Slapende parkiet.quote:
Ik vind één diertje in mijn nek wel genoeg.quote:
nee dat kriebelt zoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit ff stil, dan kan ik ze paneren
Dit is geen AIquote:Op zondag 16 maart 2025 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan beschuldigen ze mij van AI
Wow! Ik geloofde die papagaai achtigen en kieten nog wel... maar die vink op rechtsquote:Op zondag 16 maart 2025 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is geen AI
Ik plaats binnenkort wel nog wat foto's van dit hondje en zijn vogeltjes
En er woont nog een vink, een mens en een hamster bij die hond.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow! Ik geloofde die papagaai achtigen en kieten nog wel... maar die vink op rechts
Tja en die hond
Wow!quote:Op zondag 16 maart 2025 00:20 schreef drakin het volgende:
[..]
En er woont nog een vink, een mens en een hamster bij die hond.
Niet iedereen wilde op de foto
Heb je gisteren dat nieuwe talenten programma op sbs6 gezien?quote:
Morguhquote:
quote:
Morguhquote:
Hey Engine, alweer thuis? Elders al gelezen van nietquote:
quote:Op zondag 16 maart 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, alweer thuis? Elders al gelezen van niet![]()
Hi Puzziequote:
Vandaag weer een beetje tijd en weer even bijgelezen over beleef de lente. 3 eieren in de bosuilenkast en het is wachten op eitjes bij de steenuilen.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, alweer thuis? Elders al gelezen van niet![]()
Lekker even genietenquote:Op zondag 16 maart 2025 10:47 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag weer een beetje tijd en weer even bijgelezen over beleef de lente. 3 eieren in de bosuilenkast en het is wachten op eitjes bij de steenuilen.
Ja snap ik. Ik zelf nu ook niet maar wel leuk dat het seizoen weer echt begonnen is.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker even genieten
Ik heb helemaal geen tijd momenteel om dat er bij te kijken![]()
Vanaf 4 april weer tijd genoeg
De uiltjes waren vroeg Nooit geweten dat zo klein uitlje zo groot geschapen wasquote:Op zondag 16 maart 2025 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik. Ik zelf nu ook niet maar wel leuk dat het seizoen weer echt begonnen is.
Nu geduld
Hey Marcbquote:
Zou die zelf geen vis lusten?quote:Op zondag 16 maart 2025 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
zover als dit drijven die van jou toch niet af?
Visser gered na 3 maanden op zee
Dat is een goeie vraagquote:Op zondag 16 maart 2025 11:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou die zelf geen vis lusten?
[ afbeelding ]
Wat een bijzonder verhaal zegquote:Op zondag 16 maart 2025 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
zover als dit drijven die van jou toch niet af?
Visser gered na 3 maanden op zee
He, jij was toch pas in Valkenburg?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een bijzonder verhaal zeg95 dagen
November 2023, hoezo?quote:Op zondag 16 maart 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij was toch pas in Valkenburg?
Wow, wat bizar zegquote:Op zondag 16 maart 2025 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I blame you
https://www.ad.nl/binnenl(...)-staat-nog~acac41eb/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |