Omdat een groot deel van de rit geschrapt isquote:
Dat verschil lijkt mij nu te groot om nog te overbruggenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:55 schreef Szura het volgende:
Tijd om te demarreren als ze de rit nog willen winnen
De wonderwerken van Tudorquote:
Met het voorspelde weer moeten Pogi en Mathieu in ieder geval wel oppassenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pedersen gaat aanvallen op de Poggio.
Regen ook?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met het voorspelde weer moet Pogi en Mathieu in ieder geval wel oppassen
We halen het EWP alvast uit de kastquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is nu wel de voorspelling ja, maar dat kan nog een paar keer veranderen uiteraard..
En de knakworsten mag je ook verwachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan krijgen we ook met Stevie Williams te maken.
Heb de indruk dat dit soort dingen met betrekking tot Sanremo vaak juist averechts werken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pedersen gaat aanvallen op de Poggio.
De oorspronkelijke rit zou veel eerder starten. Dit is vanwege eierbal.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat een groot deel van de rit geschrapt is
Een beetje onrustige huid a la Stefan Bellmont maakt het erger.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
McNulty kan zo weer door voor een verfilming van een koers uit 1925.
Goede foto welquote:Op zondag 16 maart 2025 10:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Brief van Vino is aangekomen bij de ASOquote:Op zondag 16 maart 2025 12:59 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Astana doet wel heel vroeg aan een matige 1-april grap, of wat is dit?
Deze man is dus 26 jaar oud.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Die komt in het voorjaar dus niet meer vooruit.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:01 schreef wimderon het volgende:
Mes is bij zo'n 120 van de 100 aanvallen betrokken geweest tot nu toe.
En Pogacar?quote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Sanremo win je door zo min mogelijk op te vallen, dus ik ga bij dezen een fantastische voorspelling doen: Pippo en Pildaursen gaan er niets van bakken zaterdag.
Nou nou nou nou nou nou nouquote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij acute leukemie krijgt.
Twee miljoen per jaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:21 schreef Pistolero het volgende:
Lenny is weer aan het stelen. @:Koffieplanter
Wel leuk dat je dan uitgerekend die uitspraak wel gaat nuanceren, maar die over Pogacar niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga hier toch enige context bij plaatsen voordat deze uitspraak volledig uit de hand loopt. Lenny is geen dief op het niveau Jakobsen, Bennett of Hayter, het is de salaris/prestatie verhouding die niet klopt. Hij verdient net zoveel geld, volgens mij zelf nipt meer, dan Vingegaard. Dat kan en klopt niet. Het is de voetbalisering van onze mooie sport waar ploegen grof geld gaan betalen alleen voor potentieel, en dat moeten we niet willen.
Jij bent het geheel met post #57 eens.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dan uitgerekend die uitspraak wel gaat nuanceren, maar die over Pogacar niet.
Nou ja, acute leukemie is ook weer zo iets.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent het geheel met post #57 eens.
Dat was geen satire, dat was banter.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens beroep ik mij aangaande Pogacar op satire.
Dan voorspel ik bij deze dat Biniam Girmay MSR gaat winnenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Sanremo win je door zo min mogelijk op te vallen, dus ik ga bij dezen een fantastische voorspelling doen: Pippo en Pildaursen gaan er niets van bakken zaterdag.
Die goeie ouwe tijd dat we, mezelf incluis, Pedersen nog een walgelijke wereldkampioen vonden.quote:Op zondag 16 maart 2025 15:57 schreef Fretwork het volgende:
Wel echt fan van Dikke Mads, wel een icoon van de laatste 5 jaar
UAE lijkt mij wel leuke optie!quote:
Gestolen overwinning door een non-winnaar. Alleen goed in de regenquote:Op zondag 16 maart 2025 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd dat we, mezelf incluis, Pedersen nog een walgelijke wereldkampioen vonden.
Einde contract, mag niet naar de Tour want Milan. Die kan wel eens zijn horizon gaan verbredenquote:
In dat geval...UNO-X!!!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft een aflopend contract en is woedend omdat hij de Tour niet mag rijden.
Arme mechaniekers, wie zorgt er dan voor McDonald'squote:Op zondag 16 maart 2025 16:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Einde contract, mag niet naar de Tour want Milan. Die kan wel eens zijn horizon gaan verbreden
Jorgenson heeft alle snoepjes van de rest gejat.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:16 schreef Szura het volgende:
Visma-knechten weer collectief uit de verkeerde pot gesnoept gisteren?
Die gaat echt geen deuk in een pakje boter meer rijden in het voorjaar op deze manier.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Pedersen als eerste boven op Col d'Eze, ongelooflijk.
Dit doet heel erg denken aan Wout in de Tirreno inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die gaat echt geen deuk in een pakje boter meer rijden in het voorjaar op deze manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |