven moment echt klaar meequote:Op zondag 16 maart 2025 07:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je lang vast zit is de lol er snel afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wonen jullie nu samen?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar dudje heeft een kind dus hem bij mij in laten trekken was lastigerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinds een half jaartje, laatste vrijdag was eind decemberquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Just do itquote:Op zondag 16 maart 2025 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De verleiding om nog even te gaan liggen is .....
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2427 / +142 / +0 / 6044 / 6643
2. KoningWouter / 607 / +36 / +3 / 2055 / 2371
3. KillemWieft / 554 / +6 / +31 / 504 / 705
4. _UserName_ / 411 / +68 / +78 / 638 / 828
5. kree / 410 / +40 / +0 / 1450 / 1664
6. Bally-b / 393 / +30 / +0 / 58 / 112
7. Moeraskat / 365 / +84 / +0 / 2449 / 2650
8. devzero / 325 / +3 / +0 / 265 / 344
9. hemarookworst / 292 / +6 / +8 / 1131 / 1330
10. Dr.Mikey / 270 / +24 / +17 / 659 / 804
11. Lovely / 259 / +9 / +0 / 1280 / 1489
12. mario390 / 249 / +0 / +1 / 221 / 321
13. gebrokenglas / 225 / +27 / +4 / 1471 / 1653
14. Grotetijd / 204 / +15 / +0 / 1044 / 1189
15. Pinnenmutske / 194 / +3 / +1 / 369 / 490
16. Moonlight / 182 / +5 / +0 / 636 / 745
17. sp3c / 182 / +5 / +0 / 550 / 640
18. HappyCharly / 166 / +2 / +0 / 1263 / 1396
19. maily / 157 / +15 / +0 / 1525 / 1674
20. loveyoulongtime / 154 / +44 / +8 / 874 / 974SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wat leuk. Gefeliciteerd saampjesquote:Op zondag 16 maart 2025 07:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sinds een half jaartje, laatste vrijdag was eind decemberWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet wel op staan, over een uur richting de sportschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
SportiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
i knowquote:Op zondag 16 maart 2025 07:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar dudje heeft een kind dus hem bij mij in laten trekken was lastigerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
bbbbrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het vriestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat is het zekerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ooooooitquote:
Kopen we een huisje
Hopelijk in een durpHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoe oud is mini dud nu?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ooooooit
Kopen we een huisje
Hopelijk in een durpThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
HUizen worden wel met de dag duurder. is niet meer leukquote:Op zondag 16 maart 2025 07:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ooooooit
Kopen we een huisje
Hopelijk in een durpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna feestje in huize Dud![]()
De pubertijd komt dichter bij
Hey Paulquote:
ik ga volledig voor de not my monkey not my circus techniekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
beste techniekquote:Op zondag 16 maart 2025 07:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga volledig voor de not my monkey not my circus techniek
hij heeft een mama tochThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo, fles zit er in, was staat aan dus vrouwlief, tijd om op te staan
Nog plannen voor vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dochter slaapt niet?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, fles zit er in, was staat aan dus vrouwlief, tijd om op te staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou misschien ff buiten spelen,dacht dat zou gaan regenen, maar het is strakblauwquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
Zo, fles zit er in, was staat aan dus vrouwlief, tijd om op te staan
vrouwlief nog lekker ff laten liggenquote:
tenzij je wel naar bed wilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, alleen als je naar de zandbak gaat kan het nog al hard zijn, het heeft nl gevrorenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:52 schreef Paul het volgende:
[..]
nou misschien ff buiten spelen,dacht dat zou gaan regenen, maar het is strakblauw
ja maar die moet op opgevoed wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 07:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
beste techniek
hij heeft een mama toch
ze zijn de zomervakantie aan het plannen over waar hij wanneer zal zijn
ze wil eigenlijk dat hij dan op een maandag naar haar komt voor haar 2 weken, maar dat ze hem dan wel weer vrijdag kan brengen
hij is nooit bij haar in de weekenden, ze werkt niet in de weekenden, en zelfs met de zomervakantie probeert ze de weekenden te ontduikenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tjaquote:Op zondag 16 maart 2025 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar die moet op opgevoed worden
ze wil eigenlijk dat hij dan op een maandag naar haar komt voor haar 2 weken, maar dat ze hem dan wel weer vrijdag kan brengen
hij is nooit bij haar in de weekenden, ze werkt niet in de weekenden, en zelfs met de zomervakantie probeert ze de weekenden te ontduiken
wat is er in het ouderschapsplan afgesproken(als die er al is)
misschien een nieuwe opstellen( maar dat is meer tussen hen dan)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het is inderdaad hun probleem en ik vind dat het strakker moetquote:Op zondag 16 maart 2025 07:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
wat is er in het ouderschapsplan afgesproken(als die er al is)
misschien een nieuwe opstellen( maar dat is meer tussen hen dan)
maar dat is hun dingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jepquote:Op zondag 16 maart 2025 07:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is inderdaad hun probleem en ik vind dat het strakker moet
maar dat is hun ding
doe je niks aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jawel soms klagen en dudje zijn ruggengraat ondersteunenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja die wordt vanzelf wel wakker, dan gelijk luchten en bed van de klossen.quote:Op zondag 16 maart 2025 07:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwlief nog lekker ff laten liggen
tenzij je wel naar bed wilTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
bed van de wa?quote:Op zondag 16 maart 2025 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja die wordt vanzelf wel wakker, dan gelijk luchten en bed van de klossen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je snapt zulke moeder toch niet. Zo jammerquote:Op zondag 16 maart 2025 07:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar die moet op opgevoed worden
hij is nooit bij haar in de weekenden, ze werkt niet in de weekenden, en zelfs met de zomervakantie probeert ze de weekenden te ontduiken
Is er geen ouderschapsplan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meteen een schoon bedje is dan ook fijnquote:Op zondag 16 maart 2025 07:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja die wordt vanzelf wel wakker, dan gelijk luchten en bed van de klossen.
begin van het jaar had hij die pittige griepquote:Op zondag 16 maart 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je snapt zulke moeder toch niet. Zo jammer
Is er geen ouderschapsplan?
werd gewoon hier gedumpt want dat kwam niet uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
We hebben het bed moeten verhogen ivm arbeidsvoorwaarden kraamhulp. Maar dat is klaar dus bed mag weer van de 94 naar 66 cm hogtequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hup naar buitenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:00 schreef Paul het volgende:
weer per uur zegt droog en zonnig de hele dag
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ah minder prinses op de erwt vibes dan welquote:Op zondag 16 maart 2025 08:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We hebben het bed moeten verhogen ivm arbeidsvoorwaarden kraamhulp. Maar dat is klaar dus bed mag weer van de 94 naar 66 cm hogte
mogguhHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Belachelijk. Meer woorden heb ik er niet voor overquote:Op zondag 16 maart 2025 08:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
begin van het jaar had hij die pittige griep
werd gewoon hier gedumpt want dat kwam niet uitTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wauw dat is heftigquote:Op zondag 16 maart 2025 08:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
begin van het jaar had hij die pittige griep
werd gewoon hier gedumpt want dat kwam niet uit
Dan verdien je het ook niet om moeder genoemd te worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zeker. Was een karwei om bed in te komen met de nachtvoedingen en de kleine op de armquote:Op zondag 16 maart 2025 08:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah minder prinses op de erwt vibes dan wel
mogguhTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik snap het ergens wel, ik zie dingen waarvan ik ook denk van en daaaaaaarom wilde ik geen kinderen
geloof wel dat ze van m houdt en alles, heb ook het idee dat ze soms ook gewoon moeilijk doet waar mogelijk om dudje te stangen
dudje zegt niet snel nee als het om zijn kind gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoor, maar wij, jouw fans, gaan je wel missen.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:03 schreef Paul het volgende:
vinden lullie het erg als ik vandaag niet in DTS benTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik weet nog dat kitten met twee weken door sliep en dat was geen probleem. Maar zij was toen idd prima qua gewichtquote:Op zondag 16 maart 2025 05:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer mag je haar laten doorslapen dan?
(neem aan dat ze onder een bepaald gewicht zit nog )Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
messchien moet ik dan blijvenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wij, jouw fans, gaan je wel missen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dochter heeft alleen de 1ste nacht dat we thuis waren doorgeslapen(week oud toen)quote:Op zondag 16 maart 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet nog dat kitten met twee weken door sliep en dat was geen probleem. Maar zij was toen idd prima qua gewicht
daarna 2 jaar niet
Oef wat heb ik het dan goedquote:Op zondag 16 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter heeft alleen de 1ste nacht dat we thuis waren doorgeslapen(week oud toen)
daarna 2 jaar nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heerlijk zonnetje vandaag
hopelijk minder wind dan gisterenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, die was echt fris. Deze week wordt wel weer geniet0n!quote:Op zondag 16 maart 2025 08:08 schreef greysbones het volgende:
hopelijk minder wind dan gisteren
Maar daar wen je op zich wel aan? Het wordt gewoon je nieuwe dagritme (hoe klote die ook is).quote:Op zondag 16 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter heeft alleen de 1ste nacht dat we thuis waren doorgeslapen(week oud toen)
daarna 2 jaar nietHow can I make this topic about me?![]()
fijn hoor!quote:Op zondag 16 maart 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, die was echt fris. Deze week wordt wel weer geniet0n!
kun je ook lekker gaan wandelen met de kleine
NNO wind tho, mag wel draaien van mijquote:Op zondag 16 maart 2025 08:08 schreef greysbones het volgende:
hopelijk minder wind dan gisterenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En pronken.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn hoor!
kun je ook lekker gaan wandelen met de kleine
ehh neequote:Op zondag 16 maart 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar daar wen je op zich wel aan? Het wordt gewoon je nieuwe dagritme (hoe klote die ook is).
ze sliep amper tot niet
daar wen je niet aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zal (wel niet), maar blijft je wakker houden denk ikquote:Op zondag 16 maart 2025 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar daar wen je op zich wel aan? Het wordt gewoon je nieuwe dagritme (hoe klote die ook is).Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Pittigquote:Op zondag 16 maart 2025 08:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarna 2 jaar niet![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkig was de tweede dan makkelijkerquote:Op zondag 16 maart 2025 08:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh nee
ze sliep amper tot niet
daar wen je niet aan
Ja je moet wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
op je tandvlees
je overleefd hetHow can I make this topic about me?![]()
Ja, begrijp ikquote:Op zondag 16 maart 2025 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
op je tandvlees
je overleefd hetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zit even een oude COS door te bladderen
jeetje wat mis ik veel users die niet meer mee postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij gaat er nog 2x pernacht uit wat ze verder gaat doen als je ze geen voeding meer nodig heeft weet je nietquote:
ze is 20quote:
ze mag het lekker zelf uitzoeken nu
Ik zit even hardop te lachenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is 20
ze mag het lekker zelf uitzoeken nuHow can I make this topic about me?![]()
Gewoon er uit blijven gaan just in casequote:Op zondag 16 maart 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij gaat er nog 2x pernacht uit wat ze verder gaat doen als je ze geen voeding meer nodig heeft weet je niet
Ja veel vinden BB niets aan en de sfeer is ook niet al te jofelquote:Op zondag 16 maart 2025 08:12 schreef greysbones het volgende:
zit even een oude COS door te bladderen
jeetje wat mis ik veel users die niet meer mee posten
Wat een gesneer en gezuig onderling en dat haten naar bewoners
Ze worden nnu trouwens wakker gejoeld
Goedemorgen zegt Jordy tegen Jane
LOL, nee, niet jouw probleem meerquote:Op zondag 16 maart 2025 08:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is 20
ze mag het lekker zelf uitzoeken nu
Daarom ben ik ook wegquote:Op zondag 16 maart 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel vinden BB niets aan en de sfeer is ook niet al te jofel
Goedemorgen zegt Jordy tegen JaneWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
vind het jammer zit in een COS van 2022 te lezenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja veel vinden BB niets aan en de sfeer is ook niet al te jofel
Goedemorgen zegt Jordy tegen Jane
wat een lol
Zeker omdat ik die ene bewoner kenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zeker omdat ik die ene bewoner kenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is 20
ze mag het lekker zelf uitzoeken nu![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is altijd even wennen voor zo kleintje als de tijden veranderd wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gewoon er uit blijven gaan just in case
Ze zeggen altijd je kan een baby niet verwennen. Klopt misschien. Maar je kan ze wel wennen. Ze wenne ook al een bepaald patroonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja das af en toe helemaal niet leuk lezen nuquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja echt heel jammerquote:
Sommige weten het zo goed te spelen zuigen maar alles b innen de privacy van FOK!
