Haha ja ik maakte maar een grapje. Zo van misschien was het voorheen nóg ergerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haha nou echt nie. En ik woon in het zuiden, versta goed Belgisch en heb veel Belgische vrienden. Maar pootje praat wel heel erg plat.
Aaaahquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef Flow3r het volgende:
ze ligt te huilen, Pootje praat tegen haar door de deur
[ afbeelding ]
Hij krijgt ALLES gewoon!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef danaqui het volgende:
Hij heeft nooit wat gekregen BS die kist dan?
Ja we gaan wel naar de halve finales dus er moet gespeeld worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Je speelt voor jezelf dus prima toch
Jane heeft wel gelijk. Jordy liegt en dit is niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:33 schreef Kissingbird het volgende:
haha ze blaft wat naar hem wat nergens op slaat![]()
Jane is gewoon boos want haar maatje is weg
Hear hearquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef Flow3r het volgende:
Jane : fucking loser, echt een fucking loser
Niet van zijn medespelers. Maar hij vergeet de vrijstelling die hij van mattie heeft gekregenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef danaqui het volgende:
Hij heeft nooit wat gekregen BS die kist dan?
Er waren stellingen ook, dat vertelde Matthie.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ooh ik begin het een beetje te snappen!
Het is eigenlijk afgekeken van een spel dat eens in de Belgische (Wie is) De Mol geweest is!
Iedereen vastgeketend. Er is een grote prijs te winnen. Je kunt op elk moment die prijs pakken, maar dan laat je de rest achter in de kou en zonder eten.
Als je vertrekt, maak je kans op de rest van het spel (hier geld verdelen) en een feestje.
De clou is om er tot de laatste te blijven en dan de prijs te kunnen/mogen pakken, maar dus enkel als laatste zodat niemand in de kou achterblijft.
Jordy had dus moeten wachten tot Sharice zou weggaan, maar heeft dat niet gedaan.
Volgende week exit of Jane.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:38 schreef Flow3r het volgende:
WTF, ik hoop dat Sharice gaat winnen en ze allemaal een poepie laat ruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |