Ja? Het is toch gewoon wie de langste adem heeft wint het ticket?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:06 schreef mazaru het volgende:
Er is daar gewoon een heel vies spelletje bezig
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mattheus is een natte scheet die er heel snel uit mag ....![]()
zo zie ik het ook hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:07 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja? Het is toch gewoon wie de langste adem heeft wint het ticket?
Ik weet niet of het vies is maar heeft meer met uithoudingsvermogen te maken denk ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:06 schreef mazaru het volgende:
Er is daar gewoon een heel vies spelletje bezig
jammer johquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jij wilt al de dames hier op je nek?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nou veel zal hij niet drinken. Er zijn maar 5 flesjes bier volgens mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:08 schreef greysbones het volgende:
Matti verteld dat als Jordy wil drinken
hij dat lekker moet doen
hij gaat hem niet tegen houden
net als het geld uit de kluis
dat is niet Matti's ding
misschien drinkt pootje ze wel opquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:09 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou veel zal hij niet drinken. Er zijn maar 5 flesjes bier volgens mij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:09 schreef Puzzie het volgende:
Jolien denkt dat Jane heel veel aanhang heeft end at vindt ze niet eerlijk.
Er worden daar ook vieze dingen gezegd heb ik het idee als ik zo luister.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vies is maar heeft meer met uithoudingsvermogen te maken denk ik.
Vals kind is het.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:09 schreef Puzzie het volgende:
Jolien denkt dat Jane heel veel aanhang heeft end at vindt ze niet eerlijk.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ze hebben jane haar huilact aardig door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |