SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ze won in 2002 Idols inderdaad...quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een goede zangeres. Het is zo'n Idols-zangeres volgens mij.
Ach ja, er zijn er weinig die echt doorgebroken zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Dat Idols is toch een mislukte formule
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Dat was wel een lekker nummer.
Celebration er ook al uit?
En keek je dan de Nederlandse versies, of ook de buitenlandse?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:19 schreef zorro28 het volgende:
Ach ja Idols, heb ik de eerste paar seizoenen van gezien, toen was mijn quota voor talentenjachten op en heb ik nooit meer naar die onzin gekeken of het nou Idols, X Factor, The Voice of wat dan ook is.
Het heeft een hoop bagger voortgebracht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:19 schreef zorro28 het volgende:
Ach ja Idols, heb ik de eerste paar seizoenen van gezien, toen was mijn quota voor talentenjachten op en heb ik nooit meer naar die onzin gekeken of het nou Idols, X Factor, The Voice of wat dan ook is.
Alleen de Nederlandse, hoewel ik natuurlijk Kelly Clarkson wel meegekregen heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
En keek je dan de Nederlandse versies, of ook de buitenlandse?
Ik heb iets tegen Jamai.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het heeft een hoop bagger voortgebracht.
Jamai Loman en Hind waren wat mij betreft de uitzondering… en Jim Bakkum heeft daarna ook leren zingen
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog nooit een dergelijk programma gekeken
Ik kende dus alleen de coverquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:30 schreef Melting het volgende:
Wie heeft het erover dat ik alleen covers draai?
quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:30 schreef Melting het volgende:
Wie heeft het erover dat ik alleen covers draai?
Die is het niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik voor het eerst. Klinkt als Huey Lewis
Ik hoor liever dezequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:45 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wat Symph hier van vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |