abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217076767
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Bughughughug ik ga letten op spellingfoutjes.
en op de inhoud, maar zal wel teveel gevraagd zijn
pi_217076772
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Toch nog wel een belangrijk puntje, ook dik verdiend overigens.
2e Plek is nu sowieso wel veilig/
Na PSV uit alleen nog Utrecht uit en Twente thuis wat tricky gaat worden.
Ja die 2e plek is gelukkig wel veilig zo te zien.
pi_217076782
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Onze Italiaan die dondersgoed door heeft dat je met deze selectie geen Ajax voetbal moet spelen.
De Italiaan die de hele selectie rust heeft gegeven om vervolgens conditioneel niks voor te hebben op AZ; die wel gewoon vol gas zijn gegaan midweeks bedoel je? _O- Met terugwerkende kracht is die actie wellicht nog meer stupide gebleken dan het afgelopen donderdag al leek.
pi_217076786
Grappig om te zien, niemand wil voor Ajax spelen, alle talenten spelen liever voor AZ.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217076788
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja als dat zou gebeuren zou 90 procent van de oud Ajax selectie er af lopen, die willen namelijk niet voor Ajax spelen.
Correctie die waren niet goed genoeg voor Ajax. Lieten zich gewoon opnaaien door havenjongen Clasie.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_217076803
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Correctie die waren niet goed genoeg voor Ajax. Lieten zich gewoon opnaaien door havenjongen Clasie.
Wie won de Euro Youth League? Az of de neusjes
pi_217076807
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De Italiaan die de hele selectie rust heeft gegeven om vervolgens conditioneel niks voor te hebben op AZ; die wel gewoon vol gas zijn gegaan midweeks bedoel je? _O- Met terugwerkende kracht is die actie wellicht nog meer stupide gebleken dan het afgelopen donderdag al leek.
En toch gewoon 2-2 _O_ in Farioli we trust _O_
pi_217076814
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
en solispolar maar woedend zijn weer *O*
pi_217076817
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
2e plek geloof ik wel idd.

Kampioen zal spannend worden, ik zie alweer signalen dat de platte kar in eindhoven kan worden klaargezet :') die moeten nog naar rotterdam enschede en groningen dacht ik.

Zal erom spannen, over 2 weken niet verliezen scheelt wel (maar zie ik niet echt gebeuren)
Als ze niet verliezen dan worden ze sowieso wel kampioen, bij verliezen mogen ze ook nog wel een punt of 4 verspelen in de laatste 7wedstrijden (wel meer ook waarschijnlijk). Zou moeten kunnen,
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_217076829
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat zegt genoeg; je moet gewoon voor de winst spelen en niet voor een puntje. Als je in alle belangrijke potten de komende tijd een puntje pakt dan wordt je geen kampioen.

En misschien nog wel veel belangrijker dan 1 kampioenschap: er zit gewoon geen lijn in het spel. Een individuele bevlieging hier en een penalty daar; dan heb je het wel gehad. Weinig om op voort te borduren voor komend seizoen.
pi_217076831
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik kan werkelijk niet bevatten hoe Feyenoord gewoon zoveel punten achter dit Ajax staat _O- Die hebben vanmiddag een wedstrijd gespeeld van een niveau dat ze in Amsterdam in geen 3 jaar hebben gezien maar staan wel doodleuk 14 punten achter ofzo.
Meer wedstrijden winnen = meer punten. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_217076832
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wie won de Euro Youth League? Az of de neusjes
Wow die heeft de Ajax jeugd ook wel eens gepakt. Zegt niets over de kwaliteit om de absolute top te behalen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_217076839
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Solispolar heeft een heerlijke middag gehad :) 6 punten met nog 8 wedstrijden te gaan; alles ligt open :) Dat het maar een mooie strijd mag worden.
pi_217076840
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Ik zie de hopium in het PSV topic terugkeren. Gelijkspelletje in de 94e minuut door Davy over 2 weken door een onterecht gegeven strafschop en ben er vrij zeker van dat Solispolar van een brug springt :D
  zondag 16 maart 2025 @ 19:13:44 #140
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_217076844
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Als ze niet verliezen dan worden ze sowieso wel kampioen, bij verliezen mogen ze ook nog wel een punt of 4 verspelen in de laatste 7wedstrijden (wel meer ook waarschijnlijk). Zou moeten kunnen,
PSV, Utrecht en Twente gelijkspelen en je bent geen kampioen
pi_217076846
Wow de meltdown is voor sommige nog groter dan donderdag _O_
No bitch to me
  zondag 16 maart 2025 @ 19:14:07 #142
16715 Mylene
*schatje*
pi_217076851
Is Wouter van de partij tegen PSV?
pi_217076855
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:12 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat zegt genoeg; je moet gewoon voor de winst spelen en niet voor een puntje. Als je in alle belangrijke potten de komende tijd een puntje pakt dan wordt je geen kampioen.

En misschien nog wel veel belangrijker dan 1 kampioenschap: er zit gewoon geen lijn in het spel. Een individuele bevlieging hier en een penalty daar; dan heb je het wel gehad. Weinig om op voort te borduren voor komend seizoen.
Joh Italiaanse ploegen hebben er decennia succes mee behaald. Ook PSV was overigens niet altijd vies van zulk soort voetbal.

Toen waren het "slimme" ploegen, maar bij Ajax is het laf.
pi_217076859
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Wow die heeft de Ajax jeugd ook wel eens gepakt. Zegt niets over de kwaliteit om de absolute top te behalen.
Neu zegt niets, Ajax de beste jeugd!!! Ze hebben niks, en wat ze hadden kochten ze terug met Brobsy :') :') :') :') :') :') :')
pi_217076862
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef TornadoDK het volgende:
Mooi om te zien dat De Grootste Club van Nederland zoveel doet met supporters van andere clubs :)
pi_217076863
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef TornadoDK het volgende:
Vriend! Hoe heb jij de wedstrijd beleefd? Wel top dat jullie de Europa League hebben laten lopen om even een puntje te pakken tegen de tieners van AZ. Diezelfde tieners hebben overigens wel gewoon 90 minuten lang gestreden in Europa maar dat terzijde! :)
pi_217076877
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Neu zegt niets, Ajax de beste jeugd!!! Ze hebben niks, en wat ze hadden kochten ze terug met Brobsy :') :') :') :') :') :') :')
Ik zeg nergens dat Ajax de beste jeugd heeft. Maar dat heeft niets te maken met talenten die niet voor Ajax willen spelen. Maar met horror beleid van de afgelopen jaren.
pi_217076880
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Vriend! Hoe heb jij de wedstrijd beleefd? Wel top dat jullie de Europa League hebben laten lopen om even een puntje te pakken tegen de tieners van AZ. Diezelfde tieners hebben overigens wel gewoon 90 minuten lang gestreden in Europa maar dat terzijde! :)
Daar hebben ze dan ook bonuspunten mee gekregen oh nee wacht ook zij liggen er gewoon uit :D
pi_217076881
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Joh Italiaanse ploegen hebben er decennia succes mee behaald. Ook PSV was overigens niet altijd vies van zulk soort voetbal.

Toen waren het "slimme" ploegen, maar bij Ajax is het laf.
Volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar. Wat laf is is niet verdedigend spelen, wat laf is is bewust een Europese wedstrijd laten lopen (waar je gewoon alle kansen nog had) om vervolgens te denken dat je tegen AZ meer kans hebt.

Heerlijk dat dat is afgestraft.
pi_217076888
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Kans is zeker groter, maar vermoed dat we nog wel ergens wat verspelen. We gaan het zien ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')