Zeker, dat voorkomt dat je gewoon zelf wat verzint zonder enige onderbouwing.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Enige kennis van zaken is wel handig als je een discussie aan wilt gaan
Preciesquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:22 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zeker, dat voorkomt dat je gewoon zelf wat verzint zonder enige onderbouwing.
Ben je er nu nog over bezig? Geef het op, dat bespaart ons allebei een hoop moeite.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan is dat een uitstekend advies aan jezelf, zodat je dat hierna misschien minder doet.
We zijn in discussie, kerel. Ik reageer op jou, jij op mij. Dan kun je er opeens vanuit het niets "ben je er nu nog over bezig?" in gooien om te proberen over te komen als de persoon die daar i.t.t. de ander niet mee bezig is, maar dat snijdt bijzonder weinig hout.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ben je er nu nog over bezig? Geef het op, dat bespaart ons allebei een hoop moeite.
Zoek liever een gemakkelijker slachtoffer, want ik ben je beu. Zwaai, zwaai.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:02 schreef Repentless het volgende:
[..]
We zijn in discussie, kerel. Ik reageer op jou, jij op mij. Dan kun je er opeens vanuit het niets "ben je er nu nog over bezig?" in gooien om te proberen over te komen als de persoon die daar i.t.t. de ander niet mee bezig is, maar dat snijdt bijzonder weinig hout.
Het is overigens geen enkele moeite om je onzin te ontkrachten. Fluitje van een cent.
Jij voelt je een 'slachtoffer' als iemand je zelfverzonnen beweringen weerlegt en het niet met je eens is? Oké. Prima.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:09 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Zoek liever een gemakkelijker slachtoffer, want ik ben je beu. Zwaai, zwaai.
Elke meme die je deelt, onthult maar al te duidelijk dat je liever anderen afkraakt dan echte volwassen discussies aan te gaan.quote:
triggered?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Elke meme die je deelt, onthult maar al te duidelijk dat je liever anderen afkraakt dan echte volwassen discussies aan te gaan.
Nee hoor, hooguit een beetje teleurgesteld.quote:
Is dat geen IONIC? die zijn ook elektrisch.quote:
Iedereen waar ik het niet mee eens ben, is links.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar zo snugger zijn de linkse terroristen niet.
Ja is een ding op heel fok helaas. Als je over iets je mening geeft. Word je meteen als links of rechts neergezet.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen waar ik het niet mee eens ben, is links.
De verzekering betaald in nederland in ieder geval geld voor een vervangde auto, niet automatisch dezelfde. Ik vermoed dat het in de VS hetzelfde is.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is dat geen IONIC? die zijn ook elektrisch.
Anyway, het domste is nog wel dat mensen denken dat ze met het verkopen van de Tesla dus Elon Musk benadelen, terwijl de auto allang is afgeschreven bij Tesla.
Net zo snugger om 20 Tesla's in de brand te steken, want de verzekering betaald gewoon weer 20 nieuwe Tesla's uit en dus meer profit voor Tesla. Honk Honk.
Stukje geestelijk beperkt hokjesdenken.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja is een ding op heel fok helaas. Als je over iets je mening geeft. Word je meteen als links of rechts neergezet.
In het midden zitten schijnt niet te kunnen of zo. Op 1 dag horen dat je links en rechts bent komt regelmatig voor
Ionic 5 idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is dat geen IONIC? die zijn ook elektrisch.
Anyway, het domste is nog wel dat mensen denken dat ze met het verkopen van de Tesla dus Elon Musk benadelen, terwijl de auto allang is afgeschreven bij Tesla.
Net zo snugger om 20 Tesla's in de brand te steken, want de verzekering betaald gewoon weer 20 nieuwe Tesla's uit en dus meer profit voor Tesla. Honk Honk.
Als zelfs jij dat al hebt…quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen waar ik het niet mee eens ben, is links.
Exact. Heel bijzondere vorm van Tourette.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja is een ding op heel fok helaas. Als je over iets je mening geeft. Word je meteen als links of rechts neergezet.
In het midden zitten schijnt niet te kunnen of zo. Op 1 dag horen dat je links en rechts bent komt regelmatig voor
Ik denk dat de ‘dealer’auto’s gewoon zullen worden vervangen door Tesla’s.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De verzekering betaald in nederland in ieder geval geld voor een vervangde auto, niet automatisch dezelfde. Ik vermoed dat het in de VS hetzelfde is.
Dus dadelijk wat extra niet teslas die verkocht gaan worden.
Eens, een erg kwalijke en ergelijke vorm van hokjesdenken. Een persoonlijke ergenis daar bovenop is dat los van dat "midden" niet meer zou kunnen, echt elk individueel standpunt ook nog eens zeker weten "links" of "rechts" zou zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beetje dom van Musk om niet door te hebben dat die 70% niet waar kan zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:54 schreef BEFEM het volgende:
https://www.autoblog.nl/n(...)vanuit-de-vs-7075762
Haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |