en op de inhoud, maar zal wel teveel gevraagd zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bughughughug ik ga letten op spellingfoutjes.
Ja die 2e plek is gelukkig wel veilig zo te zien.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Toch nog wel een belangrijk puntje, ook dik verdiend overigens.
2e Plek is nu sowieso wel veilig/
Na PSV uit alleen nog Utrecht uit en Twente thuis wat tricky gaat worden.
De Italiaan die de hele selectie rust heeft gegeven om vervolgens conditioneel niks voor te hebben op AZ; die wel gewoon vol gas zijn gegaan midweeks bedoel je?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Onze Italiaan die dondersgoed door heeft dat je met deze selectie geen Ajax voetbal moet spelen.
Correctie die waren niet goed genoeg voor Ajax. Lieten zich gewoon opnaaien door havenjongen Clasie.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja als dat zou gebeuren zou 90 procent van de oud Ajax selectie er af lopen, die willen namelijk niet voor Ajax spelen.
Wie won de Euro Youth League? Az of de neusjesquote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Correctie die waren niet goed genoeg voor Ajax. Lieten zich gewoon opnaaien door havenjongen Clasie.
En toch gewoon 2-2quote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De Italiaan die de hele selectie rust heeft gegeven om vervolgens conditioneel niks voor te hebben op AZ; die wel gewoon vol gas zijn gegaan midweeks bedoel je?Met terugwerkende kracht is die actie wellicht nog meer stupide gebleken dan het afgelopen donderdag al leek.
en solispolar maar woedend zijn weerquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch gewoon 2-2in Farioli we trust
Als ze niet verliezen dan worden ze sowieso wel kampioen, bij verliezen mogen ze ook nog wel een punt of 4 verspelen in de laatste 7wedstrijden (wel meer ook waarschijnlijk). Zou moeten kunnen,quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
2e plek geloof ik wel idd.
Kampioen zal spannend worden, ik zie alweer signalen dat de platte kar in eindhoven kan worden klaargezetdie moeten nog naar rotterdam enschede en groningen dacht ik.
Zal erom spannen, over 2 weken niet verliezen scheelt wel (maar zie ik niet echt gebeuren)
Dat zegt genoeg; je moet gewoon voor de winst spelen en niet voor een puntje. Als je in alle belangrijke potten de komende tijd een puntje pakt dan wordt je geen kampioen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En toch gewoon 2-2in Farioli we trust
Meer wedstrijden winnen = meer punten. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet bevatten hoe Feyenoord gewoon zoveel punten achter dit Ajax staatDie hebben vanmiddag een wedstrijd gespeeld van een niveau dat ze in Amsterdam in geen 3 jaar hebben gezien maar staan wel doodleuk 14 punten achter ofzo.
Wow die heeft de Ajax jeugd ook wel eens gepakt. Zegt niets over de kwaliteit om de absolute top te behalen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie won de Euro Youth League? Az of de neusjes
Solispolar heeft een heerlijke middag gehadquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en solispolar maar woedend zijn weer
Ik zie de hopium in het PSV topic terugkeren. Gelijkspelletje in de 94e minuut door Davy over 2 weken door een onterecht gegeven strafschop en ben er vrij zeker van dat Solispolar van een brug springtquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en solispolar maar woedend zijn weer
PSV, Utrecht en Twente gelijkspelen en je bent geen kampioenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze niet verliezen dan worden ze sowieso wel kampioen, bij verliezen mogen ze ook nog wel een punt of 4 verspelen in de laatste 7wedstrijden (wel meer ook waarschijnlijk). Zou moeten kunnen,
Joh Italiaanse ploegen hebben er decennia succes mee behaald. Ook PSV was overigens niet altijd vies van zulk soort voetbal.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:12 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg; je moet gewoon voor de winst spelen en niet voor een puntje. Als je in alle belangrijke potten de komende tijd een puntje pakt dan wordt je geen kampioen.
En misschien nog wel veel belangrijker dan 1 kampioenschap: er zit gewoon geen lijn in het spel. Een individuele bevlieging hier en een penalty daar; dan heb je het wel gehad. Weinig om op voort te borduren voor komend seizoen.
Neu zegt niets, Ajax de beste jeugd!!! Ze hebben niks, en wat ze hadden kochten ze terug met Brobsyquote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wow die heeft de Ajax jeugd ook wel eens gepakt. Zegt niets over de kwaliteit om de absolute top te behalen.
Mooi om te zien dat De Grootste Club van Nederland zoveel doet met supporters van andere clubsquote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef TornadoDK het volgende:
Wow de meltdown is voor sommige nog groter dan donderdag
Vriend! Hoe heb jij de wedstrijd beleefd? Wel top dat jullie de Europa League hebben laten lopen om even een puntje te pakken tegen de tieners van AZ. Diezelfde tieners hebben overigens wel gewoon 90 minuten lang gestreden in Europa maar dat terzijde!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:13 schreef TornadoDK het volgende:
Wow de meltdown is voor sommige nog groter dan donderdag
Ik zeg nergens dat Ajax de beste jeugd heeft. Maar dat heeft niets te maken met talenten die niet voor Ajax willen spelen. Maar met horror beleid van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Neu zegt niets, Ajax de beste jeugd!!! Ze hebben niks, en wat ze hadden kochten ze terug met Brobsy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben ze dan ook bonuspunten mee gekregen oh nee wacht ook zij liggen er gewoon uitquote:Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Vriend! Hoe heb jij de wedstrijd beleefd? Wel top dat jullie de Europa League hebben laten lopen om even een puntje te pakken tegen de tieners van AZ. Diezelfde tieners hebben overigens wel gewoon 90 minuten lang gestreden in Europa maar dat terzijde!
Volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar. Wat laf is is niet verdedigend spelen, wat laf is is bewust een Europese wedstrijd laten lopen (waar je gewoon alle kansen nog had) om vervolgens te denken dat je tegen AZ meer kans hebt.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Joh Italiaanse ploegen hebben er decennia succes mee behaald. Ook PSV was overigens niet altijd vies van zulk soort voetbal.
Toen waren het "slimme" ploegen, maar bij Ajax is het laf.
Kans is zeker groter, maar vermoed dat we nog wel ergens wat verspelen. We gaan het zienquote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als ze niet verliezen dan worden ze sowieso wel kampioen, bij verliezen mogen ze ook nog wel een punt of 4 verspelen in de laatste 7wedstrijden (wel meer ook waarschijnlijk). Zou moeten kunnen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |