Maar dat is wel okequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef odie22 het volgende:
jane heeft alles gepakt, dat is precies hetzelfde , idd matti
In ieder geval neem ik aan dat het vertrouwen in Jordy weg isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:38 schreef Flow3r het volgende:
WTF, ik hoop dat Sharice gaat winnen en ze allemaal een poepie laat ruiken
Ja ik ben ook verbaasd. Ff druk met andere dingen tussendoor en nu zie ik dit. Nu mag ze niet meer bij hun zijn en moet ze daar slapen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef Flow3r het volgende:
Waarom in vredesnaam moet Sharice daar op de grond slapen SLAAT HELEMAAL NERGENS OP
Jaaaaa!!!! Dat heb ik ook gezien! Inderdaad! Toen pakte echt de 2e de sleutel ofzo en de rest moest toen in de kou slapenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ooh ik begin het een beetje te snappen!
Het is eigenlijk afgekeken van een spel dat eens in de Belgische (Wie is) De Mol geweest is!
Iedereen vastgeketend. Er is een grote prijs te winnen. Je kunt op elk moment die prijs pakken, maar dan laat je de rest achter in de kou en zonder eten.
Als je vertrekt, maak je kans op de rest van het spel (hier geld verdelen) en een feestje.
De clou is om er tot de laatste te blijven en dan de prijs te kunnen/mogen pakken, maar dus enkel als laatste zodat niemand in de kou achterblijft.
Jordy had dus moeten wachten tot Sharice zou weggaan, maar heeft dat niet gedaan.
Leuke is, volgende week is ze dat allemaal weer kwijt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
loop maar weer weg met je dikke stapel geld joh
Dit is voor het eerst dat iemand gestraft wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd. Ff druk met andere dingen tussendoor en nu zie ik dit. Nu mag ze niet meer bij hun zijn en moet ze daar slapen?
Het is werkeljk te gek voor woordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verbaasd. Ff druk met andere dingen tussendoor en nu zie ik dit. Nu mag ze niet meer bij hun zijn en moet ze daar slapen?
?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met die keuze denk ik exit. Niet Jane.
Dat Jordy het niet krijgt is een schrale troost.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Leuke is, volgende week is ze dat allemaal weer kwijt.
Ze spelen voor zichzelfquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Jordy heeft bananen in zn oren gehad en toen hij het gouden ticket had, alleen nog maar aan zichzelf gedacht. Classic Jordy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |