SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jazeker, half 4 was in al in de weerquote:
Na de race weer bed in
snap ikquote:Op zondag 16 maart 2025 05:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jazeker, half 4 was in al in de weer
Na de race weer bed in
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nouquote:
of niet we wachten ff
tot ze er alle 19 staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
17quote:Op zondag 16 maart 2025 05:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou
of niet we wachten ff
tot ze er alle 19 staan
2 stonden er nog in de pitsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
maar ik moet wel 7 uur de fles geven dus ff doorgassen jongensTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik zat gister nog te denken om na half 4 terug bed in te gaan en de race later te kijken want de laatste voeding van 23u werd van mij, vrouwlief was niet lekker en in slaap gevallen op de bank. maar ja, is toch de opening..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
als het even kanquote:Op zondag 16 maart 2025 05:27 schreef _UserName_ het volgende:
ik zat gister nog te denken om na half 4 terug bed in te gaan en de race later te kijken want de laatste voeding van 23u werd van mij, vrouwlief was niet lekker en in slaap gevallen op de bank. maar ja, is toch de opening..
kijk ik
en zeker de opening jaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dit zijn wel mogelijke spaarzame momenten dat het in rust kan, dus ja..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 16 maart 2025 05:30 schreef _UserName_ het volgende:
dit zijn wel mogelijke spaarzame momenten dat het in rust kan, dus ja..![]()
been there
done that
onze eerste was een dame die niet sliepquote:Op zondag 16 maart 2025 05:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus voor vragen kan ik bij jou terecht?
de 2de (een heer)wel
dus ietwat ervaring heb ik welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jyske slaapt wel lekker door in de nacht (vooralsnog), das wel fijn, ook voor vrouwlief want die merkt de voedingen niet, ook niet op onze kamerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
wel pittig om alle nachten te doenquote:Op zondag 16 maart 2025 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske slaapt wel lekker door in de nacht (vooralsnog), das wel fijn, ook voor vrouwlief want die merkt de voedingen niet, ook niet op onze kamer
beter elke nacht de fles dan een aanvalquote:Op zondag 16 maart 2025 05:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel pittig om alle nachten te doen
heb je zeker gelijk inquote:Op zondag 16 maart 2025 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
beter elke nacht de fles dan een aanval
neemt niet weg dat het op jou ook een aanslag is![]()
hopelijk slaapt ze snel door in de nachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja nou ja, vooralsnog werk ik niet dus kan ik het oppakken, tussen 12 en 15 pak ik meestal wel 1-1.5 uur slaap nogquote:Op zondag 16 maart 2025 05:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je zeker gelijk in
neemt niet weg dat het op jou ook een aanslag is![]()
hopelijk slaapt ze snel door in de nachtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
fijn dat het kanquote:Op zondag 16 maart 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja nou ja, vooralsnog werk ik niet dus kan ik het oppakken, tussen 12 en 15 pak ik meestal wel 1-1.5 uur slaap nog![]()
hoe lang slaapt ze nu tussen de voedingen?
4 uur?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
we mogen 1x 4uur pakken, dus in de nacht. rest 3 uur. Dus vrouwlief pakt de late voeding zodat ik eerder naar bed kan en maar 1x wakker hoef te worden, de tweede nachtvoeding blijf ik op en de voeding daarna pakt vrouwlief weerquote:Op zondag 16 maart 2025 05:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn dat het kan![]()
hoe lang slaapt ze nu tussen de voedingen?
4 uur?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wanneer mag je haar laten doorslapen dan?quote:Op zondag 16 maart 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
we mogen 1x 4uur pakken, dus in de nacht. rest 3 uur. Dus vrouwlief pakt de late voeding zodat ik eerder naar bed kan en maar 1x wakker hoef te worden, de tweede nachtvoeding blijf ik op en de voeding daarna pakt vrouwlief weer
(neem aan dat ze onder een bepaald gewicht zit nog )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greysquote:. Vroeg op voor de race?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: