Ja eens. Wat een niet-al-te-leuke coaches voor de gewone The Voice, op Ilse na dan.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:12 schreef RipCity het volgende:
Leuke jury bij voice kids
Voor volwassen versie presteren ze om meest onsympathieke juryleden bij elkaar te krijgen. Flop. Gewauwel en complot theorien aanhoren
van Dinand
ik zie ze ook niet ....quote:Op zondag 30 maart 2025 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd, ik zie de tweets! Zien anderen de tweets wel?
Ik heb er net 696 van gemaakt.quote:
Ja dat zou zo leuk zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:27 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Ik heb er net 696 van gemaakt.
Hoe leuk zou het zijn als Claude deze video een like geeft (wat hij zoals bekend vaker doet). Dat zou pas geweldig zijn voor dat mannetje.
De reacties staan uit (heel verstandig van z'n ouders dat ze dat gedaan hebben bij het aanmaken van z'n kanaal) en ik weet niet of ze kunnen zien we er een like geven. Alleen het aantal volgens mij.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:27 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Ik heb er net 696 van gemaakt.
Hoe leuk zou het zijn als Claude deze video een like geeft (wat hij zoals bekend vaker doet). Dat zou pas geweldig zijn voor dat mannetje.
Ah joh. Claude kan er om lachen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
Peter Van de Veire is een varken.
Maar is dit een beetje het niveau van 1 april-grappen in Vlaanderen? Het is toch de bedoeling om anderen voor de gek te houden, niet je te verstoppen en dan een ander te laten schrikken?
Ik moest hier ook meteen aan denken toen ik het zagquote:
Het toeval wil dat Claude vanavond bij een tv-programma van Gert Verhulst te gast was. Je hoeft dus maar 2 Belgen te kennen, Peter Van de Veire en Gert Verhulstquote:Op dinsdag 1 april 2025 21:16 schreef TLC het volgende:
Oh dat is dus die Peter, ik kende alleen Gert Verhulst
De class of 2025 begint een leuke groep te worden. Net zo'n vriendengroep als in 2023.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:35 schreef Cee het volgende:
Hij was in de IG livechat van Sissal (Denemarken) - hij kon er helaas niet bij in de video vanwege het maximum van 4 mensen, dus hij zat samen met Go-jo uit Australi en Klemen uit Sloveni even in de chat (tevergeefs te wachten tot er iemand wegviel denk ik) Volgende keer beter! Sissal is een beetje de master of ceremonies van de groepchats en de IG live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |