abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2025 @ 14:10:44 #126
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217105331
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2025 14:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je bedoeld de Tesla Taxi?
ja , of andere merken

Tesla had het idee om de software te gaan exploiteren , dat gaat ff niet door
misschien in europa wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217105343
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2025 14:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je bedoeld de Tesla Taxi?
Nog maar een jaartje wachten *O*
Bekijk deze YouTube-video
pi_217106943
Is er ergens een topic te vinden op Fok Forum, waar wordt gediscussieerd over het "waarom" van die groet?

Als iets mij duidelijk is t.a.v. de VS politiek, dan zijn het de volgende zaken:
- Ze -Musk, Trump, het team- weten exact wat ze doen
- Ze laten als ze het "goed" doen, niets aan het toeval over
- Ze zijn niet achterlijk, volslagen idioot, psycho, etc.. dat is een Cope, voor als je het niet begrijpt.
Omdat een evt. waarheid -dat ze niet idioot zijn en precies weten wat ze doen- veel bitterdere en complexere pil is.. dat betekent dat je onderzoek moet doen, en wie heeft daar nou zin in? :')

Waarom wordt er hier niet op ingezoomed, op het waarom dat Musk zo'n groet willens en wetens doet?

Te zeggen "muuh hij is achterlijk", dàt vind ik pas achterlijk: Then the joke is on you. Je beknot je eigen voorstellingsvermogen als je dat doet, just saying!

Het gaat er mij in principe nieteens meer om òf hij die groet deed: Hij weet dondersgoed hoe de groet zou overkomen, en gaf volop ruimte voor deze speculatie. Alsof iemand op zijn positie, van zijn kaliber, NIET zou weten wat het teweeg zou brengen :D :D

En van alle controversiele dingen die Musk kon doen, kiest hij die weer.. de makkelijkste om "de aandacht" te krijgen: De Nazi-Salute, uiteraard!!

En dat zegt (mij) meteen ook iets over ons aller Schaap-achtige gedrag.. hoe makkelijk het is om groepen tegen elkaar op te zetten, hoe weinig moeite dat kost, hoe snel mensen in de pen klimmen (als je mazzel hebt, en ze niet gaan rellen), etc.. slechts door 1 handgebaar!

Laat ik als Courtesy eerst gaan, en een paar speculaties doen:

1 - Musk doet de groet willens en wetens om de aandacht af te leiden van iets anders. Reden onbekend en kan zich op een later moment openbaren.

2 - Musk doet de groet willens en wetens, als een Biljonaire's Inside Joke / Prank :P Iets dat ze hebben bekokstoofd bij een Biljonaire-Borrel met een soort weddenschap, of een Loyaliteits-test, laten we zeggen een zeker "Ritueel" (een ritueel waar wij als gewone stervelingen niet mee bekend zijn)

"Hej, Musk, als jij straks vol in beeld bent, dan hebben we een taak voor je: Je moet de Salute doen EN ermee wegkomen.. Als dat je lukt ben je geschikt materiaal en mag je door naar het volgende Level. Het zal een leermoment voor je zijn, in je politieke carriere, om te zien hoe makkelijk massa-manipulatie in zijn werk gaat. Zet hem op! "

3 - Musk doet de Salute, en krijgt daarmee de twijfelachtige "eer" om letterlijk de aftrap te geven aan de afbraak van de VS. Immers, het lijkt er in deze wereld altijd op uit te draaien, dat als je "Goed bent voor Joden, dan gaat het goed met je land" + "Ben je niet goed voor Joden, dan is dat een teken aan de wand dat je Land vrij snel naar de verdoemenis gaat" = "Bless those who bless us, Curse those who curse us". (Genesis 12:3)

Als je deze niet begrijpt of het bevalt je niet, ga aub eerst even googlen voor je mij aanvalt, ik kàn dit niet uit mijn duim zuigen met de beste wil.. dit zeg ik op basis van vele vele verklaringen, video's, teksten, etc.

4 - Musk deed de Salute volgens hem écht niet, en is zich van geen kwaad bewust, het is allemaal in the-eye-of=-the-beholder. Het is allemaal kolder en Musk is achterlijk, etc.

Well.. welke is de meest waarschijnlijke, denkbare, voorstelbare van deze?
  woensdag 19 maart 2025 @ 16:52:56 #129
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217107158
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 16:40 schreef Buikbrein het volgende:
Waarom wordt er hier niet op ingezoomed, op het waarom dat Musk zo'n groet willens en wetens doet?
dat deeed ie niet willens en wetens
hij schrok er zelf van

Is een reflex op de extreem rechtse denkbeelden die hij opeens heeft gekregen, macht corrumpeert

quote:
jij bent een kletsmajoor zou mijn moeder zeggen
met je complottheorien.

Ga je huiswerk maken en ga op tijd slapen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217107172
quote:
Is er ergens een topic te vinden op Fok Forum, waar wordt gediscussieerd over het "waarom" van die groet?

Als iets mij duidelijk is t.a.v. de VS politiek, dan zijn het de volgende zaken:
- Ze zijn niet achterlijk, volslagen idioot, psycho, etc.. dat is een Cope, voor als je het niet begrijpt.
Omdat een evt. waarheid -dat ze niet idioot zijn en precies weten wat ze doen- veel bitterdere en complexere pil is.. dat betekent dat je onderzoek moet doen, en wie heeft daar nou zin in? :')

Te zeggen "muuh hij is achterlijk", dàt vind ik pas achterlijk: Then the joke is on you. Je beknot je eigen voorstellingsvermogen als je dat doet, just saying!

Het gaat er mij in principe nieteens meer om òf hij die groet deed: Hij weet dondersgoed hoe de groet zou overkomen, en gaf volop ruimte voor deze speculatie. Alsof iemand op zijn positie, van zijn kaliber, NIET zou weten wat het teweeg zou brengen :D :D

En van alle controversiele dingen die Musk kon doen, kiest hij die weer.. de makkelijkste om "de aandacht" te krijgen: De Nazi-Salute, uiteraard!!

En dat zegt (mij) meteen ook iets over ons aller Schaap-achtige gedrag.. hoe makkelijk het is om groepen tegen elkaar op te zetten, hoe weinig moeite dat kost, hoe snel mensen in de pen klimmen (als je mazzel hebt, en ze niet gaan rellen), etc.. slechts door 1 handgebaar!

1 - Musk doet de groet willens en wetens om de aandacht af te leiden van iets anders. Reden onbekend en kan zich op een later moment openbaren.

2 - Musk doet de groet willens en wetens, als een Biljonaire's Inside Joke / Prank :P Iets dat ze hebben bekokstoofd bij een Biljonaire-Borrel met een soort weddenschap, of een Loyaliteits-test, laten we zeggen een zeker "Ritueel" (een ritueel waar wij als gewone stervelingen niet mee bekend zijn)

"Hej, Musk, als jij straks vol in beeld bent, dan hebben we een taak voor je: Je moet de Salute doen EN ermee wegkomen.. Als dat je lukt ben je geschikt materiaal en mag je door naar het volgende Level. Het zal een leermoment voor je zijn, in je politieke carriere, om te zien hoe makkelijk massa-manipulatie in zijn werk gaat. Zet hem op! "

3 - Musk doet de Salute, en krijgt daarmee de twijfelachtige "eer" om letterlijk de aftrap te geven aan de afbraak van de VS. Immers, het lijkt er in deze wereld altijd op uit te draaien, dat als je "Goed bent voor Joden, dan gaat het goed met je land" + "Ben je niet goed voor Joden, dan is dat een teken aan de wand dat je Land vrij snel naar de verdoemenis gaat" = "Bless those who bless us, Curse those who curse us". (Genesis 12:3)

Als je deze niet begrijpt of het bevalt je niet, ga aub eerst even googlen voor je mij aanvalt, ik kàn dit niet uit mijn duim zuigen met de beste wil.. dit zeg ik op basis van vele vele verklaringen, video's, teksten, etc.

4 - Musk deed de Salute volgens hem écht niet, en is zich van geen kwaad bewust, het is allemaal in the-eye-of=-the-beholder. Het is allemaal kolder en Musk is achterlijk, etc.

Gast, er zijn tal van filmpjes dat Macron zelfde groet doet.. absurde lap met tekst over iets wat jij ziet als een Hitler groet.

https://x.com/amuse/status/1882559909130101165
https://x.com/lammie_j/status/1882741164362895626
of tim walz
https://x.com/ED84VG/status/1882826801359311262
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217107211
quote:

Die is meteen dicht gegooid door Danny.
En dit topic is er eigenlijk niet geschikt voor.
Het Trump topic op pol heeft het er ook over gehad.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 19 maart 2025 @ 17:04:21 #132
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217107301
quote:
ouwe koek

voor complot theorien is een aparte afdeling , zal daar wel een paar idioten ook zijn nog
Brave New World
pi_217108122
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217108288
quote:
Ja, Amerika gaat steeds meer op Rusland lijken.
pi_217108479
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, Amerika gaat steeds meer op Rusland lijken.
Want het in de fik zetten van andermans eigendom zou toegestaan moeten zijn?
pi_217108538
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Want het in de fik zetten van andermans eigendom zou toegestaan moeten zijn?
Jij weet ook de gekste draaien te maken.
  woensdag 19 maart 2025 @ 18:53:53 #137
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_217108565
quote:
Niks mis met brandende Tesla's.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_217108568
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij weet ook de gekste draaien te maken.
Zou je dan jouw cryptische opmerking gewoon concreet kunnen maken?
pi_217108604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zou je dan jouw cryptische opmerking gewoon concreet kunnen maken?
Zodat jij er weer je eigen draai aan kunt geven?

Ik ga daar geen energie in steken.
Blijkbaar is een gevoelige snaar bij me geraakt.
Denk aan je hart.
  woensdag 19 maart 2025 @ 18:59:55 #140
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217108623
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:53 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Niks mis met brandende Tesla's.

Stukje protest.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217108665
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Stukje protest.
Allemaal de schuld van Biden :{w
pi_217108668
Musk is een griezelig mannetje, maar andermans spullen vernielen is belachelijk.
Incelfrikandel
  woensdag 19 maart 2025 @ 19:06:45 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217108719
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Musk is een griezelig mannetje, maar andermans spullen vernielen is belachelijk.
Ik keur het niet goed, maar ik snap het wel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217109690
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zodat jij er weer je eigen draai aan kunt geven?

Ik ga daar geen energie in steken.
Blijkbaar is een gevoelige snaar bij me geraakt.
Denk aan je hart.
Je hebt dus weer eens niets inhoudelijks te melden. Weten we dat ook weer.
pi_217109806
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik keur het niet goed, maar ik snap het wel.
Wat snap jij wel? Andermans spullen vernielen omdat iemand een hekel heeft aan Musk?
pi_217109916
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 19:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je hebt dus weer eens niets inhoudelijks te melden. Weten we dat ook weer.
Jij en wie nog meer?
pi_217109984
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij en wie nog meer?
Het is het internet, dus iedereen die kan lezen…
pi_217110030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is het internet, dus iedereen die kan lezen…
_O-
pi_217110042
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2025 14:05 schreef Wantie het volgende:
FSD Tesla komt mogelijk al in mei naar Nederland:
[..]
https://www.autoblog.nl/n(...)onome-teslas-7073144
Ik hou m'n hart vast vwb fietsers. De aansprakelijkheid vwb zwakke verkeersdeelnemers is hier heel anders dan in Amerika, nog afgezien van dat fietsers van alle kanten komen en nergens iets van aantrekken.
pi_217110105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2025 20:20 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik hou m'n hart vast vwb fietsers. De aansprakelijkheid vwb zwakke verkeersdeelnemers is hier heel anders dan in Amerika, nog afgezien van dat fietsers van alle kanten komen en nergens iets van aantrekken.
Ja, na het zien van de video eerder vraag ik me af of Tesla daar klaar voor is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')