Maar ook die extreme fans die niets kunnen horen of lezen over hun FavoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt jammer, de tijden zijn veranderd, mensen kunnen niets meer hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het jammer zit in een COS van 2022 te lezen
wat een lol
Voelen zich persoonlijk aangevallen als je iets over hun favo zegtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, doen wij nu ook al: de nacht bij ons, middagrust en avond tot wij naar bed gaan (laatste voeding) op haar kamer en rest benedenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd even wennen voor zo kleintje als de tijden veranderd worden
Ze zeggen altijd je kan een baby niet verwennen. Klopt misschien. Maar je kan ze wel wennen. Ze wenne ook al een bepaald patroonTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik vind het vooral heel storend dat mensen echt voor van alles en nog wat worden uitgemaaktquote:Op zondag 16 maart 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer, de tijden zijn veranderd, mensen kunnen niets meer hebben.
Voelen zich persoonlijk aangevallen als je iets over hun favo zegt
en er echt dingen worden verzonnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O wordt daar slecht over gesproken dan?quote:
Ik zit heel ander in het spel, ik kijk naar de momenten
Dan doet die dat dan die.
De ene keer heeft die geluk en de andere keer die
De ene keer lult die over die en de andere keer weer een ander over die
Dat zijn de lastigste. Binnen de lijntjes anderen er buiten drukken. Alsof ze het er om doenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer
Sommige weten het zo goed te spelen zuigen maar alles b innen de privacy van FOK!
Maar ook die extreme fans die niets kunnen horen of lezen over hun FavoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is een TOP spelerquote:Op zondag 16 maart 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wordt daar slecht over gesproken dan?
Ik zit heel ander in het spel, ik kijk naar de momenten
Dan doet die dat dan die.
De ene keer heeft die geluk en de andere keer die
De ene keer lult die over die en de andere keer weer een ander over die
dan moet jij weten wie het is
quote:Op zondag 16 maart 2025 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, doen wij nu ook al: de nacht bij ons, middagrust en avond tot wij naar bed gaan (laatste voeding) op haar kamer en rest benedenIk heb ze altijd gelijk in hun eigen bedje en kamer gedaan
Wat je tegenwoordig ook veel zie is dat ze er een camera bij hebben staan om het goed in de gaten te houden.
Dat hadden wij vroeger allemaal nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij ook niet. Ga je alleen maar op letten en het neemt de tijd die je samen nog hebt in beslag.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik heb ze altijd gelijk in hun eigen bedje en kamer gedaan
Wat je tegenwoordig ook veel zie is dat ze er een camera bij hebben staan om het goed in de gaten te houden.
Dat hadden wij vroeger allemaal nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat laatste is een probleem.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het vooral heel storend dat mensen echt voor van alles en nog wat worden uitgemaakt
en er echt dingen worden verzonnen
Ik hoor niet alles en soms zit ik op een andere stream.
WIe heeft dan gelijk met wat die zegt
A zegt zo en B zegt zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en die beheersen de hele boel helaasquote:Op zondag 16 maart 2025 08:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zijn de lastigste. Binnen de lijntjes anderen er buiten drukken. Alsof ze het er om doen
En melden heeft dan ook geen enkele zinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja dan weet ik het wel, dan snap ik helemaal dat het moeilijk kijken is.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een TOP speler
dan moet jij weten wie het isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het op de FP ook idd, vooral bij specifieke onderwerpen.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die beheersen de hele boel helaas
En melden heeft dan ook geen enkele zinTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Is ook zo.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij ook niet. Ga je alleen maar op letten en het neemt de tijd die je samen nog hebt in beslag.
Je moet ook echt rust hebben.
Maar er zijn ook mensen die een camera bij de hond hebben staan en als ze dan bij je op visite komen is het
O kijk hem eens liggen. O kijk eens wat leuk hij is ana het spelen
A kijken nou eens hoe zielig hij staat zo sip te kijken, ik ga naar huis hoor
Dat gepamper ben ik soort van op tegen. Zo sta ik ook niet bij een snikje bij haar bed. Ze valt vanzelf wel in slaap. Of niet. Baby's huilen nu eenmaal, en als je het herkend kan je er wat aan doen (honger, ongemak door volle broek of krampjes). Zo ver zijn we inmiddels al welquote:Op zondag 16 maart 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar er zijn ook mensen die een camera bij de hond hebben staan en als ze dan bij je op visite komen is het
A kijken nou eens hoe zielig hij staat zo sip te kijken, ik ga naar huis hoorTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja echt jammer. En het mooie is je ziet het gebeuren, je kent je users alleen je kan er geen reet meequote:Op zondag 16 maart 2025 08:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zie het op de FP ook idd, vooral bij specifieke onderwerpen.
Jullie kunnen dan zelf nog een ban geven toch?
Konden wij dat ook maar 10 minuten bans of zo
Maar snap wel dat dat niet kan hoor, maar was zeker in zo RLS wel handigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie leren snelquote:Op zondag 16 maart 2025 08:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat gepamper ben ik soort van op tegen. Zo sta ik ook niet bij een snikje bij haar bed. Ze valt vanzelf wel in slaap. Of niet. Baby's huilen nu eenmaal, en als je het herkend kan je er wat aan doen (honger, ongemak door volle broek of krampjes). Zo ver zijn we inmiddels al wel
Die rechten heb ik niet maar speel ze wel door, dan is het aan de echte mods er wat mee te doen (en niks is ook wat er mee doen)quote:Op zondag 16 maart 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer. En het mooie is je ziet het gebeuren, je kent je users alleen je kan er geen reet mee
Maar snap wel dat dat niet kan hoor, maar was zeker in zo RLS wel handigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik denk dat dat sowieso handig isquote:Op zondag 16 maart 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt jammer. En het mooie is je ziet het gebeuren, je kent je users alleen je kan er geen reet mee
Maar snap wel dat dat niet kan hoor, maar was zeker in zo RLS wel handig
helemaal als er een trol is die fok ontregeld
dan kun je veel sneller handelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, we zijn beide heel betrokken en luisteren echt naar ons kind, praten er over en ondernemen actie waar nodig. Soms is het zoeken lastig maar het vinden dan des te leukerquote:
O oke, dacht dat jij dat ook kon. Kan je wel note dan?quote:Op zondag 16 maart 2025 08:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die rechten heb ik niet maar speel ze wel door, dan is het aan de echte mods er wat mee te doen (en niks is ook wat er mee doen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, even een timeout geven. Een virtuele tik op de vingers.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar snap wel dat dat niet kan hoor, maar was zeker in zo RLS wel handig
Maar dat moet in te regelen zijn, dat is een kwestie van autorisatie.How can I make this topic about me?![]()
moet een A dat wel willen invoerenquote:Op zondag 16 maart 2025 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, even een timeout geven. Een virtuele tik op de vingers.
Maar dat moet in te regelen zijn, dat is een kwestie van autorisatie.
Ja, dat wel. En wijzigen/verwijderen. Bans kan alleen ER dacht ikquote:Op zondag 16 maart 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, dacht dat jij dat ook kon. Kan je wel note dan?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zou hier ook goed zijn. Even 8 uurtjes mondje dichtquote:Op zondag 16 maart 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet een A dat wel willen invoeren
Maar aan de andere kant ga je dan krijgen wat je nu ook al krijgtquote:Op zondag 16 maart 2025 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat dat sowieso handig is
helemaal als er een trol is die fok ontregeld
dan kun je veel sneller handelen
Waarom altijd mij en waarom die en die niet.
En je spaart je vriendjes etc etc
Dus ik snap wel dat wij deze functie niet krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een hond helemaal vermenselijken. En dan nog...quote:Op zondag 16 maart 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo.
A kijken nou eens hoe zielig hij staat zo sip te kijken, ik ga naar huis hoor
En zo hoort het ook. Leuk te lezen UNquote:Op zondag 16 maart 2025 08:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, we zijn beide heel betrokken en luisteren echt naar ons kind, praten er over en ondernemen actie waar nodig. Soms is het zoeken lastig maar het vinden dan des te leukerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het nu ook al zo isquote:Op zondag 16 maart 2025 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant ga je dan krijgen wat je nu ook al krijgt
Waarom altijd mij en waarom die en die niet.
En je spaart je vriendjes etc etc
Dus ik snap wel dat wij deze functie niet krijgen
dan blijft het toch om het even
kunnen ze het net zo goed wel doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O oke. Dan is daar een ER hetzelfde als b ij ons een FAquote:Op zondag 16 maart 2025 08:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat wel. En wijzigen/verwijderen. Bans kan alleen ER dacht ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: