Of 24 km lopen op 1 dag, omdat je gewoon 0 seconden op de goede route hebt gelopen en maar een of andere route wel leuk vond klinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet vergeten! Tis vrij kut om 25km op een avond te moeten fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
*strooit een handje confetti richting CEquote:
Wel twijfelachtigerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken![]()
![]()
Oh ja, ik ook. Nou, geen zin in vandaag. Doe ik volgend weekend wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet mijn belasting nog doen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of 24 km lopen op 1 dag, omdat je gewoon 0 seconden op de goede route hebt gelopen en maar een of andere route wel leuk vond klinken
@:LTVDK
@:BudapestenaarDaar hoef je ook niet Krom voor te liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Is blijkbaar mijn specialiteitquote:
Ja, echt heel veel haast heb ik er ook niet meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook. Nou, geen zin in vandaag. Doe ik volgend weekend wel.
Waarom doe je aan zulks zelfkastijding?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind het soms grappig om een stukje TROS Muziekfeest te kijken om te zien waar PVV-stemmend Nederland zich mee vermaakt. Maar het lijkt soms echt een alternatieve realiteit, dat die mensen ook al die mij totaal onbekende liedjes uit volle borst meezingen
Zo leer ik zojuist uit een liedje dat in Spanje altijd de zon schijnt. Dan zal ik me de constante regen van de afgelopen twee weken wel verbeeld hebben.
Hopelijk krijg ik nog centjes terug. Dan is het pas echt feest.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*strooit een handje confetti richting CE
Het is een soort masochisme geloof ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom doe je aan zulks zelfkastijding?
Na die 24 km, dacht mijn rug daar wel anders overquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet Krom voor te liggen
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind het soms grappig om een stukje TROS Muziekfeest te kijken
Nee joh is lachenquote:
Die deed hier niet zo moeilijk, alleen de schouders omdat die rugtassen niet leuk vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na die 24 km, dacht mijn rug daar wel anders over
Misschien denken aan zo'n britneypack ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die deed hier niet zo moeilijk, alleen de schouders omdat die rugtassen niet leuk vinden
Wachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind het soms grappig om een stukje TROS Muziekfeest te kijken om te zien waar PVV-stemmend Nederland zich mee vermaakt. Maar het lijkt soms echt een alternatieve realiteit, dat die mensen ook al die mij totaal onbekende liedjes uit volle borst meezingen
Zo leer ik zojuist uit een liedje dat in Spanje altijd de zon schijnt. Dan zal ik me de constante regen van de afgelopen twee weken wel verbeeld hebben.
Maar hoe kén je het überhaupt? Of spelen ze dit altijd in alle bruine café's van Nederland?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:36 schreef Karzai het volgende:
ja ach kan ik ook wel lol hebben in een avondje hollandse muziek en lekker meebleren
Oh, ja sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht
Wacht
Wacht
Jij kent dat nummer niet? Echt niet? Dit maakt je echt een cultuurbarbaar, jezus
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja sorryIk zal me er wat meer in verdiepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |