Wie wilt er nou geen matties met Wierd zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
Ze valt regelmatig de islam aan dus zij is ongelofelijk koel. Matties met Wierd dan weet je het wel
Plamuurgezichtje welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
Ze valt regelmatig de islam aan dus zij is ongelofelijk koel. Matties met Wierd dan weet je het wel
Vandaag weer zo'n sterke column doe de lezer aan het denken zet
https://www.telegraaf.nl/(...)-land-is-krankzinnig
Las ergens dat ze dr slipjes verkoopt voor 500,-quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heerlijk wijf
Wil mijn gezicht in haar kont duwen
Beetje op mbo Priscilla niveau?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:14 schreef Mikeytt het volgende:
Weinig mis met Lale Gul. Ze doet ook maar gewoon haar verhaal.
Dat boek van haar was wel verdomd slecht geschreven zeg.
Ken je dat kind in je klas van vroeger? Dat kind dat ruzie maakte met de leraar over dat haar jas een vest is?quote:
Ben benieuwd hoe het ruiktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:36 schreef 111210 het volgende:
[..]
Las ergens dat ze dr slipjes verkoopt voor 500,-
Doe er je voordeel mee
Bedankt maar te duurquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:36 schreef 111210 het volgende:
[..]
Las ergens dat ze dr slipjes verkoopt voor 500,-
Doe er je voordeel mee
Vis een optie?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het ruikt
Het eerste niet, het tweede wel.quote:Op zondag 16 maart 2025 03:59 schreef Invisibli het volgende:
Is het erg als ik Lale Gul nog nooit gezien of gehoord heb, en ik Kale Lul las?
Waar het hart vol van is...quote:Op zondag 16 maart 2025 03:59 schreef Invisibli het volgende:
Is het erg als ik Lale Gul nog nooit gezien of gehoord heb, en ik Kale Lul las?
Heb een vriendin gehad uit de bible belt. Als zij zo'n boek had geschreven had ik hetzelfde geschreven.quote:Op zondag 16 maart 2025 08:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Lale Gul zet haar eigen ervaringen met haar streng islamitische achterlijke familie op papier en allerlei andere moslims voelen zich op hun plassertje getrapt. Kenmerkend weer.
Ze laat zien hoe kut de islam is. Derhalve altijd +1quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:41 schreef Origami94 het volgende:
En de mensen die haar volgen en prijzen.
Wat heeft deze wannabe Derksen / zogenaamde feminist nou bereikt? Een heel boek geschreven over hoe kut haar familie is. Boehoe, je bent niet de enige meid.
Zo'n meid die helemaal mad is omdat ze niet met een Surinamer of twee thuis mag komen. Nee alsof de rest van Nederland dat wel mag. Helemaal geprezen door de zogenaamde alt right beweging, puur en alleen omdat ze een kleurtje heeft.
Ze mag mijn behaarde holletje ook wel likken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heerlijk wijf
Wil mijn gezicht in haar kont duwen
Een logische reactie gezien je andere posts.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:58 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen vinden het fijn als er kritiek is op de islam door iemand die ook die afkomst heeft. Daar zal het succes wel aan liggen.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een logische reactie gezien je andere posts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |