Zo héquote:
Treintjes kopen.quote:
Oh jeequote:Op zondag 16 maart 2025 14:16 schreef engine het volgende:
Die lieve vriendelijke Nigerianen jatten me aan alle kanten dingen. Ik mis sokken, ondergoed, geld en een kabeltje![]()
En dan misschien nog dingen die ik zelf niet eens door heb. Moet er ook wel een beetje om lachen. Net als een paar sokken...zijn ze die misschien gewoon per ongeluk kwijt geraakt? Ben ik dat kabeltje niet zelf kwijt geraakt? Maar ondertussen is het teveel om niet meer op te vallen.
Zag het ja, daarom juistquote:
Zullen ze ook nooit toegeven hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 13:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, dat had ik nog niet meegekregen.
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:16 schreef engine het volgende:
Die lieve vriendelijke Nigerianen jatten me aan alle kanten dingen. Ik mis sokken, ondergoed, geld en een kabeltje![]()
En dan misschien nog dingen die ik zelf niet eens door heb. Moet er ook wel een beetje om lachen. Net als een paar sokken...zijn ze die misschien gewoon per ongeluk kwijt geraakt? Ben ik dat kabeltje niet zelf kwijt geraakt? Maar ondertussen is het teveel om niet meer op te vallen.
Wow!!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, ligt mogelijk toch iemand onder die ingestorte toren in Valkenburg
Ja dat dusquote:
Ja weet ik niet. Eigenlijk heb ik het nog nooit zo meegemaakt.quote:
Als je gaat zoeken dan vind je de dingen die je vorige maand niet kon vinden.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus
[..]
Ja weet ik niet. Eigenlijk heb ik het nog nooit zo meegemaakt.
Lijkt me wel kut dat gevoel dat je zo moet/gaat denkenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dus
[..]
Ja weet ik niet. Eigenlijk heb ik het nog nooit zo meegemaakt.
Als engine nu dingen vindt die hij vorige maand niet kon vinden wordt het bijzonderquote:Op zondag 16 maart 2025 15:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je gaat zoeken dan vind je de dingen die je vorige maand niet kon vinden.
Altijd de schuld van de Nigerianen.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als engine nu dingen vindt die hij vorige maand niet kon vinden wordt het bijzonder
Nou zitten daar ook wel een serie terroristen en criminelen bij elkaarquote:
Die toren is toch vanmorgen vroeg ingestort, dan zou je toch geen mensen verwachten daar.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, ligt mogelijk toch iemand onder die ingestorte toren in Valkenburg
Je kan er gewoon altijd komen, misschien iemand die de zonsopgang wilde kijken ofzo?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die toren is toch vanmorgen vroeg ingestort, dan zou je toch geen mensen verwachten daar.
Goddommequote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon altijd komen, misschien iemand die de zonsopgang wilde kijken ofzo?
Of iemand heeft daar haar lijken begraven.
Had ik niet moeten zeggen dat jij ze daar laat verdwijnen?quote:
Het had de perfect crime kunnen zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon altijd komen, misschien iemand die de zonsopgang wilde kijken ofzo?
Of iemand heeft daar haar lijken begraven.
Ik woon te ver wegquote:Op zondag 16 maart 2025 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ik niet moeten zeggen dat jij ze daar laat verdwijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |