Daarom juist, dat doe je niet te dicht bij je huis hequote:
quote:
Daar zit wat inquote:Op zondag 16 maart 2025 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom juist, dat doe je niet te dicht bij je huis he
Puzzie, forumusert by day,quote:Op zondag 16 maart 2025 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zit wat inMaar ja ff wat lijken begraven en daar speciaal vanuit Zwolle naar Valkenburg voor te treinen is ook wel ver gedacht
Ik bedoelde niet jouw kwijtgeraakte spullen, maar mijn reactie was op Superbadeendje omdat hij het over kwijtgeraakte spullen van een maand geleden had (toen je nog niet in Nigeria was).quote:Op zondag 16 maart 2025 16:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Je hebt echt geen idee. Er is 250 euro weg. Het interesseert me verder niet zoveel maar denken dat ik dat zomaar kwijt raak..nee dat niet.
Heb je een flinke rugzak nodig ookquote:Op zondag 16 maart 2025 16:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zit wat inMaar ja ff wat lijken begraven en daar speciaal vanuit Zwolle naar Valkenburg voor te treinen is ook wel ver gedacht
quote:Op zondag 16 maart 2025 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Puzzie, forumusert by day,
Female assissin for hire by night
Zijn er spullen uit je hotelkamer verdwenen?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Je hebt echt geen idee. Er is 250 euro weg. Het interesseert me verder niet zoveel maar denken dat ik dat zomaar kwijt raak..nee dat niet.
Okay dat heb ik dan verkeerd gelezen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet jouw kwijtgeraakte spullen, maar mijn reactie was op Superbadeendje omdat hij het over kwijtgeraakte spullen van een maand geleden had (toen je nog niet in Nigeria was).
Ja. Maar ook als je de was inlevert komt bijvoorbeeld niet alles terug. Soms wel en soms niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn er spullen uit je hotelkamer verdwenen?
Het is wel slim om 250 euro te pakken in plaats van de hele 900, dat maakt dan inderdaad dat je aan jezelf gaat twijfelen. Verder is het gewoon klote natuurlijk, niet om die enkele sok, maar wel het idee dat ze aan je spullen zitten en meenemen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dat heb ik dan verkeerd gelezen.
[..]
Ja. Maar ook als je de was inlevert komt bijvoorbeeld niet alles terug. Soms wel en soms niet.
Op dit moment ben ik misschien overdreven wantrouwig maar ik zeg dit niet zomaar. Het zijn vooral de dingen die je zelf niet meteen ziet vaak. Het was bijvoorbeeld 900 euro. Ik weet niet exact wanneer die 250 euro verdwenen is maar ze hadden ook 900 kunnen pakken maar dat had ik wel dezelfde dag gezien.
Ik heb dat zelf ook onderschat dus eigen schuld. Maar in die zin kun je hier eigenlijk niemand vertrouwen hoe vriendelijk ze ook zijn en dat is wel jammer maar ik weet nu ook dat het zo is.
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, ligt mogelijk toch iemand onder die ingestorte toren in Valkenburg
En daar hebben we niks mee te makenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:24 schreef Domnivoor het volgende:
Voor wie het gemist heeft: Aoibhin en ik hebben gisteren een bekende, afgelegen crimescene opgezocht
Ik las het NWS , Gelukkig maar.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
Geen mensen onder de toren gevonden:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-in-valkenburg.html
En je lasagne ligt nog op het aanrecht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |